Skip to main content
Beantwoord

Zak wordt niet geaccepteerd bij PostNL. Kunnen jullie een retourdoos sturen?

• November 7, 2024
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Omslachtig
Nieuwkomer

Ik krijg de vraag om mijn oude arris tv ontvanger te retourneren.  Alleen ik heb de doos niet meer. En op het postnl punt accepteren ze geen zak als verpakking. What to do

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Omslachtig, je kunt een retourdoos aanvragen via de klantenservice. Maak tegenwoordig zelf een belafspraak op een moment dat het jou uitkomt of laat je direct terugbellen. Je kunt ook onze collega's van webcare via Facebook of X benaderen om een retourdoos op te laten sturen. 

Uiteraard kan het ook met een ander doosje. Noteer dan even goed het retouradres voor verzending. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• November 7, 2024

1- Wacht op de retourdoos van KPN
2- Lever in bij een KPN winkel
3- Kijk voor een doos waarin de spullen passen (schoenendoos/doos uit een supermarkt enz.)

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 7, 2024

Ik krijg de vraag om mijn oude arris tv ontvanger te retourneren.  Alleen ik heb de doos niet meer. En op het postnl punt accepteren ze geen zak als verpakking. What to do

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉

Als je een retour doos nodig hebt, krijg je niet standaard, kan je het beste gratis 0800-0402 bellen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2024

Hallo @Omslachtig, je kunt een retourdoos aanvragen via de klantenservice. Maak tegenwoordig zelf een belafspraak op een moment dat het jou uitkomt of laat je direct terugbellen. Je kunt ook onze collega's van webcare via Facebook of X benaderen om een retourdoos op te laten sturen. 

Uiteraard kan het ook met een ander doosje. Noteer dan even goed het retouradres voor verzending. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 11, 2024

Een lege doos uit de supermarkt volstaat ook @Omslachtig 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 11, 2024

Een lege doos uit de supermarkt volstaat ook @Omslachtig 

Mee eens.

Omslachtig
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2024

Thanks, tis geregeld. Doos aangevraagd bij de klantenservice. Snap alleen niet dat men het niet gewoon kan brengen bij de milieustraat. Denk niet dat de verouderde apparaten nog ingezet gaan worden.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 11, 2024

Thanks, tis geregeld. Doos aangevraagd bij de klantenservice. Snap alleen niet dat men het niet gewoon kan brengen bij de milieustraat. Denk niet dat de verouderde apparaten nog ingezet gaan worden.

De Arris is, naar KPN-normen, nog geen verouderd apparaad en wordt dus na controle weer opnieuw uitgeleend aan een andere klant.

Alleen de Motorola-decoders zijn end of life, moeten wel retour en worden daarna op verantwoorde wijze door KPN afgevoerd. @Omslachtig