Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1545 reacties
  • 20981 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1545 reacties

Forum|alt.badge.img+5

19 oktober

6,5 uur kan niet

Forum|alt.badge.img+5

geen serie nr/afl nr  geen omschrijving  en 4 uur en dan 15 minuten

Forum|alt.badge.img+5

allebei 8 uur lang en klopt waarschijnlijk niet

Forum|alt.badge.img+5

geen serie nr geen afl nr geen jaartal

misschien is die 2e een special ??

Forum|alt.badge.img+5

geen serie nr/ afl nr

zie geen speelduur op imdb maar 4 uur ??

ook word uitzending van 12 oktober niet getoond want het word niet als serie gezien

nebregg
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 13, 2025

Serieopname bij Neighbours op NET5 werkt niet. Handmatig opnemen per aflevering werkt wel. Lijkt te zijn sinds er gewisseld is na een nieuw seizoen. M’n moeder kijkt dit. Had het al in een ander topic vermeld. Maar die is  verwijderd.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Je rondje langs de Turkse zenders is doorgegeven ​@matthijs peters. Jouw TV538 melding ook ​@Sebas14. Dank jullie! 

Ik heb even gekeken wat er bij mij gebeurt als ik Neighbours: A New Chapter inplan voor een serieopname. Dan worden bij mij keurig de komende afleveringen ingepland voor opname. Heb je zelf ook het Opnemen pakket en kun je het zelf wel reproduceren? 

nebregg
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 13, 2025

Je rondje langs de Turkse zenders is doorgegeven ​@matthijs peters. Jouw TV538 melding ook ​@Sebas14. Dank jullie! 

Ik heb even gekeken wat er bij mij gebeurt als ik Neighbours: A New Chapter inplan voor een serieopname. Dan worden bij mij keurig de komende afleveringen ingepland voor opname. Heb je zelf ook het Opnemen pakket en kun je het zelf wel reproduceren? 

Ja. We hebben het opnemen pakket. Wanneer we een serie opname doen dan zie ik ze ook niet terugkomen als Gepland. Als we dit handmatig per dag per aflevering doen werkt het wel begreep ik.

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN  vergeet  ook niet de andere meldingen over NH nieuws, eurosport, viaplay

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het is toch het beste dat je hier een eigen topic voor aanmaakt ​@nebregg. Het is namelijk geen algemeen probleem en lijkt zich alleen op jullie account af te spelen. Kun je dan in je eigen topic melden welke tv-ontvanger er gebruikt wordt en wat je ziet als je gaat naar KPN TV: Opgeslagen? Dan kunnen we daar even meedenken naar een oplossing. 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

8 uur kan niet

6,5 uur kan niet

zie https://www.nhnieuws.nl/media/tv-gids

het is dus 

avond klopt niet zie

Forum|alt.badge.img+5

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

TV538, elke zondag onderstaande programma's zijn al een tijdje verwisseld van plek. Ik heb het even aangekeken, maar maak er nu toch melding van.

Huidige situatie in TV gids:

Nieuwe programmering (al sinds 14 september):

Floris Molenaar 15.00u.

Martijn La Grouw 21.00u.

Het vreemde is dat TV538 zelf ook Floris op 15:00 zet en Martijn om 21:00. Zie https://www.538.nl/programmering?day=5

Bekijk/luister je deze programma's ook? En dan merk je echt dat het verkeerd om is? Of er zit een verschil in de programmering tussen de radio en TV-zender. 

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

geen serie nr /afl nr

geen seizoen opname

en 2,5 uur vs 4,5 uur

Forum|alt.badge.img+5

geen serie nr /afl nr

geen seizoen opname

betwijfel dat 1 afl  meer dan 4 uur is

Forum|alt.badge.img+5

8 uur ??

zie dag er voor

Forum|alt.badge.img+5

dit verschil is ook heel apart

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

4,5 uur ??

zie De TV gids van wo 22 okt voor Comedy Central - TVgids.nl

wederom de vraag hoe kan zo een onmogelijk programma in de gids worden gezet ??

Forum|alt.badge.img+5

12 uur  nog ongeloofwaardiger dan die van comedy centra

nb 2x achter elkaar dezelfde afl 106 van 12 uur

Forum|alt.badge.img+5

geen serienr/afl nr

geen seizoen opnaame

ongeloofwaardige lengte

Forum|alt.badge.img+5

geen serie/afl nr

geen seizoen opname

ongeloofwaaaardige lengte

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ja. We hebben het opnemen pakket. Wanneer we een serie opname doen dan zie ik ze ook niet terugkomen als Gepland. Als we dit handmatig per dag per aflevering doen werkt het wel begreep ik.

@nebregg ik kom hier toch nog even op terug: met TV+ worden op dit moment ook geplande opnames verwijderd als je vanuit ‘opgeslagen’ afleveringen verwijdert. De enige oplossing op dit moment is om dan de aflevering los op te nemen. We werken eraan om dit op te lossen!

Alle andere meldingen over kanaal 131 t/m 144 en Comedy Central zijn doorgegeven. Verder zie ik gelukkig geen ‘Wordt aangekondigd’ of ‘To be announced’ meer!