Skip to main content

Soms is het handig om het bijgewerkte zenderoverzicht in PDF vorm te printen

Echter op elk blad loopt een brede groene strook van rechts onder naar rechter zijkant KPN

Dat vereist onnodig kleurgebruik en laat ik in grijstinten printen dan extra zwart gebruik

Zou deze kleuren strook van het zenderoverzicht kunnen worden afgehaald 

 

laat KPN dan ook de zenderlijst goed maken.

wand zender 210 HBO Max is niet zichtbaar in de PDF


Papier is slecht voor het milieu.

Print alleen wat echt nodig is.

Deze kan je ook op je mobiel kijken.

En zenders die je vaak kijkt, weet je op een gegeven moment uit je hoofd te vinden.

En anders via de GIDS op de KPN tv ontvanger. 

 

@Francois 

210 is geen zender, maar een snelkoppeling naar de app van HBO max.😉


@joop2011 oké het is een snelkoppeling van HBO Max die dan niet goed zichtbaar is


Heb je de mogelijkheid om de pdf in een tekstverwerker (als tekstdocument) te openen @Falconbird?

Je kunt dan het overzicht aanpassen en eventueel ook de zenders die je toch niet bekijkt  of waar je niet op geabonneerd op bent, verwijderen. Of de groene strook met elke tekstverwerker makkelijk is verwijderen (of een andere kleur te geven), durf ik niet zo te zeggen, maar met kopiëren/knippen en plakken van blokjes tekst naar een nieuw document, is de groene vlag ook weg. Zo maak je een (compacte) lijst, helemaal gepersonaliseerd voor jou. 

Papier is op zich niet slecht voor het milieu @joop2011 . Papier kan vrijwel onbeperkt worden gerecycled. De inkt of toner is een ander verhaal, maar ik vermoed niet dat Falconbird dagelijks een lijst zal printen, dus met milieuschade valt het reuze mee.


Heel milieuvriendelijk is deze PDF in een e-reader met e-inkt te laden en voeg een boek cover toe als een van de pagina. Dan is de zenderlijst nog te zien, als de e-reader uit is. 🌳😇


Wanneer je de PDF kan openen in Word, kun je met bewerken kop- en voettekst de zaken verwijderen.

Ik kan hier geen worddocument toevoegen.
@Falconbird, stuur me in privé bericht even je emailadres, dan kan ik het je toesturen


Donald


Ik begrijp inmiddels dat je de compacte PDF versie afdrukt. Maar voor andere dingen, als je Chrome gebruikt, dan is The Printliminator een optie om snel dingen weg te halen voordat je bijvoorbeeld de webversie afdrukt.

 

Originele webpagina van KPN zenderoverzicht

 

 

KPN zenderoverzicht zonder header, zoekbalk enzovoort

 


Hi @Falconbird, wat een goede feedback! We willen graag zo duurzaam mogelijk zijn en dat is dit niet, daar heb je gelijk in! Hopelijk heb jij iets aan de supergoeie tips die hierboven worden gegeven, gehad. Maar ik zal jouw feedback ook intern doorgeven (en ook die van jou, @Francois)


@Falconbird en @Francois HBO Max staat nu netjes in het overzicht én het document is printvriendelijker gemaakt!


@Marcia van KPN pdf ziet er beter uit 


Reageer