Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1581 reacties
  • 21449 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1581 reacties

mandoist
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 9, 2025

Thanks, Arjan.

I hope this works.

Thanks for the info and the reply.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 9, 2025

Ik dacht even dat ik aan het hallucineren was, ​@Arjan van KPN! Het ene moment stond de gids bij CNN goed, en even later weer niet! Ik dacht al, ze zullen er wel mee bezig zijn, en inderdaad. 

Hopelijk is het nu opgelost.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 9, 2025

We have now also noticed that our guide does not fully match CNN’s guide for the coming days. A ticket has been created for this.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 9, 2025

Andere noemenswaardige zaken op basis van de meldingen van vandaag, gisteren en het weekend:

• Ticket is aangemaakt voor ‘Little House on the Prairie’
  • Er is een nieuwe poging gedaan om de afbeelding voor 2e aflevering van ‘Poppa's House’ toe te voegen. Morgen vindt daar een controle op plaats
  • Ticket is aangemaakt voor Omroep Flevoland
  • TBA's voor Utsav Plus gaan we naar kijken en zo nodig een ticket voor aanmaken

• De gids voor NPO1 (GOS en UHD) is voor 12 september weer aangevuld 
  • Wat betreft The Capture op VRT speelt er een unieke situatie. De van oorsprong 6 afleveringen zijn nu opgedeeld in 8 afleveringen. Dit zorgt ook voor de bijzondere nummering. Het heeft onze aandacht, maar bij een serieopname worden wel alle afleveringen opgenomen. Dat gaat gelukkig goed. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 9, 2025

Trouwens nog een leuk nieuwtje wat in goede aarde zal vallen bij sommigen (en misschien meer). In de volgende (launcher) update voor de TV+ box en de Soundbox wordt seriematig opnemen over meerdere seizoenen toegevoegd. Je hoeft dus straks niet meer elk nieuw seizoen zelf apart op te nemen. 

Je kunt hier meer over lezen in het Product Update topic en ook per wanneer de update beschikbaar komt. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

cnn van gisteren nog steeds niet correct in 2 browsers gechecked

Forum|alt.badge.img+5

nog een voorbeeld van jullie hernummering die op hol slaat

elke aflevering is een apart verhaal van 1 uur en 50 minuten

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 10, 2025

@Arjan van KPN 

cnn van gisteren nog steeds niet correct in 2 browsers gechecked

...maar je kunt de nachtprogrammering nu wel terugkijken. Door een beetje te goochelen met de cijfertoetsen kun je vrij makkelijk bij het goeie programma komen...maar goed is het nog steeds niet. Terwijl het gistermiddag even opgelost leek, maar even later weer niet, maar goed, er is ook alweer een ticket voor aangemaakt begrijp ik, ​@matthijs peters.

mandoist
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 10, 2025

I have the little “box” on the TV… which I can access from my PC (wireless). 

Unfortunately listings are screwed-up on everything

What do you mean with the last sentence? What exactly isn’t correct?

CNN listings in the Guide are whacked. 

Again this morning nothing matched the programming from last night. Some program tiles do not even exist.

Within a long blank space in the guide I had to do random clicking for several minutes to eventually find the late night/early morning programs.

I’m a patient person, but 2 weeks of this is unprofessional. I watch very few TV programs and all but one (on BBC 2) are affected. At some point, I believe we deserve a percentage of a refund.

Forum|alt.badge.img+5

en vandaag zie ik 2 dubbele geplande opnames en weer op bbc nl

11-9 21:00 Annika 2s afl 6

12-9 13:05 Harry Wild s3 afl 3

Forum|alt.badge.img+5

mandoist
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 11, 2025

Well, more than two weeks and the “Guide” listings are correct -- and are working.

Next time KPN switches to another company for the TV Guide listings make sure they can handle the job. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 11, 2025

Mooi dat het nu opgelost lijkt met de gids van CNN :) Als de programmering zo meteen weer niet klopt, dan horen we dat graag!

English translation: I'm glad that the CNN guide now seems to be fixed. If the tv guide turns out to be incorrect again, please let us know!

@matthijs peters De hernummering is niet zo'n probleem lijkt mij, als maar alle afleveringen worden opgenomen wanneer een serieopname is ingesteld. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

Het is nu goed inderdaad! Bedankt! Programmagids voor wat betreft CNN, bedoel ik.

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

Tot nu toe gaat de hernummering bij kleine seizoenen (<10 afleveringen) uit de bocht
Wat gebeurt er als het meer dan 10 of 20 afleveringen zijn ?

Beter vooraf checken dan achteraf sorry te moeten zeggen

mandoist
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 11, 2025

Dus... “in my defense”

Ik kan Nederlands lezen en begrijpen, maar ik ben niet zo goed in het schrijven van correcte zinnen. 

😎

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • September 12, 2025

Maandag 15 september begint ONS met The Flying Doctors om 19:00 uur, maar als ik dit instel als seizoen opname, wordt die van dinsdag niet meegenomen, en moet deze nog apart ingesteld worden om op te nemen. Geldt dit ook als fout in de gids of is een aparte topic nodig ? 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

veronica film in het weekend

mijn seizoen opname nam zowel zaterdag als zondag op maar nu alleen zondag en dat komt hierdoor

die op zaterdag zijn nu “special” en die op zondag bleven “top 3”

Beide duren 5 minuten

Bij beide staat als seizoen 2024 en de afl nr zijn niet aaneensluitend

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5