Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1580 reacties
  • 21391 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1580 reacties

Forum|alt.badge.img+5

vandaag en morgen staat er nog

Forum|alt.badge.img+5

fbi most wanted 

afl 16 word nu met 2000 opgehoogd ?

er binnen deze serie zijn geen part 1 en 2. Ik vermoed dat dit een combi aflevering is over fni/fbi internation en most wanted heen is

plus het ophogen met 1000 zou alleen nodig zijn als afl nr hetzelfde is bij de part1/part2/part3 binnen de serie

dus bij afl 1 part1 en afl 2 part 2 is ophogen niet nodig

bij afl 1 part 1 en afl 1 part 2 is de ophoog truuk nodig

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

[...]

Vind kpn het normaal oim de seizoen opname gewoon te laten klappen terwijl ze het kunnen  oplossen door het afl nr aan te passen ?

Wat gaat Kpn in de toekomst doen als dit weer gebeurt ?

Dat mogen wij als klanten toch vragen als het fout gaat ?

Zeker begrijpen we dat het heel vervelend is en dat zowel jij als andere klanten structureel een oplossing hiervoor willen. En dat er vragen zijn, snap ik ook. Zoals eerder aangegeven, delen we wat we hierover kunnen. Het is niet aan ons, moderators, om verantwoordelijkheid af te leggen. 

Dat gezegd hebbende: je kunt dit topic gebruiken om fouten in de gids te melden. Reacties zoals hierboven zullen vanaf nu verwijderd worden, mede om het overzicht in het topic te bewaren. Het topic is niet in het leven geroepen om een discussie te voeren over de (on)mogelijkheden van onze gids, maar om fouten te signaleren en deze, waar mogelijk, op te lossen. 

Om daarin dus verder te gaan:

• De To be Announced van Vijay is weer gemeld
  • FBI Most Wanted wordt gecorrigeerd. Het is inderdaad een crossover, zoals je al aangaf. 
  • Euro Star is grotendeels aangevuld, maar nog niet volledig. Dat hebben we opnieuw gemeld. 

Forum|alt.badge.img+5

a remarkable place to die

zowel die van zondaq 20-7 als die van donderdag 24-7 moet dus 1004 en niet  1012 zijn

(12 kan niet want er zijn maar 8 afleveringen\)

vrijdag 18-7 had afl 1002 moeten zijn en niet afl 2

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

filosofisch kwartet is dus 55 minuten

word waarschijnlijk gevolgd door loop van nieuwsuur

Forum|alt.badge.img+5

vreemde herhaling

4,1 en 4.3 oontbreken

zie patroon van vorige week

S3 compleet

en zie vrijdag

S5 compleet

checken bij bbc nl ?

Forum|alt.badge.img+5

in 1 werkdag aangepast van 2016 naar 16

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • A remarkable place geef ik opnieuw door
  • Van ONS is door ons al een melding gemaakt richting de leverancier, dat geldt ook voor ‘een filosofisch kwintet’
  • de Brokenwood mysteries lijkt inderdaad bij BBC te liggen, hier kunnen wij niets aan veranderen helaas

Ook nog even een melding over Vijay en Utsav: de leverancier heeft dit in scope en het wordt doorgaans later in de week alsnog (op tijd) aangeleverd. Deze meldingen hoeven niet meer doorgegeven te worden in het topic.😄

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN jullie zouden een seintje aan bbc nl kunnen geven

want potentieel gaan nu de seizoen opnames van S4 en S5 fout

Ik kan helaas niet vanaf de browser de aflevering bekijken dus ik weet niet wat er nu daadwerkelijk is uitgezonden.

Seizoen opnames zijn 100% afhankelijk van de epg en kpn moet daarom de correctheid vaan de epg valideren. En bij twijfel over correcte inhoud van de epg kan kpn heus wel seintje aan de zender geven van check  dat even.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik snap wat je zegt en je mist nu wat afleveringen van seizoen 4, maar dat is de keuze van BBC. Die mogen zelf hun programmering bepalen en wij bemoeien ons daar niet mee. Hoe zou dit de seizoensopname voor seizoen 4 of 5 breken? 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

jouw aanname is dat de informatie in de epg klopt

mijn aanname is dat het niet klopt omdat S3 eb S5 compleet in de epg staan

Als het dus fout in de epg staat dan gaan de opnames voor S4 en S5 fout

want als mijn aanname correcti is dan word s4 compleet uitgezonden en begint S5 later

1 van de 2 aannames is correct maar dat weet je pas achteraf

Dus als kpn iets geks ziet of gemeld krijgt dan lijkt het mij beter om dat van te voren met zender af te stemmen ipv achter af te zeggen oei dat is fout gegaan

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

ondertussen naar die 4.2 aflevering gekeken  van brokenwood mysteries en het is inderdaad afl 2

dus bbc nl is aan het rotzooien

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 25, 2025

In de gids staat een aflevering van Aircrash Investgation zonder seizoen en/of afleveringsnummer. Op National Geographic.

De aflevering is op 30 juli om 20:30. Voor de zekerheid neem ik deze maar op. Het viel mij op omdat ik bijna dagelijks door de gids moet om te kijken of er niet toevallig een seizoen niet is ingepland voor opname.

Lastig maar gelukkig wordt er gewerkt aan een "Alle seizoenen" optie. Althans zo is mij hier verteld.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Bedankt voor de terugkoppeling ​@Tonne2025. Nemen we mee!

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 25, 2025

Ik zie dat het is opgelost. Waarvoor dank.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 26, 2025

De serie Death in Paradise kent momenteel 14 seizoenen, waarvan de laatste 5 of 6 jaar ook elk jaar een kerst special, die door BBC NL regelmatig wordt herhaald. En het lijkt raar om in de zomer naar een kerst aflevering te kijken. Maar toch gebeurt het, alleen ontbreekt in de EPG bij KPN het jaartal, je kan dus via de gids niet zien van welk jaar het is. En als Ziggo dezelfde gids leverancier heeft, daar staat het jaartal er wel bij. Waarom kan dit bij KPN dan niet ? En ook deel 1 en deel 2 ontbreekt. 

Voorbeeld: 
BBC NL, vrijdag 1 augustus om 12:45 uur. Dit is dan ook deel 1, deel 2 komt, mag ik aannemen, maandag 4 augustus. 

Forum|alt.badge.img+5

de aflevering van volgende week vrijdag word niet getoond

geen deel 1 en deel 2 word getoond

en die van 1 aug had dus 1003 moeten zijn

Forum|alt.badge.img+5

en weer complete onzin in de epg

programma wat normaal 55 minuten duurt staat er nu met 5 uur en 5 minuten

en zie De TV gids van zo 3 aug. voor STARCHANNEL, RTLZ, VIAPLAYTV - TVgids.nl

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Gezellig zo'n kerstspecial in de zomer ​@MiVoNL. Glühweintje erbij en je waant je helemaal in de laatste dagen van december 😁 De wens om wat meer informatie te delen bij films en series is bekend. Op de achtergrond wordt daar naar gekeken of dat bij ons ook erbij geplaatst kan worden. 

Voor de rest is uitgezet of die kerstspecial inderdaad uit een deel 1 en 2 hoort te bestaan. Daar gaan we mee bezig. 

Ik ga even eerlijk zijn ​@matthijs peters en ik weet niet of we nog aanpassingen gaan doen aan A Remarkable Place To Die. Dat heeft ook een beetje met de vakantieperiode te maken en de complexiteit van de nummering van die afleveringen. Als we nu aanpassingen gaan doen, heeft dat misschien weer een nadelig effect op geplande opnames die mensen nu hebben staan. 

Je andere signaal is meegenomen en wordt naar gekeken. TBA's voor de Turkse zenders geldt hetzelfde voor. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

Stel dat klanten door al het geklungel met “a remarkable place to die” de herhalingen zijn gaan opnemen

dan gaat dat nu dus mis doordat kpn niet goed omgaat met de part  2,  die zoals jullie zelf aangaven nu wel zo word aangeleverd

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 29, 2025

Twee programma's ontbreken in de epg bij 192tv, zaterdag 2 augustus om 16:00 uur De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis en om 18:00 uur Jukebox.  Het programma Hits uit Zee dat om 14:00 uur begint, duurt niet tot 19:00 uur zoals er nu instaat. 

Kan hier gecheckt worden:  https://www.192tv.tv/#section-guide

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik weet het ​@matthijs peters. Het is even kiezen uit twee kwaden op dit moment. 

En 192tv gaan we mee aan de slag!

Forum|alt.badge.img+5

ipv 1 uur 5 uur en 30 minuten

moet loop hart van nederland zijn na the rookie

Forum|alt.badge.img+5

dinsdag 5 aug

en zie 6 aug