Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1580 reacties
  • 21405 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1580 reacties

• Deelnemer
  • August 5, 2025

Vanmorgen rond 06:00/06:30 uur opgemerkt, dus wel degelijk relevant. Weet niet hoe de situatie momenteel is, net thuis van het werk.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

De situatie is nog niet hersteld ​@J.V.G. We hebben een ticket aangemaakt en die loopt nog. Hopelijk kunnen we morgen melden dat het dan wel rechtgezet is. 

Iets anders: De afleveringsnummering voor Dalgliesh is gewijzigd. 

• Deelnemer
  • August 5, 2025

Oké bedankt voor jullie reacties Jeroen en Arjan, het is ook niet het einde van de wereld hoor, komt vast wel weer goed. Het is alleen lastig als de programmering niet klopt. Dit is een klein probleempje, verder dik tevreden over KPN, alles werkt uitstekend. In iedergeval blij dat jullie bezig zijn met het zoeken naar een oplossing, Wens iedereen een fijne avond. 

• Deelnemer
  • August 6, 2025

Hallo KPN,

Ik heb op het forum al iets gezien over foutieve informatie in de digitale tv-gids en dat dit komt doordat jullie verkeerde info ontvangen. Maar nu is er al een aantal dagen dat op de zender: Crime and Investigation verkeerde info te zien is. Je hebt geen idee dus wat je wanneer kijkt, want het klopt niet. Maar nu begint er a.s. zondag 10 augustus een nieuwe serie: Bodies in Barrels, dat is zelf op de zender aangekondigd op de zender, maar als ik in de digitale gids kijk staat die er helemaal niet bij. Ik kan deze dus ook niet opnemen.. Tot afgelopen weekend waren er geen problemen, maar sinds maandag klopt de informatie niet meer in de digitale tv-gids. Voorbeeld van gisteravond: Toen ik naar de zender ging was op dat moment volgens de gids Accused: Guilty or innocent en  dat zou nog 15 minuten duren. Echter was wat ik zag: Cops Unsensorrd dat ergens halverwege was. Dit programma zou volgens de gids na Accused komen. En dat was met meer dingen, dat er volgens de gids iets anders was, dan werkelijk. Dat is sowieso al vervelend, maar een programma dat helemaal niet in de gids staat, maar volgens de zender wel komt, is helemaal lastig. 
Hoe nu verder?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 6, 2025

Had het gisteren op een Duitse zender er stond Wallander het was Tatort. 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

• Deelnemer
  • August 6, 2025

Omdat ik eerst niet in de topic kon wegens foutmelding had ik hier al een vraag voor aangemaakt.
Dit gold voor afgelopen 2 dagen, ik zag net dat het nu na 2 dagen problemen wel goed gaat.
Dus ik weet ook niet of jullie nog iets aan deze melding hebben. Ik heb geen foto's. 
Wist niet dat ik dat moest maken.

Ik heb op het forum al iets gezien over foutieve informatie in de digitale tv-gids en dat dit komt doordat jullie verkeerde info ontvangen. Maar nu is er al een aantal dagen dat op de zender: Crime and Investigation verkeerde info te zien is. Je hebt geen idee dus wat je wanneer kijkt, want het klopt niet. Maar nu begint er a.s. zondag 10 augustus een nieuwe serie: Bodies in Barrels, dat is zelf op de zender aangekondigd op de zender, maar als ik in de digitale gids kijk staat die er helemaal niet bij. Ik kan deze dus ook niet opnemen.. Tot afgelopen weekend waren er geen problemen, maar sinds maandag klopt de informatie niet meer in de digitale tv-gids. Voorbeeld van gisteravond: Toen ik naar de zender ging was op dat moment volgens de gids Accused: Guilty or innocent en  dat zou nog 15 minuten duren. Echter was wat ik zag: Cops Unsensorrd dat ergens halverwege was. Dit programma zou volgens de gids na Accused komen. En dat was met meer dingen, dat er volgens de gids iets anders was, dan werkelijk. Dat is sowieso al vervelend, maar een programma dat helemaal niet in de gids staat, maar volgens de zender wel komt, is helemaal lastig. 

Forum|alt.badge.img+5

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 6, 2025

Omdat ik eerst niet in de topic kon wegens foutmelding had ik hier al een vraag voor aangemaakt.

Ik heb je topic hierheen verplaatst ​@EstherH1978, dank voor het melden!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

@J.V.G en ​@EstherH1978. De tv gids voor Crime + Investigation zou nu echt goed moeten staan voor de komende dagen. Zouden jullie het in de gaten willen houden? 

Ik heb nog even gekeken of voor komende zondag Bodies in the Barrels in de gids te vinden is en dat is ook het geval :) 

Forum|alt.badge.img+5

zondag en maandag

Forum|alt.badge.img+5

flevoland 14 augustus

weerbericht van 4 uur en geen uitzending

• Deelnemer
  • August 8, 2025

@J.V.G en ​@EstherH1978. De tv gids voor Crime + Investigation zou nu echt goed moeten staan voor de komende dagen. Zouden jullie het in de gaten willen houden? 

Ik heb nog even gekeken of voor komende zondag Bodies in the Barrels in de gids te vinden is en dat is ook het geval :) 

Inderdaad Arjan het is weer helemaal in orde. Bedankt echt toppie. Ik zal het in de gaten houden, fijne dag iedereen.

• Nieuwkomer
  • August 9, 2025

Zender 21 (investigation discovery) loopt al een aantal dagen achter op de gids. Vandaag was het zelfs meer dan een uur. Zojuist is om 9.20 het programma van 8.00 gestart. Kunnen jullie hiernaar kijken? Merci 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 9, 2025

En hier is er weer één, waar ik het eerder over had, kerstspecials van Death in Paradise, zonder jaartal en zonder deel 1 en 2. Deel 2 komt maandag 18 augustus. 

Forum|alt.badge.img+5

zondag en maandag gaan nog steeds fout

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 10, 2025

South Park S27 A2 van zaterdag 9 augustus 20:30 uur staat goed in de gids en is goed uitgezonden, en kijken naar een lopende opname (terwijl de uitzending nog bezig was) ging blijkbaar ook goed. Maar later toch de verkeerde aflevering bij terugkijken, zowel via opname als via de gids:

Gisteren opgenomen en tijdens de broadcast tijd gekeken: was wel de episode #2.

Vanochtend de opname met de kinderen willen kijken: zowel de opname dan de catch-up geven de episode #1.

(En ja, South Park maakt er een rommeltje van door de tweede aflevering pas in de derde week uit te brengen, met de nodige wijzigingen in de gids.)

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 10, 2025

En nog 1, kerstspecial Death in Paradise,  BBC NL, maandag 11 augustus, 18:15 en 19:10 uur, geen jaartal en geen deel 1 en 2. 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

vandaag morgen etc

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

klopt weer niets van nh nieuws

de hele dag klopt niet

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

8 uur ?