Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1545 reacties
  • 20982 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1545 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 15, 2025

Maandag 15 september begint ONS met The Flying Doctors om 19:00 uur, maar als ik dit instel als seizoen opname, wordt die van dinsdag niet meegenomen, en moet deze nog apart ingesteld worden om op te nemen. Geldt dit ook als fout in de gids of is een aparte topic nodig ? 

Heel goed dat je het hier meldt. We kijken er naar of we deze aflevering nog kunnen toevoegen aan de serieopname

Verder heb ik nog gekeken naar de andere meldingen:

- Viaplay tv gids is al aangevuld als ik het zo goed zie. De ‘Wordt aangekondigd’ en de ‘Geen uitzending’ zijn verdwenen 
- Voor Veronica is 15 en 16 september ook aangepast 
- Veronica Film kunnen we niet meer aanpassen helaas. Excuus. Voor volgende week gaat het wel goed voor de afleveringen van zaterdag en zondag als ik zo kijk. 
- CNN en TRT Turk nemen we mee. 
- Ik zie op 20 september wel meer uitzendingen op Euro D die 8 uur lang duren. Waarom kies je specifiek deze of wat gaat er precies mis volgens jou ​@matthijs peters ?

Ook is er nog goed nieuws, want Little House on the Prairie is hersteld ​@MiVoNL. De afbeelding klopt nu en ook de informatie wat betreft de aflevering(en). 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN omdat die opvielen  en als je naar de dagen er voor kijkt zijn er geen 8+ uur uitzendingen van dat programma  op die zender.  zie 13 september voor die zender

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • September 16, 2025

De serie The Flying Doctors is ooit vooraf gegaan door een mini-serie. Laatstgenoemde wordt deze week en a.s. maandag bij ONS uitgezonden. Je zou dan eigenlijk kunnen zeggen dat ONS met de serie volgende week dinsdag 23 september start.  Echter, de omschrijving van de aflevering van 23 september om 19:00 uur hoort bij de afleveringen van de mini serie, dit zou dan aangepast moeten worden. 

Forum|alt.badge.img+5

inconsistentie in naamgeving

tvgids.nl

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

viaplay tv+ heeft een probleem

programma ontbreekt vanaf 01:15 en daarna gaat het mis in de epg

Forum|alt.badge.img+5

geen plaatje bij poppa's house

programma ervoor heeft het wel

Forum|alt.badge.img+5

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De serie The Flying Doctors is ooit vooraf gegaan door een mini-serie. Laatstgenoemde wordt deze week en a.s. maandag bij ONS uitgezonden. Je zou dan eigenlijk kunnen zeggen dat ONS met de serie volgende week dinsdag 23 september start.  Echter, de omschrijving van de aflevering van 23 september om 19:00 uur hoort bij de afleveringen van de mini serie, dit zou dan aangepast moeten worden. 

Een zeer logische aanname, maar wellicht wordt de mini serie herhaald? Hou het even in de gaten. Je zou ook een melding bij de zender kunnen maken, zij geven het aan ons door als het inderdaad niet blijkt te kloppen. (https://kijkbijons.nl/contact/). 

Dit hebben we doorgegeven! 

viaplay tv+ heeft een probleem

Ik zie dat dit opgelost is :). 

En dit ook!🎉

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN je had het niet over de inconsistente naamgeving bij het blok

Ik verwacht niet dat deze opgelost word maar ik hoop dat dit soort inconsistenties in de toekomst worden afgevangen. Zeker als kpn  ooit nog aan een echte serie opname  implementeert ipv seizoen opname.

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

lijkt erop dat interne melding van at5 naar de buitenwereld is gegaan

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

Een zeer logische aanname, maar wellicht wordt de mini serie herhaald? Hou het even in de gaten. Je zou ook een melding bij de zender kunnen maken, zij geven het aan ons door als het inderdaad niet blijkt te kloppen. (https://kijkbijons.nl/contact/). 

Het is inmiddels al aangepast. Het heeft dus blijkbaar niet altijd zin om fouten hier te melden, om dan maar te zeggen neem contact op met de zender. Waarom zou ik dat als klant moeten doen ?  Dat lijkt mij de taak van KPN, niet van de klant. 

Dan wil ik nog 2 fouten melden in de gids. 

1. Dit is eigenlijk van gisteravond, toen heeft SBS6 na Shownieuws rond 23:50 uur Casa Coco uitgezonden, dit was gisteravond overal al aangepast, zelfs bij Ziggo, maar niet bij KPN, en nu nog steeds niet, dus terug kijken wordt dan ook lastig. 
2. De programmering van National Geographic Wild voor morgen, vrijdag 19 september, klopt de hele dag niet, met programma's die maar liefst 12 uur duren. Hopelijk kan dit nog aangepast worden. Of wordt dan aan mij opnieuw gezegd neem maar contact op met de zender ? 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goedemorgen! Later vandaag kijken we naar alle meldingen, maar ik heb deze wel vast doorgegeven! Daar loopt een ticket voor. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 18, 2025

Bij w-sport is het heel onoverzichtelijk. 
Ik zou het prettig vinden als je ergens kan zien welke wedstrijden live worden uitgezonden en dat je op de hoofdpagina (tv.kpn.com/tvgids) kan zien welke sport het is. Het zou helemaal perfect zijn als ze wekelijks een lijstje maken met de live wedstrijden. 
Edit: niet echt een fout in de tv-gids, maar gewoon iets wat de tv-gids beter zou maken. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Marcia van KPN je had het niet over de inconsistente naamgeving bij het blok

Ik verwacht niet dat deze opgelost word maar ik hoop dat dit soort inconsistenties in de toekomst worden afgevangen. Zeker als kpn  ooit nog aan een echte serie opname  implementeert ipv seizoen opname.

Hier heb ik inderdaad nog geen informatie over! Maar dat zou zeker mooi zijn. 

De titel van de uitzending van AT5 is gelukkig aangepast inmiddels. 

Deze is gefixt.

Op KPN Beleef zie ik veel minder ‘wordt aangekondigd’, maar nog wel een aantal. Ik geef het door.

Het is inmiddels al aangepast. Het heeft dus blijkbaar niet altijd zin om fouten hier te melden, om dan maar te zeggen neem contact op met de zender. Waarom zou ik dat als klant moeten doen ?  Dat lijkt mij de taak van KPN, niet van de klant. 

Je mag het altijd melden, wij geven het altijd door aan het tv team. 

Dan wil ik nog 2 fouten melden in de gids. 

1. Dit is eigenlijk van gisteravond, toen heeft SBS6 na Shownieuws rond 23:50 uur Casa Coco uitgezonden, dit was gisteravond overal al aangepast, zelfs bij Ziggo, maar niet bij KPN, en nu nog steeds niet, dus terug kijken wordt dan ook lastig. 

Dat wordt zeker lastig! We kunnen dit achteraf niet meer aanpassen, maar ik zal het signaal alsnog doorgeven. 

2. De programmering van National Geographic Wild voor morgen, vrijdag 19 september, klopt de hele dag niet, met programma's die maar liefst 12 uur duren. Hopelijk kan dit nog aangepast worden. Of wordt dan aan mij opnieuw gezegd neem maar contact op met de zender ? 

​​​​​Dit geef ik ook door. 

@Rick_1985 goed punt hoor! Ik ga het doorgeven aan de collega's! :-)

mandoist
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 19, 2025

So… as I do every morning, I tried to watch news programming from last night (CNN International). Since the programming agenda and so seemed fixed last week -- today it is a new issue.

While watching “The Source - Kaitlan Collins” it is constant buffering; stops and starts
I gave up on that show since it stopped working completely.

Then the following programs I wanted to watch say “ Not available for ‘Catch Up’ “. Whic is not true.

Has ‘Interactive TV’  become too big for KPN (or its subcontractors) to maintain??

Rates getting higher -- and QUALITY GETTING LOWER is not a good look.

How is it we do not get refunded for missing hours… and even days? 

So tired of this lately.

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

nabespreking van 10 uur ?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 19, 2025

So… as I do every morning, I tried to watch news programming from last night (CNN International). Since the programming agenda and so seemed fixed last week -- today it is a new issue.

While watching “The Source - Kaitlan Collins” it is constant buffering; stops and starts

Then the following programs I wanted to watch say “ Not available for ‘Catch Up’ “. Whic is not true.

Has ‘Interactive TV’  become too big for KPN (or its subcontractors) to maintain??

So tired of this lately.

Very unfortunate that the stream of The Source keeps buffering and stuttering when watching it back. I immediately checked this on the TV+ Box, and there the program plays smoothly. Are you watching via tv.kpn.com, the TV+ Box, or another settupbox Do you often experience buffering issues with streams?

I also checked the following programs. There indeed seems to be an issue with playback, which I’ll report right away. We are already keeping a close eye on CNN’s programming, so this certainly has our attention.

Unfortunately, we cannot provide you with compensation for this. We are dependent on other parties regarding the guide and the ability to rewatch programs. We do our utmost best to detect such issues in time and correct them as quickly as possible.

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

You are paying those other parties for those services. There will be some form  of SLA (service level agreement). If kpn was smart there eill be penalties  for not meting the sla

And we the customers are also reminding the kpn that they are selling recording facilities and kpn is not living up to our requirements

See the discussion about kpn removing perfectly ok recordings in the past withou kpn giving any explanations

mandoist
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 19, 2025

So tired of this lately.

Very unfortunate that the stream of The Source keeps buffering and stuttering when watching it back. I immediately checked this on the TV+ Box, and there the program plays smoothly. Are you watching via tv.kpn.com, the TV+ Box, or another settupbox Do you often experience buffering issues with streams?

I also checked the following programs. There indeed seems to be an issue with playback, which I’ll report right away. We are already keeping a close eye on CNN’s programming, so this certainly has our attention.

Unfortunately, we cannot provide you with compensation for this. We are dependent on other parties regarding the guide and the ability to rewatch programs. We do our utmost best to detect such issues in time and correct them as quickly as possible.

I have the DIW7022 box.

Since I watch very little television I haven’t noticed issues overall -- only with the CNN International channel. Buffers via TV and my PC.