Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1635 reacties
  • 22260 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1635 reacties

Forum|alt.badge.img+5

2 voor morgen

192tv is weer terug

Forum|alt.badge.img+5

zender van de maand loopt nog steeds niet synchroon met de zender zelf

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • November 29, 2025

Het gaat alweer mis bij 192tv, zaterdag 6 december om 16:00 uur,  de Nationale Zaterdagmiddaggebeurtenis staat dan wel in de EPG, maar dan slechts 2 minuten en om 17:25 uur weer 2 minuten. Hoeveel tickets moeten hiervoor nog aangemaakt worden zodat het structureel goed blijft gaan?  

Forum|alt.badge.img+5

geen serie/ afl nr  geen serie opname

ongeloofwaardige lengte

voor lengte zie vorige week, nog steeds lang

Forum|alt.badge.img+5

en zie vorige week

en trtouwens zie vorige week donderdag

en zie dan

dus die hele avond programmering op 4 en 5 december is onzin

Forum|alt.badge.img+5

vanaf maandag 1-12 is deze zender afwezig in de epg 

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Bij KPN houden ze niet echt van sport, of in ieder geval alle mensen die op de afdeling werken die de gids verzorgt.

Vandaag begint er een toernooi...
Morgen, zondag,  gaat het toernooi verder
en de hele komende week

Maar je kunt niet zien welke sport of welk evenement het is.

En opnieuw weten Ziggo kijkers meer

Ah, het VK snooker kampioenschap
  • Om welke zender gaat het?  BBC1 en BBC2
  • Om welk programma gaat het? Het VK Snooker kampioenschap, live wedstrijden
  • Wat zijn de datum en tijd van de uitzending? Vanaf vandaag en daarna elke dag opnieuw
  • Welke tv-ontvanger heb je? Weet ik veel
  • Zie je hetzelfde als je de gids bekijkt via tv.kpn.com of de TV+ app? Yup

frankkijktgraagtv
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Had ik al gezegd dat het weleens fout gaat in de gids?

Op dit moment bezig volgens KPN het bekende programma Dordrecht

Wie kent het niet, de serie Dordrecht
  • Om welke zender gaat het?  NED1
  • Om welk programma gaat het? Dordrecht (nee natuurlijk niet, het is World Tour Shorttrack in Dordrecht)
  • Wat zijn de datum en tijd van de uitzending? Vandaag, 13:20-17:55
  • Welke tv-ontvanger heb je? Weet ik veel
  • Zie je hetzelfde als je de gids bekijkt via tv.kpn.com of de TV+ app? Yup

Vraag even bij jullie collega's van Ziggo hoe zij het elke keer wel voor elkaar krijgen.

Ziggo kan het wel...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 29, 2025

Dankjewel ​@frankkijktgraagtv, ik heb deze gelijk doorgezet.

Forum|alt.badge.img+5

weer 192tv voor morgen (die er gisteren niet was voor 1-12)

Forum|alt.badge.img+5

en weer fout

en zie dag er voor

Forum|alt.badge.img+5

8 uur betwijfel het

en zie vorige week

Forum|alt.badge.img+5

zie dag er voor

Forum|alt.badge.img+5

nu dus 

en volgens mij is het 

en zie dan

​​​​​​

en die geen uitzending is dus fout 

Forum|alt.badge.img+5

en ook nu dus

en voor de rest van de week dus ook

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Dit is misschien een fout die wellicht door zender ONS zelf is veroorzaakt, ik wil het toch even melden. Volgens IMDB heeft het tweede seizoen van The Flying Doctors 24 afleveringen, maar in de EPG staat voor morgen, dinsdag 2 december, aflevering 25 gepland om 19:00 uur. En woensdag 3 december aflevering 1 van seizoen 3. Door deze verwarring ontbreekt misschien dan ook seizoen en aflevering nummer bij vrijdag 5 en maandag 8 december om 19:00 uur. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

In het openingsbericht van dit topic (ook op elke pagina bovenin te vinden) heb ik twee issues toegevoegd waar we weet van hebben en mee bezig zijn. Misschien wel interessant voor ​@frankkijktgraagtv en ​@MiVoNL :) 

Ik ben ook even in de afleveringen gedoken van The Flying Doctors en volgens Rotten Tomatoes is ‘The Noble Art’ wel de 25e aflevering van seizoen 2. Maar Wikipedia en IMDB scharen deze aflevering weer onder seizoen 3. Dus het is wat verwarrend inderdaad. Het is op zich niet zo'n probleem, zolang de afleveringen van seizoen 3 allemaal maar ééntje opschuiven. Dan gaat het wel goed met de serieopname. Ik zie ook dat op maandag 8 december de aflevering een afleveringsnummer heeft gekregen die correspondeert met de lijst van Rotten Tomatoes. Wel vaag dat de aflevering voor vrijdag geen nummer heeft. Dat ga ik doorgeven! Goed gespot!

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Dat is vreemd, ik zie bij maandag 8 december geen seizoen en aflevering nummer, bij de uitzending om 19:05 uur. Verschilt dat dus per kijker ?  

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 1, 2025

Disney channel za 6 dec 6.50 - érg lange afl van “Groen in de grote stad”.

(gevolgd door lange “Wordt Aangekondigd” blokken. Die worden automatisch opgevolgd tegenwoordig heb ik begrepen, maar ik noem het toch nog maar even voor de zekerheid…)

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Zoals gisteren door ONS op hun facebook pagina is aangekondigd, is er vandaag en volgende week dinsdag 9 december een kerstspecial van Der Bergdoktor in 2 delen, om 17:00 uur. In de EPG staat voor zowel vandaag als 9 december seizoen 2 aflevering 9, maar geen deel 1 en 2. Datzelfde geldt dan voor de herhaling op zaterdag om 19:00 uur. 

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 2, 2025

Dat is vreemd, ik zie bij maandag 8 december geen seizoen en aflevering nummer, bij de uitzending om 19:05 uur. Verschilt dat dus per kijker ?  

De reeks is aangepast waardoor de seizoensovergang nu goed staat (geen aflevering 25 meer).

Ik zag ook dat op 5, 8 en 12 december er uberhaupt geen (nieuwe) data is aangeleverd (seizoen en afleveringsnummer). Dit is ook onder de aandacht en wordt aan gewerkt. Dank voor het doorgeven.

Het kan per kijker verschillen, maar dat zit niet in de brondata zelf. De ontvanger slaat lokaal gegevens op en worden op intervallen ververst (of door bijvoorbeeld het herstarten van een ontvanger). Hierdoor kan het voorkomen dat de ene klant op dat moment iets anders ziet dan de andere, maar anders dan dat is het niet.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 2, 2025

Disney channel za 6 dec 6.50 - érg lange afl van “Groen in de grote stad”.

(gevolgd door lange “Wordt Aangekondigd” blokken. Die worden automatisch opgevolgd tegenwoordig heb ik begrepen, maar ik noem het toch nog maar even voor de zekerheid…)

De erg lange aflevering zat inderdaad niet op het netvlies. Deze is inmiddels doorgegeven aan de leverancier/zender. Dank voor het melden.

lenb
Slimmerik
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Forum|alt.badge.img+5

al dagen lang 

word volgens kpn gezien maar het word niet opgelost en geen melding waarom dat niet word opgelost.

logisch redenerend de partij die schimmig doet is verantwoordelijk 

Forum|alt.badge.img+5

is ook al lang bekend ern word niet opgelost

en alleen fout op jullie eigen zender van de maand

nb op elkde dag gebeurt dit