Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1545 reacties
  • 20982 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1545 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 25, 2025

We lopen tegen wat problemen aan met het bijwerken van de gids. Dat is momenteel in onderzoek waar dat precies aan ligt. Daarom is bijvoorbeeld de gids van W-Sport of Mediaset Italia nog niet aangevuld, terwijl dat al een paar dagen geleden is gemeld. 

We zetten de meldingen die worden gedaan wel gewoon door en daar worden ook tickets voor aangemaakt. Dus zodra het bijwerken weer goed gaat, dan staat er ook zoveel mogelijk weer correct. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

check de uitzonderingen zou ik zeggen meestal gaan procedures op grensgebieden fout.

Famvanjan
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Waarom zijn de blokken om terug te kijken op kanaal 83 sinds kort soms 15 uur. Voorheen waren dit blokken van ongeveer 3 uur. Vooruitspoelen kost nu een eeuwigheid. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Waarom zijn de blokken om terug te kijken op kanaal 83 sinds kort soms 15 uur. Voorheen waren dit blokken van ongeveer 3 uur. Vooruitspoelen kost nu een eeuwigheid. 

Exact! Ik wilde hier ook al een item wijden! Héél irritant, terwijl het voor de zomer blokken van drie uur waren. Toch blij dat ik niet de enige ben die dit probleem ervaart. 

Overigens, als u de +Box hebt kunt u ook nog de DebatDirect-app downloaden, hier zijn ook alle commissievergaderingen te zien, met de mogelijkheid om naar het begin van het debat te gaan.

Kan ook op de telefoon natuurlijk, en dan casten naar de tv of Chromecast als u die mogelijkheid hebt, ​@Famvanjan.

Vooruitspoelen kan trouwens ook met de cijfertoetsen en de < en > toetsen, dan kan kun je vanaf 9.00 uur zo drie uur vooruitspoelen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 26, 2025

Het bijwerken van de gids is weer gelukt! Dus er is zoveel mogelijk To Be Announced en Wordt Aangekondigd verwijderd en aangevuld. Mochten jullie weer iets tegenkomen, dan graag melden. 

We zien dit ook inderdaad, maar hebben hier geen verklaring voor. Op dit moment staan er weer blokken van 3 uren in de gids, dus het gaat weer ‘goed’. Laat maar weten wanneer er weer lange blokken in de gids staan voor toekomstige dagen. Dan kunnen we het navragen. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 26, 2025

Bij mij niet ​@Arjan van KPN! Nog steeds lange blokken van 13 uur of zoiets. Op de DIW7022.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 26, 2025

Het kan zijn dat de gids op de TV+ box nog niet helemaal is bijgewerkt. Kijk maar eens op KPN TV: TV Gids en dan zie je dat er na de huidige uitzending weer blokken van 3 uren zijn. De TV+ box zal ook wel snel volgen. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

hierbij een makkelijke (denk ik)

De TV gids van morgen voor Viaplay TV+ - TVgids.nl

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

dus cnn  is vanaf 1 oktober complete onzin

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 26, 2025

Hopelijk kunnen we Viaplay TV+ nog aanpassen voor morgen. Dit doorgegeven en ook de TBA's voor Vijay TV, Zee TV en Utsav Plus. CNN moeten we ook weer even naar kijken inderdaad. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN voor viaplay+ is dat volgens mijn op elke komende dag

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

zelfde probleem als de 2 dagen hiervoor

Forum|alt.badge.img+5

dus momenteel is vanaf 1 oktober t/m 4 oktober cnn gids afwezig

ligt waarschijnlijk niet aan de zender want zie De TV gids van za 4 okt voor CNN - TVgids.nl

dit is voor 4 oktober

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

dit is alleen de begin en eind van de lijst

dus aan vandaag en morgen is niets gedaaan

Forum|alt.badge.img+5

vandaag en morgen