Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1581 reacties
  • 21425 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1581 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • KPN Beleef ‘wordt aangekondigd’ doorgegeven. Die van Vijay en Utsav nog niet, ik ga er vanuit dat dit alsnog aangeleverd gaat worden, zoals we vaak zien. 
  • Modern Family is opnieuw een ticket voor aangemaakt.
  • Viaplay TV van 2-9 zal ik ook checken. 
  •  

Deze duurt elk jaar zo lang. Ik ga er dan ook vanuit dat deze correct is. 

•  

Ik weet dat het vertrek van de NSC uit het kabinet belangrijk nieuws is. Maar om hier 25 seizoenen van te maken is wel een beetje overdreven. 😅

Wat kunnen we in seizoen 26 verwachten?

Dit is een goeie vraag, waar ik het antwoord niet op weet ;-). Maar ik denk dat we dit zo aangeleverd krijgen. Ik zal het eens navragen hoe dat zit. 

• De eerdere Modern Family is hersteld, dat geldt ook voor NH nieuws. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@AriënC vanuit de NPO wordt juist geen informatie meegegeven en daarom plakken we dat er dan zelf aan vast. Seizoen 25 komt vanwege 2025.

• Nieuwkomer
  • August 27, 2025

Hoi,

Op maandag start een nieuw Seizoen (Seizoen 17) van Masterchef op net 5.

In de tv gids van KPN staat op maandag aflevering 3 van ander seizoen, op dinsdag aflevering 5. Op woensdag weer een heel ander seizoen met aflevering 19.

Kunnen jullie dit aanpassen naar het goede seizoen? Ik neem dit altijd graag op!

In de 'algemene tv gids' online staat het wel goed aangegeven.  

Dankjewel alvast 

Groetjes 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

zie ketnet die dertigers is waarschijnlijk een foute kopie van dertigers op vrt 1

Forum|alt.badge.img+5

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi,

Op maandag start een nieuw Seizoen (Seizoen 17) van Masterchef op net 5.

In de tv gids van KPN staat op maandag aflevering 3 van ander seizoen, op dinsdag aflevering 5. Op woensdag weer een heel ander seizoen met aflevering 19.

@Sn van W-P als ik nu kijk in de gids, dan lijkt het helemaal te kloppen!

Ketnet geef ik door. RTV Rijnmond krijgen we zo aangeleverd, dus dat lijkt wel te kloppen. 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

zie https://www.rijnmond.nl/tv

en dit heb ik jullie al meerdere keren laten zien

en nog veel simpeler

zie 

klik op terug kijken en je ziet het

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 28, 2025

Dit topic is sinds vandaag niet meer vastgezet (sticky) in KPN TV.  Is dat bewust gedaan of per ongeluk?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 28, 2025

Dit topic is sinds vandaag niet meer vastgezet (sticky) in KPN TV.  Is dat bewust gedaan of per ongeluk?

Staat nog gewoon 'sticky'. Naar links swipen, ​@Wartywolfs.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 28, 2025

??? Werkt niet bij mij. Zal wel aan Safari liggen dan… 😏

(misschien heb ik een instelling gemist, ik dacht dat stickiness een keuze was van de moderators.)

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 28, 2025

(misschien heb ik een instelling gemist, ik dacht dat stickiness een keuze was van de moderators.)

De moderatoren zullen die stickiness inderdaad wel kunnen aanpassen lijkt mij. Ik gebruik trouwens Android op de telefoon.

Als je met Safari ( gebruik je op laptop neem ik aan) met de cursor over de vierkante vlakken beweegt zou je dat gids-item moeten  kunnen zien? 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

De moderatoren zullen die stickiness inderdaad wel kunnen aanpassen lijkt mij. Ik gebruik trouwens Android op de telefoon.

Als je met Safari ( gebruik je op laptop neem ik aan) met de cursor over de vierkante vlakken beweegt zou je dat gids-item moeten  kunnen zien? 

Hmm, ik was gister blijkbaar niet meer helemaal helder, en had compleet gemist dat ie nog wel in de tegelrij bovenin staat. Voorheen stond ie ook nog vast bovenin de lijst, dat was misschien inderdaad een beetje dubbelop…

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Kan gebeuren, ​@Wartywolfs.

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Dit is een programma dat op NPO1 wordt uitgezonden maar de gids laat het logo zien van BBC ONE

Uitzending vrijdag 29 augustus 21:35
STB Arris Hardwareversie VIP5202 

Forum|alt.badge.img+5

@frankkijktgraagtv niet alleen daar zie ook

etc

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Dit is een programma dat op NPO1 wordt uitgezonden maar de gids laat het logo zien van BBC ONE

Uitzending vrijdag 29 augustus 21:35
STB Arris Hardwareversie VIP5202 

Ook in de gids op tv.kpn.com is het logo van NPO1 vervangen door (vernieuwde) BBC ONE logo.

lijkt erop dat het nieuwe logo bij de verkeerde zender is geplaatst…

Geen NPO 1 meer, wordt als BBC ONE aangegeven> ook bij mijn geplande opnames... vraag mij af of dat goed gaat en of er "in het weekend" iemand wat aan doet?!

Hou kun je NPO 1 wijzigen in BBC ONE, het wordt steeds gekker (oftewel irritanter) met die gids 🙄...

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 30, 2025

We hebben aan het TV team doorgegeven dat in plaats van het NPO 1 logo momenteel het logo van BBC One te zien is dus hopelijk wordt dit snel hersteld! 🙏🏻

Op de overige meldingen hierover zullen we te zijner tijd natuurlijk ook nog reageren!

Forum|alt.badge.img+5

• Deelnemer
  • August 30, 2025

We hebben aan het TV team doorgegeven dat in plaats van het NPO 1 logo momenteel het logo van BBC One te zien is dus hopelijk wordt dit snel hersteld! 🙏🏻

Op de overige meldingen hierover zullen we te zijner tijd natuurlijk ook nog reageren!

Ja denk  vanmorgen wat zie ik nu weer, zit in alle software online ;)  weer een update nodig nr 30 , hopelijk gaan ze het wazige beeld aan het begin met openen zender ook aan passen .

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 30, 2025

Ja denk  vanmorgen wat zie ik nu weer, zit in alle software online ;)  weer een update nodig nr 30 , hopelijk gaan ze het wazige beeld aan het begin met openen zender ook aan passen .

@Martijn13 

Dat is een ander soort probleem.

Maar daar een eigen topic van en vermeld daar ook welke KPN tv ontvanger je hebt of dat je via de app kijkt, etc.