Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1581 reacties
  • 21438 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1581 reacties

Forum|alt.badge.img+5

@MiVoNL ik heb dit geprobeerd maar bij mij staat het als afl1 bij de geplande opnames

ik heb de opnames vanuit de browser gepland bekeken en verwijderd

Forum|alt.badge.img+5

en wederom

Forum|alt.badge.img+5

inkmaster langer dan 4 uur

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Marcia van KPN 

je zag toch de to be annouced voor vandaag ?

Gezien, maar te laat doorgegeven. Bij dezen wederom het verzoek om even te letten op hoe je zaken brengt. Naast dat ik/wij nog andere werkzaamheden hebben, reageren we in dit topic zo goed mogelijk als we kunnen. Soms glipt er iets doorheen, soms duurt iets wat langer om te corrigeren, maar in principe geven we alles door wat in het topic gedeeld wordt. 

Gisterenavond "BBC ONE" (ondanks alles) wéér terug ipv  NPO 1, aangedragen oplossing werkt nog steeds niet bij mij.

Hoe staat het er nu voor, ​@LoveCatsOnly? Het zou écht opgelost moeten zijn. Anders misschien de tv-ontvanger even van het stroom afhalen, misschien. 

Nou kom ik iets tegen wat ik zelf nog niet eerder heb gezien. 

In de nacht van woensdag 3 op donderdag 4 september, om 02:05 uur op BBC NL, komt Van Der Valk, seizoen 1, aflevering 1, zoals dit ook in de gids staat. Maar als ik dit instel als opname, dan staat het bij geplande opnames als aflevering 9, en niet aflevering 1. Dus bij gepland staat het als aflevering 9, maar in de gids staat het als aflevering 1. 

Dit is opgelost! De juiste opname is er voor in de plaats gekomen. 

Modern Family en Inkmaster zijn allebei opgelost. Ook RTV Rijnmond is aangepast. 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

Jouw reactie was in diezelfde melding van jou: “ik geef de meerdere word aangkondigd niet doior”  want ze worden vanzelf wel opgelost terwijl in mijn melding ook die van 15 uur op dezelfde dag stond

Dus ik vond jouw reactie wat tegenstrijdig zeker over iets wat kpn heel makkelijk zelf elke dag zou kunnen checken

Forum|alt.badge.img+5

en weer gekkigheid op de settopbox met dubbele opname

ik heb beide bekeken snel en je ziet dat het 2 aparte objecten zijn zie verschil in afspeeltijd

in de browser is er maar 1 opname

na verwijderen van de 2 op settop box ging gebruitke opname duur van 277 naar 275 uur

Forum|alt.badge.img+5

woensdag 10 september beleef kpn

3x achter elkaar een blok van 12 uur

Mijn interpretatie is “word aangekondigd” of “weet niet”

Forum|alt.badge.img+5

woensdag 10 september nh nieuws

bureau nh van 6 uur klopt niet

• Deelnemer
  • September 4, 2025

De programmering voor Crime + Investigation klopt weer niet, zijn totaal andere programma's op dan dat de gids aangeeft. 

Forum|alt.badge.img+5

zie De TV gids van morgen voor Crime + Investigation - TVgids.nl

vanaf 09:55 verschil op 5 september

als ik naar vandaag kijk

tvgids.nl heeft het met court cam goed en kpn met spring break fout

Hoeveelste keer gaat het nu fout met deze zender ?

Tijd voor een goed gesprek met jullie gids leverancier ?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 4, 2025

en weer gekkigheid op de settopbox met dubbele opname

ik heb beide bekeken snel en je ziet dat het 2 aparte objecten zijn zie verschil in afspeeltijd

in de browser is er maar 1 opname

Dit heeft te maken met wat aanpassingen aan afleveringsnummers die recent zijn gedaan. Hierdoor toont het stb platform een oude en ‘nieuwe’ aflevering, maar de online omgeving kan hier wat beter mee omgaan en toont dan maar één aflevering. Maar we zijn er dus van op de hoogte en het ligt niet in de lijn van verwachtingen dat dit veel vaker voorkomt. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN ik het al minimaal 3x meegemaakt en gemeld 

NB wat is er dan aangepast ?  begintijd en duur zijn hetzelfde en seizoen en afl nr zijn ook identiek

Forum|alt.badge.img+5

dus jullie hebben nog 1 werkdag om iets aan maandag te doen

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

@Arjan van KPN,

Sinds vandaag is in de gids CNN ineens helemaal in de war...er klopt echt helemaal niks meer van, programma's staan op verkeerde tijden, of ontbreken helemaal. Heel vervelend, want je kunt nu ook niet meer terugkijken...is voor de volgende week ook nog zo.

Forum|alt.badge.img+5

jullie hernummering routine overdrijft

Forum|alt.badge.img+5

en weer zo'n vreemde dubbele opname

2 verschillende objecten want bekeken speelduur verschilt

begintijd speelduur en serie afl nr identiek

en gebruikt dus ook 2 uur ipv 1 uur van mijn opslag ruimte

en via de browser 1 opname

Die opnames staan in de cloud dus ik gok dat er in die cloud  2 opnames zijn en dat de browser daarvan maar 1 weergeeft 

Forum|alt.badge.img+5

was dus halve finale djokovic - alcaraz

zie ziggo

of tvgids.nl

De programma’s van nos1 zijn voor vrijdag 12 september niet zichtbaar (niet beschikbaar).  Vanaf 13 september wel weer.

Bij alle andere zenders wel.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 6, 2025

@Arjan van KPN ik het al minimaal 3x meegemaakt en gemeld 

NB wat is er dan aangepast ?  begintijd en duur zijn hetzelfde en seizoen en afl nr zijn ook identiek

Het heeft te maken met hoe het getoond wordt. Daar is wat aan gesleuteld. Daardoor heb je nu even tijdelijk die dubbele opnames. Ook je nieuwe melding komt daar uit voort. 

jullie hernummering routine overdrijft

Gaan we naar kijken.

was dus halve finale djokovic - alcaraz

Dit is al een hele vooruitgang ten opzichte van enkel ‘Dag 9’ 😉 Maar dit had beter gekund inderdaad. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 6, 2025

@Arjan van KPN,

Sinds vandaag is in de gids CNN ineens helemaal in de war...er klopt echt helemaal niks meer van, programma's staan op verkeerde tijden, of ontbreken helemaal. Heel vervelend, want je kunt nu ook niet meer terugkijken...is voor de volgende week ook nog zo.

Als ik nu wat dagen controleer dan komt de gids weer helemaal overeen met tvgids.nl. Het lijkt al opgepakt en hersteld te zijn. Ben je dat met mij eens? Helaas kunnen we de gids uit het verleden niet meer herstellen. Excuus daarvoor. 

De programma’s van nos1 zijn voor vrijdag 12 september niet zichtbaar (niet beschikbaar).  Vanaf 13 september wel weer.

@Arnemuidenaar Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic, want hier kun je meldingen over de gids kwijt. De gids voor NPO1 klopt inderdaad niet voor 12 september. Ik ga het doorgeven. 

De programmering voor Crime + Investigation klopt weer niet, zijn totaal andere programma's op dan dat de gids aangeeft. 

Dit is weer hersteld als het goed is. Zou jij een check kunnen doen of het weer goed staat? 

Forum|alt.badge.img+5

weet niert of sit fout of goed is maar gezien probleem met npo 1 zie ook npo 1 uhd

npo1 gos heeft ook geen progrtamma beschrijving

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 6, 2025

@Arjan van KPN,

Als ik nu wat dagen controleer dan komt de gids weer helemaal overeen met tvgids.nl. Het lijkt al opgepakt en hersteld te zijn. Ben je dat met mij eens? Helaas kunnen we de gids uit het verleden niet meer herstellen. Excuus daarvoor. ​

@Arjan van KPN, bedankt voor het nakijken! Het staat dan in tvgids.nl ook verkeerd...het klopt nog steeds niet. Check maar eens met het daadwerkelijk uitgezonden programma. Ik heb al wel een workaround trouwens, gewoon naar het tijdstip waarop het gewenste programma begint, en, indien nodig, met de cijfertoetsen naar het juiste tijdstip...gelukkig weet ik ook veel uit mijn hoofd, en hebben de meeste programma's op CNN een lengte van een uur.

Update (22.10. 6-9): het staat nu weer helemaal goed!

@Arnemuidenaar Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic, want hier kun je meldingen over de gids kwijt. De gids voor NPO1 klopt inderdaad niet voor 12 september. Ik ga het doorgeven. 

Dit is weer hersteld als het goed is. Zou jij een check kunnen doen of het weer goed staat? 

NPO1 is terug op 12 september.  Bedankt!

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

@Arjan van KPN,

Het staat weer helemaal goed! Thx!

• Deelnemer
  • September 7, 2025

@Arjan van KPN,

Als ik nu wat dagen controleer dan komt de gids weer helemaal overeen met tvgids.nl. Het lijkt al opgepakt en hersteld te zijn. Ben je dat met mij eens? Helaas kunnen we de gids uit het verleden niet meer herstellen. Excuus daarvoor. 

Het is inderdaad weer in orde Arjan. Het staat weer goed, bedankt.