Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1635 reacties
  • 22260 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1635 reacties

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • November 24, 2025

En alweer ontbreekt de Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis in de EPG op 192tv op zaterdag om 16:00 uur. Gaat dit nu elke week gebeuren ?  Dan komt het morgen of woensdag weer in de EPG, en dat het vrijdag weer verdwenen is. 

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 24, 2025

Sommigen hier hebben ook wel de neiging om de hele gids door te spitten op zoek naar fouten, en ik vraag me af of dat de bedoeling is.

Dat is heel jammer voor jou maar NEE !

Ik zit pertinent niet heel de dag de gids door te spitten op fouten , de genoemde punten in mijn reacties zijn de fouten/storingen die ík tegen komt tijdens de manier waarop ik mijn DIW 7022 box gekoppeld aan de Experia Box v10A router gebruikt.

Dit is wat ik meemaakt , niets meer en niets minder en gezien alle reacties sta ik hierin niet alleen , ik heb niet voor niets veel dingen op beeld vastgelegd , beelden zeggen soms meer dan woorden. 

Wie zegt dat ik het over u had, ​@lenb?

Heel simpel , jij , dan had je mijn naam er niet bij moeten vermelde , ‘’……….. ook minder of geen problemen ​@lenb’’ 😉! !

Iedere keer gebeurd het weer, ik had het speciaal extra gecheckt... maar de finale van MasterChef Australië is vandaag NIET opgenomen, die finale gebeurd altijd in 2 afleveringen en die EPG heeft er hetzelfde afleveringsnummer als afgelopen vrijdag ingezet, dus NIET opgenomen 😡,

Lekker dan> kan ik nu terug gaan zitten kijken, met die ellendige reclame blokken, BEDANKT! 

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste ​@LoveCatsOnly,

Op welke zender komt het? Als het op SBS is en je zal NLZIET hebben kun je die zonder reclame terugkijken, om de RTL zenders kun je dan zonder reclame terugkijken. Het is maar een idee. 💡 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • November 25, 2025

Deze week is de Evergreen Top 1000, op NPO 1 is daar elke dag rond 15:55 uur een programma over. Alleen wie de dame op de achtergrond foto is, geen idee. Daarbij klopt de omschrijving ook niet, het wordt niet gepresenteerd door Erik de Zwart en Angela Groothuizen, maar door Bert Haandrikman. Ik heb het idee dat dit een vast opgeslagen tekst is, dat ook zo vorig jaar in de EPG stond, en als er niks veranderd het vast ook wel volgend jaar zo in de EPG komt te staan. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

als er niks veranderd het vast ook wel volgend jaar zo in de EPG komt te staan

Dan hier een link om volgend jaar nog even te kunnen kijken: NPO Radio 5 Evergreen Top 1000 🤓

(De foto is trouwens van Gerja Wolf. Zelfs als ze een van de presentatoren van de Top 1000 is, is ze een uit velen. Dus raar dat alleen zij dan getoond wordt.)

Forum|alt.badge.img+5

niet schokkend maar wel inconsistent

wat erger lijkt

@Dennis Overbeek 

Bedankt, het "komt niet meer" het is> 'al geweest' gisteren op Net 5, en je bedoeld het goed> maar het gaat hier om de fouten  in de EPG van Kpn, als die had geklopt; was het gewoon opgenomen met het opnemen pakket. Ik ga toch niet voor HUN fouten ook nog eens "NLZIET" nemen, whatever dat is…

Het is al eerder gemeld dat bepaalde finales, in sommige series> in 2 delen wordt uitgezonden en dat het dan toch niet opgenomen wordt, omdat de EPG het 2e deel van het afleveringsnummer niet herkend!

Dus bedankt voor je idee, maar de KPN moet dit oppakken èn "fixen" 👋!

Ps Wat mij ook stoorde dat die "foto", die de EPG gehalveerd heeft op mijn tv; al liet zien wie de finalisten waren> dat verpest ook je "kijk plezier"!

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 25, 2025

Wat mij bevreemd dat er 3 of > dagen geen reacties meer komen aan de zijde van de KPN , er werd een vraag aan mij gesteld maar daar tot heden nog geen enkele reactie op ontvangen. 

@lenb 

Ja, er staat ook dat dit topic niet bedoeld is voor individuele problemen of opnames... maar als de gids niet klopt> heeft dat WEL gevolgen voor mijn opnames... en niet individueel 🤔> hoe moet ik weten of de problemen met EPG op de Arris VIP2592 ook bij anderen aanwezig zijn?

En dan geef jij een antwoord op "hun individuele" vraag en hoor je vervolgens niets, zeer frustrerend... net als de immer aanwezige problemen MET de EPG ☹️.

Verder maak ik mij niet druk of ze mij willen "verbannen", voor mijn gevoel vaak een beetje machtsmisbruik bij kritiek.

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 25, 2025

@lenb 

Ja, er staat ook dat dit topic niet bedoeld is voor individuele problemen of opnames... maar als de gids niet klopt> heeft dat WEL gevolgen voor mijn opnames... en niet individueel 🤔> hoe moet ik weten of de problemen met EPG op de Arris VIP2592 ook bij anderen aanwezig zijn?

En dan geef jij een antwoord op "hun individuele" vraag en hoor je vervolgens niets, zeer frustrerend... net als de immer aanwezige problemen MET de EPG ☹️.

Verder maak ik mij niet druk of ze mij willen "verbannen", voor mijn gevoel vaak een beetje machtsmisbruik bij kritiek.

O.a. mijn punt , dan moet je de vraag niet bij deze topic stellen maar verwijzen naar een andere topic die daarvoor is aangemaakt.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 25, 2025

Mijn opmerking sloeg op de tweede alinea, ​@lenb.

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 25, 2025

Mijn opmerking sloeg op de tweede alinea, ​@lenb.

Jij stelt mij een vraag en daarop heb ik gereageerd , dat is alles.

Denk dat de meeste mensen wel wat beters te doen hebben dan de kpn EPG door te spitten op fouten, dus als je fouten constateert> moet het niet zo zijn dat mede-forum bezoekers jouw daarop aanspreken of kpn klanten zelf de schuld geven, het is de kpn die hoort te reageren op een topic wat ze zelf geopend hebben èn wat te doen áán de fouten in die EPG.

Persoonlijke aanvallen en/of opmerkingen, maakt het hier pas echt onoverzichtelijk 🥴!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De vraag hoe dit kan, staat nog uit!😄

4,5 uur ?  zie de andere afleveringen van 30 minuten

Dit is ook doorgegeven.
Top Gear en Top Gear Australië ook. 
Death in Paradise van gisteren heb ik ook doorgegeven. Het zou zeker mooi zijn als we duidelijk aangeven dat dit een special is, o.i.d.

En alweer ontbreekt de Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis in de EPG op 192tv op zaterdag om 16:00 uur. Gaat dit nu elke week gebeuren ?  Dan komt het morgen of woensdag weer in de EPG, en dat het vrijdag weer verdwenen is. 

Hier is een ticket voor aangemaakt. Heel vervelend dat dit elke keer gebeurt!

Iedere keer gebeurd het weer, ik had het speciaal extra gecheckt... maar de finale van MasterChef Australië is vandaag NIET opgenomen, die finale gebeurd altijd in 2 afleveringen en die EPG heeft er hetzelfde afleveringsnummer als afgelopen vrijdag ingezet, dus NIET opgenomen 😡,

Lekker dan> kan ik nu terug gaan zitten kijken, met die ellendige reclame blokken, BEDANKT! 

@LoveCatsOnly dit is gelukkig gefixt. Je zou nu beide opnames moeten zien. Sorry!

Voor de NPO Radio 5 Evergreen loopt een ticket en ook voor Nachtklup van 192 TV.

Dan nog even voor de goede orde:
Wij zijn niet 24/7 aanwezig en soms lukt het niet om elke werkdag in het topic te reageren. We geven zaken zo snel mogelijk door. De ene keer is dat wat sneller dan de andere keer. 
Daarnaast het verzoek om dit topic overzichtelijk te houden en alleen fouten in de gids te melden. Dit is niet de plaats om met elkaar in discussie te gaan over andere zaken. 

@lenb 

[...]

We bannen alleen als er herhaaldelijk tegen de huisregels wordt ingegaan. Dat doen we echt niet zomaar en al helemaal niet om kritiek uit de weg te gaan. Het is al vaker genoemd: wij zijn ook maar ‘gewoon’ mensen die hun werk zo goed mogelijk uit proberen te voeren. We zijn blij met jullie feedback en berichten: zo maken we de gids niet alleen voor jullie, maar ook voor alle andere klanten beter. 

Forum|alt.badge.img+5

@Marcia van KPN 

verschil tussen zender van de dag en 192tv op 1-12 is niet genoemd

vraag blijft hoe kunnen deze 2 verschillen als ze hetzelfde zijn

@Marcia van KPN 

Bedankt, maar daar heb ik niets meer aan> zoals ik al zei; moest ik gisteren Masterchef Australië "gedwongen" met reclameblokken terugkijken, het was de finale en ga niet afwachten of jullie het fiksen. Gebeurd ieder seizoen weer, en nu dus ook al een foto van de finalisten in beeld> niet leuk dat het einde van een programma door die gids "verraden" wordt.

En wat betreft het verbannen, het is mijn mening èn persoonlijke ervaring met 1 van de moderators hier en ze lachte er destijds smakelijk om, boeien> gewoon een nieuw account aanmaken en niet meer op "DIE" moderator reageren!

Maar het hoort ip niet bij dit topic, althans niet voor mij nu> dus ik ga daar niet verder op in, groetjes 👋

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • November 25, 2025

Jij schrijft ;

,,Dan nog even voor de goede orde:
Wij zijn niet 24/7 aanwezig en soms lukt het niet om elke werkdag in het topic te reageren. We geven zaken zo snel mogelijk door. De ene keer is dat wat sneller dan de andere keer’’ ! !

Dat is goed en begrijpelijk maaaaaar ………. ;

Dan wordt de vraag gesteld ;

waarop ik reageer met  . . . . . 

daarna wordt er niets meer vernomen en dan zie je tot je verbazing . . . . . 

Niet altijd direct kunnen reageren OK maar dan dit te weten komen  . . . . , laat ik maar zwijgen ! !

• November 26, 2025

Pfff wat een gedoe hier! Door alle commentaren en plaatjes enz kan ik bijna niet meer zien wat er nou daadwerkelijk in het topic genoemd wordt.

GET A LIFE!

Forum|alt.badge.img+5

was eerst donderdag en nu op vrijdag, lijkt bijna een algoritme wat hier bezig is

Forum|alt.badge.img+5

en ook hier heeft het probleem zich verplaaatst, in dit geval naaar het volgende programma blok

en inhoud van programmering is weer afwijkend

en ook op 2-12

Forum|alt.badge.img+5

en zie de dag er voor

Forum|alt.badge.img+5

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Marcia van KPN 

verschil tussen zender van de dag en 192tv op 1-12 is niet genoemd

vraag blijft hoe kunnen deze 2 verschillen als ze hetzelfde zijn

Ja, sorry. Neem ik ook mee! Zowel 1 als 2 december.

Veronica geef ik ook door. 

Niet altijd direct kunnen reageren OK maar dan dit te weten komen  . . . . , laat ik maar zwijgen ! !

Dit is niet nodig. Zoals gezegd werken we niet 24/7 en dit is niet het enige topic dat onder onze werkzaamheden valt. We hebben verschillende werkzaamheden, waarvan je sommige kunt zien op de community en andere niet. We hoeven, en gaan, ons niet verantwoorden over hoe we onze tijd indelen. Dat gezegd hebbende, door de chaos die in het topic is ontstaan, heb ik jouw screenshot gemist. Je hebt de meest recente launcherversie, dus dat is top. 
Blijf fouten in de gids vooral hier melden en wij blijven het ook weer doorgeven. 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • November 26, 2025

Der Bergdoktor, dinsdag 2 december om 16:59 uur bij ONS, verkeerde achtergrond foto. Van der Bergdoktor zijn er 2 verschillende versies, de oudere versie is bij ONS te zien, de nieuwere versie bij ZDF. Bij ONS staat nu de achtergrond foto van de nieuwere versie die bij ZDF te zien is.