Skip to main content
Beantwoord

Youtube stopt steeds en terugkijken loopt vaak vast op TV+

• June 1, 2025
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

hallo

al maanden last van problemen/storingen met kpn tv+:

• youtube stopt en kpn start op
  • terugkijken : vastlopen, stilstaan, slecht beeld(op en af)

monteur is al een keer geweest, die beweerde dat het kabeltje was. dus niet en nog steeds maanden verder, nog steeds dezelfde problemen. afgelopen week streamingdiensten vastlopen en op zwart. vele malen alles doorlopen: kabels erin en eruit, aan en uit, en noem maar op. geen effect. als ik dan buiten de kpn de streaming kijk, geen probleem!!! 

ik heb de modem v10 en diw7022 (al een keer vervangen, geen resultaat). vandaag weer minuten aan de lijn gehangen en weer alle stappen doen en nog steeds hetzelfde!!

wat kan ik meer doen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@edwinvb70 .  Welkom hier.  Vanuit KPN zou ik het dan ook even niet weten.  Dit kun je toch het beste telefonisch bespreken want ik krijg de indruk dat er iets heel specifieks speelt waar we hier lastig de vinger op kunnen leggen.

Je kunt het beste toch weer een terugbelafspraak maken. 

5 reacties

• June 1, 2025

Is de tv ontvanger rechtstreeks met een utp kabel op de Experiabox aangesloten? Dus geen DVS er tussen? Geen kabel die door de muur loopt? Geen switch ofzo er tussen? Heb je die kabel al eens vervangen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 2, 2025

hallo

aansluit op muur met een `kastje`, kabel daaruit rechtstreeks naar modem en die rechtstreeks naar tv onvanger. en ja al meerder malen vervangen. ook door de monteur die heeeeel stellig was dat het dat was, niet dus. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 4, 2025

Hoi ​@edwinvb70 .  Welkom hier.  Vanuit KPN zou ik het dan ook even niet weten.  Dit kun je toch het beste telefonisch bespreken want ik krijg de indruk dat er iets heel specifieks speelt waar we hier lastig de vinger op kunnen leggen.

Je kunt het beste toch weer een terugbelafspraak maken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 14, 2025

nou, verschillende telefoontjes gehad en gepleegd. Bij een jonkie aan de telefoon gaf ik aan of het dan aan de modem kan liggen, want ja kabel in en uit. Nee dat kon niet en dat ging hij wel vertellen aan me, want schijnbaar had ik er geen verstand van……. Ja, zo werd ik aangesproken. Het gesprek ging helemaal verkeerd en ik werd als dom en onnozel behandeld. U begrijpt, gesprek is afgebroken.

Uiteindelijk na 3-4 medewerkers gesproken te hebben, was er 1 die mee dacht. De modem werd gestuurd. En u begrijpt misschien al…. nu paar dagen nieuwe modem en juist nauwelijks tot geen klachten. Al die maanden ellende, al die maanden gekloot, al die maanden van kastje naar de muur, al die maanden niet geloofd. Aankomende week maar eens bellen voor compensatie!

• Deelnemer
  • July 14, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Alles van KPN is al vervangen. Mexiabox en de modem zijn vervangen. Aps opnieuw geïnstalleerd. Mediabox compleet gereset en naar fabrieksinstellingen gezet. Daarna weer dezelfde problemen.