Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1581 reacties
  • 21433 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1581 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

We hebben aan het TV team doorgegeven dat in plaats van het NPO 1 logo momenteel het logo van BBC One te zien is dus hopelijk wordt dit snel hersteld! 🙏🏻

Op de overige meldingen hierover zullen we te zijner tijd natuurlijk ook nog reageren!

Dit is inmiddels opgelost! Mocht je nog steeds het BBC One logo zien, herstart je TV-ontvanger/webbrowser of app dan even. Daarna moet het weer goed staan. 🙂

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 30, 2025

Als we het dan toch over logo's hebben, het logo van Filmbox heeft een rode achtergrond kleur in het blokje achter "box", en niet wit zoals het er nu staat in de gids. 

• Nieuwkomer
  • August 30, 2025

Sinds een aantal dagen geeft de EPG de logo 'BBC ONE' weer in plaats van 'NPO 1’. Resetten heeft deze onvolkomenheid niet opgelost.

• Topper
  • August 30, 2025

Ook bij ons is dit het geval

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Broekh002 en ​@Telemaster, deze zou inmiddels opgelost moeten zijn. Wat als je de TV-ontvanger stroomloos maakt, 2 minuten wacht en hem weer aansluit? 

Forum|alt.badge.img+5

programma van 20 minuten duurt plotseling 3 uur. ja ja

• Deelnemer
  • August 30, 2025

@Broekh002 en ​@Telemaster, deze zou inmiddels opgelost moeten zijn. Wat als je de TV-ontvanger stroomloos maakt, 2 minuten wacht en hem weer aansluit? 

Hier is het ook weer terug npo 1 is weer bbc one in de Android app, geen kastje  hier , het was ff halve dag gefixt :(

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • August 30, 2025

Hier ook weer. Wel grappig maar het moet niet tot fouten gaan leiden. Deze foto is trouwens van gisteren.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wispelturig logo. 😩 Ik heb het weer gemeld!

• Deelnemer
  • August 30, 2025

Yess, klopt weer , nu afblijven van het logo, is mooi geweest zo  :P

• Deelnemer
  • August 30, 2025

Yess, klopt weer , nu afblijven van het logo, is mooi geweest zo  :P

Nou ik weet het niet meer  ik gaat slapen :(

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

20 minuten programma is weer 3 uur lang

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Op dit moment is de finale bezig van The Hundred. Enige idee wie er in de finale tegen elkaar spelen? KPN komt niet verder dan TBA tegen TBA, TBA = To Be Announched (Nog aan te kondigen)...

KPN weer het nog niet

Kijk ik bij Ziggo

Het kan wel, als je maar wilt en een beetje moeite doet….

Die weten wel wie er in de finale staan, Oval Invincibles tegen Trent Rocktes. Ziggo vermeld ook nog dat dit een sport-uitzending is en welke sport, cricket. Kijk zo bedien je je klanten goed.

Forum|alt.badge.img+5

zender van de maan 07:35

Maar welke zender dan ? want er is geen andere zender met geen uitzending om 07:35

NB ik ben niet ingelogd dus ik zie alle zenders

Zelf even gekeken en nu word het verhaal leuk

Het gaat waarschijnlijk om de zender  e entertainment

programmering lijkt niet op elkaar

Dus hoe zit dit ?

Forum|alt.badge.img+5

nu dus 15 uur lang !

Waarom accepteerd kpn dit van deze zenders/omroep ?

En waarom ziet kpn dit niet zelf ?

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Als we het dan toch over logo's hebben, het logo van Filmbox heeft een rode achtergrond kleur in het blokje achter "box", en niet wit zoals het er nu staat in de gids. 

@MiVoNL goeie. Ik geef dit door!

programma van 20 minuten duurt plotseling 3 uur. ja ja

Deze zie ik ook op 6 september en geef ik ook door.

Op dit moment is de finale bezig van The Hundred. Enige idee wie er in de finale tegen elkaar spelen? KPN komt niet verder dan TBA tegen TBA, TBA = To Be Announched (Nog aan te kondigen)...

Helaas kan het achteraf niet meer aangepast, maar ik geef het signaal wel door, ​@frankkijktgraagtv!

zender van de maan 07:35

Maar welke zender dan ? want er is geen andere zender met geen uitzending om 07:35

[...]

programmering lijkt niet op elkaar

Dus hoe zit dit ?

Dat is inderdaad gek. Ik geef het door. 

De ‘wordt aangekondigd’ in drie verschillende talen zal, zoals meestal, vast op tijd gecorrigeerd worden. Die heb ik vooralsnog niet doorgegeven. Wel heb ik RTV Rijnmond opnieuw aangekaart. 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

je zag toch de to be annouced voor vandaag ?

Gisterenavond "BBC ONE" (ondanks alles) wéér terug ipv  NPO 1, aangedragen oplossing werkt nog steeds niet bij mij.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • September 2, 2025

Nou kom ik iets tegen wat ik zelf nog niet eerder heb gezien. 

In de nacht van woensdag 3 op donderdag 4 september, om 02:05 uur op BBC NL, komt Van Der Valk, seizoen 1, aflevering 1, zoals dit ook in de gids staat. Maar als ik dit instel als opname, dan staat het bij geplande opnames als aflevering 9, en niet aflevering 1. Dus bij gepland staat het als aflevering 9, maar in de gids staat het als aflevering 1. 

Forum|alt.badge.img+5