Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1580 reacties
  • 21391 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1580 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Voor Tommy Teleshopping op RTL5 is een ticket aangemaakt, dus wordt opgepakt. En wat betreft de ‘geen uitzending’ stukken op Viaplay TV(+) is dat onderdeel van de gesprekken met de leverancier. Dat heeft dus de aandacht. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2025

Zondag 15 juni, RTL 5.

Urenlang Tommy Teleshopping vanaf 13:05 tot 00:30.

De gewone programma's staan er niet 's avonds. 

Zelfde zender. Maandag 16 juni.

22:30 u. 24 uur in de ER staat erin voor maar 30 minuten. Programma is echter een uur.

Forum|alt.badge.img+5

@PeterG zie vorige pagina en reactie hierboven. kpn weet er al sinds maandag vanaf.

zie ook soko hamburg en so call me tod op afgelopen zaterdag (ook vorige pagina)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2025

Ook die te kort ingeplande 24 uur in de ER, ​@matthijs peters ?

Forum|alt.badge.img+5

@PeterG  nee er had ik niet gemeld die is jouw vondst.

Maar ja komen we toch weer op mijn mening dat de kpn's en ziggo's en hun programma leverancier dit zelf geautomatiseerd moeten oplossen

Forum|alt.badge.img+5

omroep flevoland 13 juni

en zie vandaag

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • June 12, 2025

Ik geef dit nu voor de 3x keer door:

Dit staat alleen goed op de maandag. Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag staat het weer verkeerd in de TV Gids. (Staat Jordy Warners)

Het blijft blijkbaar een dingetje om dit aangepast te krijgen (Bas en Dylan vs Jordi Warners). Deze hebben we opnieuw onder de aandacht gebracht bij de leverancier (met meer druk dan normaal). We blijven het najagen.

Ik denk nu na een goede week dat de EPG leverancier dit niet meer gaat wijzigen tenzij jullie als KPN TV team dit zelf kunnen. Andere wijzigingen op TV538 zie ik wel per week, maar deze blijft een drama.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • June 13, 2025

En toen was het bijgewerkt. De juiste programmering staat er nu in.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • June 13, 2025

Zondag 15 juni, RTL 5.

Urenlang Tommy Teleshopping vanaf 13:05 tot 00:30.

De gewone programma's staan er niet 's avonds. 

Zelfde zender. Maandag 16 juni.

22:30 u. 24 uur in de ER staat erin voor maar 30 minuten. Programma is echter een uur.

Ook de ‘24 uur in de ER’ is aangepast.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • June 13, 2025

Ik geef dit nu voor de 3x keer door:

Dit staat alleen goed op de maandag. Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag staat het weer verkeerd in de TV Gids. (Staat Jordy Warners)

Het blijft blijkbaar een dingetje om dit aangepast te krijgen (Bas en Dylan vs Jordi Warners). Deze hebben we opnieuw onder de aandacht gebracht bij de leverancier (met meer druk dan normaal). We blijven het najagen.

Ik denk nu na een goede week dat de EPG leverancier dit niet meer gaat wijzigen tenzij jullie als KPN TV team dit zelf kunnen. Andere wijzigingen op TV538 zie ik wel per week, maar deze blijft een drama.

We blijven de levrancier in de goede richting sturen, maar de brondata lijkt niet te kloppen of er gaat iets mis in de verwerking. Hoe dan ook, er wordt vanuit twee kanten (bron /leverancier) gekeken naar de grondoorzaak en samen gewerkt aan een oplossing.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • June 13, 2025

Is onder de aandacht en wordt naar gekeken.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • June 13, 2025

vreemde “geen uitzending” op ketnet

vandaag, morgen, 6 juni, 7 juni,  8 juni, 9 juni, 10 juni

die van een kwartier om 20:00 

je ziet die ook op 2 juni maar die kan ik niet afspelen in de browser (ook de programma's er omheen niet)

Dit is (blijkbaar) een correcte weergave. Ketnet stopt met uitzenden om 20:00 uur en dan draait er een promo tot 20:15. Dan na het journaal met VGT om 21:00 gaat de promo weer verder tot ze om 06:00 weer beginnen met uitzenden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 13, 2025

Klopt. Dat is normaal bij Ketnet. 

Ook als je de zender aan hebt is er "niks" op dat tijdstip. Behalve dus die promo inderdaad. 

Gisterenochtend/ middag doorlopend (extra/lang) journaal (vanwege "de oorlogsproblematiek van Israël") op NPO 1, echter de gids gaf de gewone programma's aan, ook uren later dus. 

Forum|alt.badge.img+5

21 juni viaplay tv+

die geen uitzending van 10 uur is waarschijnlijk kolder

Forum|alt.badge.img+5

tv rijnmond geen uitzending

zie 8 juni en 15 juni

op 8 juni is er gewoon uitzending op die tijdstppen

zie 14 juni 

er is gewoon uitzending

dus waarschijnlijk is er altijd uitzending op tv rijnmond

check de rest van rijnmond zelf maar

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • June 15, 2025

Of het een fout in de gids is weet ik niet zeker. Omdat ik graag "Aircrash Investigation" kijk had ik deze voor serie-opname ingesteld. Er waren kennelijk slechts vier afleveringen in een aantal weken.

Tot mijn grote verbazing zag ik dat er wel degelijk meer waren maar dan omschreven als: Aircrash Investigation: afleveringsnaam. Enfin, die ook maar als serie-opname ingesteld. Nu weet ik niet hoeveel ik heb gemist maar dat komt vast wel weer. Overigens zijn ze later blijkbaar alsnog aangepast naar de correcte naam.

Omdat NatGeo allerlei seizoenen door elkaar uitzend, ben ik het overzicht nu een beetje kwijt.

Was of is er een optie om aan te geven dat alle afleveringen, ongeacht het seizoen, worden opgeslagen? Een punt is ook dat ik zo een, twee, drie ook geen nummering zie in het overzicht.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 15, 2025

Voor CNN geldt: Dat wordt nog aangepast.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • June 15, 2025

Tommy is de hele dag weer aan het teleshoppen op RTL5...

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan 

die oplossing van rtl5 heeft niet echt gepakt dus (12 juni rtl5 weer verkloot)

en gaat kpn dit gepruts van jullie programmagids leverancier accepteren ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 15, 2025

Wat zou RTL vinden van de verprutste RTL5 gids bij KPN én Ziggo? Ze zullen er niet blij mee zijn denk ik.

Kpn had best een goede gids. Maar de laatste maanden... pff 😥

Wat de reden is om een goede leverancier in te wisselen voor de huidige? Kan alleen maar € zijn. Jammer.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • June 15, 2025

In mijn vorige post had ik nog een stukje getypt maar dat is (door mijn fout?) niet meegekomen.

Al kijkende in de gids kwam ik een behoorlijk aantal Aircrash Investigations tegen die niet als gepland waren aangemerkt. dat heb ik dus alsnog gedaan. Daarbij viel het mij op dat er geen optie is om alle seizoenen op te nemen. Misschien prima voor series die "netjes" seizoen na seizoen worden uitgezonden. Echter, los van de fouten in de gids bij NatGeo*, worden programma's vaak door elkaar uitgezonden qua seizoen. 

Is het dan niet handig om te kunnen kiezen voor "Alle seizoenen"? Nu moet ik om de haverklap kijken of alles wel is gepland voor opname.

Deze fouten zijn vaak pas achteraf duidelijk omdat dan ineens, bijvoorbeeld, Europe from above te zien is in plaats van Aircrash Investigation.