Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1580 reacties
  • 21391 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1580 reacties

Forum|alt.badge.img+5

nog een gat in serie 5.3 ontbreekt

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

De gids van Beleef KPN is helemaal bijgewerkt. En de rest van het lijstje van Marcia (02-07) wordt nog onderzocht. 

• De lange uitzendingen van Regioned en NH Nieuws zijn doorgegeven 
  • Dat een aflevering mist voor Harry Wild: The Man Who Murdered Himself op BBC NL is doorgespeeld
  • Zelfde geldt voor FBI: Love is Blind op SBS9

Het verschil in lengte van de film Popoz en wat wij uitzenden vind ik niet zo zorgwekkend. Dat kan goed te verklaren zijn doordat er een reclame in zit of dat er bijvoorbeeld trailers van andere films bij worden gevoegd. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

popoz was een voorbeeld van KLEINE afwijking tussen speeltijd van imdb en filmbox

Want  marcia vond een afwijking van 1 uur acceptabel bij die  Horrible Histories  film

NB serie a remarkable place to die is nog steeds een zooitje met ondermeer een seizoen opname die zondag niet opneemt en dat wel zou moeten

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

@Arjan van KPN 

popoz was een voorbeeld van KLEINE afwijking tussen speeltijd van imdb en filmbox

Want  marcia vond een afwijking van 1 uur acceptabel bij die  Horrible Histories  film

Ah ok. Als je weer een afwijking ziet van een film van een uur bij Filmbox, meld het dan weer. Dan is het misschien wel een structureel iets. 

NB serie a remarkable place to die is nog steeds een zooitje met ondermeer een seizoen opname die zondag niet opneemt en dat wel zou moeten

Daar hebben we nog geen terugkoppeling weer op gehad. 

• De lange uitzendingen op TV NH zijn verholpen. Tenminste voor 7 juli, want op die dag was het zichtbaar
  • De gaten in de shows Harry Wild: The Man Who Murdered Himself en FBI: Love is Blind zijn keuzes van de zender. Dit is niet iets wat wij kunnen oplossen. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

Als het een keuze is dan kunnen jullie er niets aan veranderen

Maar dat weet je niet van te voren dus dan moet je het navragen

Vaak genoeg gezien dat het wel fout was als er een gat in de serie zit

Dus zolang jullie het navragen bij de zender ben ik tevreden.

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

The Good Ship Murder, S2

Uitgezonden vanaf maandag 7 juli om 21:00 op BBC NL is niet als serie opname te plannen. De gids bevat geen serie informatie. Als je de opname wil plannen komt er geen keuze voor serie en wordt alleen de opname op 7 juli gepland. 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

vanaf 10 juli is het weer

en ziggo heeft het wel

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

Mmm, ik zie nu dat bij Ziggo The Good Ship Murder, S2, A1 pas op 14 juli in de gids staat. Waarschijnlijk is de uitzending op 7 juli de Christmas Special (2024). Staat dan dus niet correct op de site van BBC NL.

Forum|alt.badge.img+5

@LuToLu 

zie The Good Ship Murder (TV Series 2023– ) - Episode list - IMDb

en zie The Good Ship Murder - Wikipedia

imdb ziet het als onderdeel van seizoen 2 en wikipedia ziet het los

Maar het is wel een onderdeel van de serie

En er is geen enkele serie aanduiding momenteel bij de kpn

En als kpn een serie opname had dan werd er opgenomen maar met die slappe seizoen opname mogen de klanten het zelf uitzoeken

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • July 5, 2025

@matthijs peters 

Dank voor het uitzoeken. 

Meestal kijk ik alleen op wikipedia maar zie nu inderdaad op IMDb staan S2, E0, wel apart een aflevering 0.

Series, zeker de op BBC NL, zijn inderdaad een uitdaging sinds de nieuwe gids-leverancier. Ik heb 'A Remarkable Place to Die' ook geprogrammeerd maar ik denk dat ik die maar niet ga kijken en hopen dat BBC NL de serie nog eens in de herhaling gooit en dat KPN de gids dan wel op orde heeft.

Forum|alt.badge.img+5

en weer een gevalletje ongeloofwaardige lengte

5 uur vs 50 minuten

Forum|alt.badge.img+5

2 uur 38 minuten

vs

1 uur 40 minuten

Forum|alt.badge.img+5

en kpn heeft niets gedaan voor de seizoen opname van 

dus zondag 6 en 13 juli word onterecht niet opgenomen

voor 6 juli was de oplossing simpel geweest afl 3 veranderen in afl 1003 wat het systeem is wat kpn zelf verzonnen heeft voor een part 2 van dezelfde aflevering

van het probleem met de seizoen opname weet kpn al meer dan 4 dagen af dus ze hadden 2 werkdagen de tijd om voor 1 aflevering het afl nr te laten aanpassen

Verantwoordlijkheid hebben is 1 maar je moet die ook nemen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

The Good Ship Murder, S2

Uitgezonden vanaf maandag 7 juli om 21:00 op BBC NL is niet als serie opname te plannen. De gids bevat geen serie informatie. Als je de opname wil plannen komt er geen keuze voor serie en wordt alleen de opname op 7 juli gepland. 

Ik denk dat jouw uitleg verderop in het topic, volledig juist is ​@LuToLu!👇🏻 Hou het even in de gaten. 

Mmm, ik zie nu dat bij Ziggo The Good Ship Murder, S2, A1 pas op 14 juli in de gids staat. Waarschijnlijk is de uitzending op 7 juli de Christmas Special (2024). Staat dan dus niet correct op de site van BBC NL.

Ik ga het ook even navragen. 

‘Autopsie’ en ‘A remarkable place to die’ heb ik ook doorgegeven. 

Voor Filmbox en de films die ineens heel lang lijken te duren, loopt een ticket inmiddels. 

Forum|alt.badge.img+5

en nog steeds niet gevuld

Forum|alt.badge.img+5

en nog een zender vanaf 10 juli

Forum|alt.badge.img+5

14 juli

13 juli

Forum|alt.badge.img+5

en filmbox weer

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

BBC News (alweer) “Programmabeschrijving niet beschikbaar” vanaf do 10 juli 2.30.

Nog 1 werkdag om dit te repareren kpn!

Forum|alt.badge.img+5

@Wartywolfs al 2 dagen geleden het bbc news probleem bij kpn hier gemeld

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Zag ik, maar nog steeds niet hersteld, dus ik dacht dat een aparte melding ter herinnering geen kwaad kon…

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 9, 2025

Zag ik, maar nog steeds niet hersteld, dus ik dacht dat een aparte melding ter herinnering geen kwaad kon…

minder dan 10 uur te gaan, en nog steeds niet hersteld.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

14 juli

13 juli

Dit is inmiddels opgelost!😊

minder dan 10 uur te gaan, en nog steeds niet hersteld.

Goed dat jullie dit opnieuw melden. Ik had begrepen dat dit opgelost was, maar dat is dus nog niet het geval. Er wordt wél aan gewerkt, maar ik geef het voor de zekerheid nog een keer door.