Skip to main content

Wij hebben   sinds 1,5 week KPN. Komen ook van Ziggo. Wij vinden dit ook een achteruitgang.

Duurt wel 5 sec. wisselen van zender. Ook even  stilstaand beeld ! Al gebeld met KPN, zouden nieuw kastje sturen maar nog niets ontvangen. Al wel nieuwe kabel ontvangen maar helpt niets. 

Wij zeggen al: Waren we maar bij Ziggo gebleven. Ook internet van Ziggo sneller. KPN echt trager.

We dachten dat via de glasvezel het allemaal sneller en beter zou gaan. Heel jammer dit!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@Schuil Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je overstap. 

Ik neem ik dit geval aan dat je TV+ hebt gekregen. Het klopt inderdaad dat hier nog enige verbeterpunten voor zijn. 

In het topic bekende bevindingen over TV+ vind je welke al bekend zijn. 

Hier vind je de pagina product updates voor TV+. Daar worden updates voor TV+ als eerste gedeeld. 

Voor wat betreft het internet, je geeft aan dat dit traag is. 

Bedoel je dan de wifi? Mocht dat inderdaad het geval zijn zou je eens de wifi manager kunnen doorlopen. 

Mocht je ook een trage bekabelde verbinding ervaren dan hoor ik het graag! 


In het topic bekende bevindingen over TV+ vind je welke al bekend zijn.

Ik neem aan dat de lijst van bekende bevindingen die in dat topic genoemd worden niet compleet is en pro-actief door KPN bijgewerkt wordt.


Heb gelezen dat het trage zappen bij meerderen een probleem is en daaraan gewerkt wordt. Hoop dat dit binnenkort opgelost wordt.

Mijn wifi-snelheid is iets verbeterd door de handelingen uit te voeren via de WiFi manager. 

Nog niet top maar iets beter. 

Even nadenken of we toch een wifi- versterker moeten aanschaffen. 

Bij onze vorige provider nooit een probleem met de WiFi gehad. Wel jammer, maar ja we hebben de overstap gemaakt om op de glasvezel te zitten. Of dat een verbetering is zien we ook niet. We zijn naar een nieuw appartement gegaan. Dat is de reden geweest voor de overstap naar de KPN met glasvezel. 


Hallo @Schuil ,

KPN TV+ Update maart 2023 #1

TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.93.1

 

Wat zit er in?

We blijven het nieuwe TV+ product verbeteren met regelmatige updates van de software. In deze nieuwe software 1.93.1 verbeteringen naar aanleiding van klantfeedback.

Zapsnelheid!

We zijn met hoge prioriteit mee bezig om dit te verbeteren. Ook deze nieuwe software levert daar een bijdrage in, door het zappen te versnellen als je met de P+/- knoppen binnen 5 secondes weer zapt, en door sneller te zappen na invoer cijfers.


Wij hebben   sinds 1,5 week KPN. Komen ook van Ziggo. Wij vinden dit ook een achteruitgang.

Duurt wel 5 sec. wisselen van zender. Ook even  stilstaand beeld ! Al gebeld met KPN, zouden nieuw kastje sturen maar nog niets ontvangen. Al wel nieuwe kabel ontvangen maar helpt niets. 

Wij zeggen al: Waren we maar bij Ziggo gebleven. Ook internet van Ziggo sneller. KPN echt trager.

We dachten dat via de glasvezel het allemaal sneller en beter zou gaan. Heel jammer dit!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ook net overgestapt van Ziggo en spijk van gekregen om dezelfde redenen, trage zappen etc. Overweg terug te gaan naar Ziggo als dit niet snel opgelost wordt… BDB 

 


Sinds een week overgestapt van Ziggo. Nu kpn+ tv. 

Een aantal zaken die mij, naast een hoop goede zaken, niet als positief worden ervaren.

1, de diw7022 is middels een lan cat6 kabel verbonden met het modem. Echter het zappen gaat echt ontzettend traag. Geen pretje.

2, af en toe bevriest het beeld. 

Modem en de diw7022 gereset echter zonder resultaat.

3, het beeld van de tv kanalen moet ik denk ik nog aan wennen. De witte vlakken lijken wel 'overbelicht' en nagenoeg geen doortekening in de donkere vlakken.

Echt minder van kwaliteit dan Ziggo (sorry). E.e.a. geprobeerd met de instellingen van de tv te compenseren. Wel iets verbeterd maar toch.

Ik hoop dat bovenstaand vlot middels updates opgelost gaat worden.

 

 


Van Ziggo naar KPN overgestapt sinds 4 weken.

De zapsnelheid is zeer traag. Dat is teleurstellend.

Daarnaast loopt beeld en geluid niet altijd synchroon. Herstelt zich door te zappen van kanaal naar kanaal.

Helaas niet geheel blij verrast met mijn overstap. Enigste pluspuntje zijn de kosten van het abonnement.


Reageer