Skip to main content

Goedemiddag, de zap snelheid van TV+ is beduidend langzamer dan de voorheen bekende VIP5202. Ik heb dit even getest. 

Multicast: 2.65-2.75 sec van klik naar bewegend beeld 

Unicast: 1.70-1.80 sec van klik naar bewegend beeld. Beeldkwaliteit wordt minder bij Unicast. 

Met de voorgaande Arris VIP versies is de zap snelheid ongeveer 1.45-1.55 seconden.

Uiteraard is de TV+ box bekabeld aangesloten op Box 12 modem met Soft at Home versie. 
Android OS versie 11

Firmware 0.30.6

Launcher 1.162.6

AB L8 0265.04.05

Bekabelde Downloadsnelheid 95 Mb/s.

VVDSL 
Komt hier nog een fix voor of zullen we hier mee moeten leven? 

Hoi Jack! Welkom op de KPN Community. Allereerst bedankt voor de uitgebreide terugkoppeling dat is voor ons zeer waardevol. Als ik zo kijk zijn al jouw randvoorwaarden (snelheid/wijze van aansluiting) in orde. Ik zit zelf ook zo gemiddeld rond de 1,5 seconden als ik bij mijzelf test. Ik zou je nu dan ook geen aanvullend advies kunnen geven over je waar je nog winst kunt behalen.

Ik zal jouw feedback terugkoppelen. We werken wel voortdurend aan nieuwe updates en ik zou je dan ook willen adviseren om deze te volgen:

https://community.kpn.com/product-updates   

We streven uiteraard naar zo snel mogelijke zaptijden, mogelijk dat in de toekomst de zaptijden nog iets verbeterd kunnen worden.

Reageer