Skip to main content

Zoals titel aangeeft de zenders uit het plus pakket lijken niet te werken als ik deze wil afspelen via de iTV app? Ik krijg geen play knop te zien wat ik bij de reguliere zenders wel te zien krijg.

de plus pakket zenders werken overigens wel prima via  de tv kastjes

iemand een idee hoe dit komt/te verhelpen?

Hi @W.strik8, welkom. Kan je geen enkele zender uit het Pluspakket bekijken via de app? Welk merk + type toestel gebruik je voor de iTV app?


@Paul_  ik heb diverse zenders uit het plus pakket geprobeerd alle doen hetzelfde = geen play knop

ik heb een iPhone XR met iOS 13

ik heb de iTV app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt ook niet


Zenders in het pluspakket die het gewoon zouden moeten doen in ITV ONLINE.(buiten de deur kunnen sommige niet beschikbaar zijn)

Thuis beschikbaar via eigen wifi (buiten de deur kunnen sommige niet beschikbaar zijn):

Eurosport 2, Vice, Insight, Njam, BBC World News, Videotheek TV (beleef), Nick toons, Nick jr., Nick music, Boomerang, Baby tv, Zappelin, RTL Telekids, Cartoon network, CNN, Euronews, Al jazeera, Cartoon Extra, RTL Lounge, RTL Crime, NPO 1 extra, OUT TV, Family 7, NPO Politiek, Crime investigation, Discovery science, BBC World, Animal Planet, Nat.geo. Wild, NPO 2 extra, ONS, France 2, RTV 7, Rai Uno, MTV music 24, Slam, TV Oranje, 192TV, 100% NL, Stingray Classica, STAR, TRT  Türk, TV 538.

En deze zijn niet beschikbaar.

ARD, ZDF, RTL (duits), WDR, ARTE, Erotiek kanalen, België.


@W.strik8 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik een kijkje nemen achter de schermen.


Ik heb niets meer van je gehoord @W.strik8 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


@Paul_  

Ik heb nu een week IOS 13.2 geïnstalleerd en nu lijkt het prima te werken?


@Paul_  

Ik heb nu een week IOS 13.2 geïnstalleerd en nu lijkt het prima te werken?

Is dit een vraag? Of een statement? :sweat_smile:  Indien statement, top! Fijn dat het weer werkt. Er was, voor zover ik weet, geen algemene storing in ieder geval wat dat betreft.