Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1635 reacties
  • 22253 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1635 reacties

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

dr blake heeft maar 5 seizoenen dus ik gok dat ze volgende week gaan herhalen

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • December 12, 2025

@Arjan van KPN 

dr blake heeft maar 5 seizoenen dus ik gok dat ze volgende week gaan herhalen

Vlgs IMDB 6

Forum|alt.badge.img+5

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Doctor_Blake_Mysteries

ik gok dat maandag en dinsdag die telemovie word uitgezonden

en vanaf woensdag s1

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • December 12, 2025

IMDB; uitgezonden om BBCNL in 4 delen

Forum|alt.badge.img+5

tijd zal het leren

belangrijkste is dat er geen serie en afl nr staan

en dat serie opname niet werkt

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • December 13, 2025

Waarom staat er bij het schaatsen op NPO1 alleen de plaatsnaam waar het gehouden wordt als programma naam?

Dit is geen correcte programma naam. Dit gaat al vaker fout en zie het dit weekend weer fout gaan.

Dit zou echt beter moeten zoals:

NOS Sport: WB Schaatsen Hamar

Forum|alt.badge.img+5

weer verschil tussen zender van de maand en de echte zender

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 13, 2025

Voor vanmiddag is op 192tv De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis verdwenen uit de EPG, dat het onder vergrootglas ligt heeft dan voor vandaag niet echt geholpen. 

Forum|alt.badge.img+5

vanaf 18-12 10:00 is paramount network “word aangekondig”

dan is epg normaal gevuld  vanaf 19-12 06:00

en zie De TV gids van do 18 dec voor Paramount Network - TVgids.nl

Forum|alt.badge.img+5
hmm heel logisch

en voor de echte programmering kijk naar 192tv

Forum|alt.badge.img+5

natuurlijk niet 4 uur

en daarna is het word aangekondigd

en zie De TV gids van za 20 dec voor Paramount Network - TVgids.nl

Forum|alt.badge.img+5

comedy central vandaag 14-12

tvgids.nl

kpn zat er naast

Forum|alt.badge.img+5

vast naar morgen gekeken voor comedy central

tvgids

in de loop van de dag is het wel gelijk

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 15, 2025

Op de zender ONS ontbreken vanaf ongeveer 07:00 uur op dinsdag 16 december bij alle series de seizoen en aflevering nummer, en wellicht ontbreken ook de juiste omschrijving en achtergrond foto. Op woensdag 17 december zie ik ook dat het overal ontbreekt. Dit is dan echt een massa fout in de EPG dat het bij alles ontbreekt en niet slechts bij 1 serie. 

Is nog steeds zo, dus vanaf morgen ochtend tot minstens volgende week maandag, en misschien nog verder. Alles moet apart worden ingesteld en serie opname niet mogelijk. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Waarom staat er bij het schaatsen op NPO1 alleen de plaatsnaam waar het gehouden wordt als programma naam?

Dit is geen correcte programma naam. Dit gaat al vaker fout en zie het dit weekend weer fout gaan.

Dit zou echt beter moeten zoals:

NOS Sport: WB Schaatsen Hamar

Ik ben het met je eens dat dit niet ideaal is. Dit zouden wij ook graag anders zien, maar heeft nogal wat voeten in de aarde. Zie openingsbericht. 

Voor vanmiddag is op 192tv De Nationale Zaterdagmiddag gebeurtenis verdwenen uit de EPG, dat het onder vergrootglas ligt heeft dan voor vandaag niet echt geholpen. 

Ja ik zie het. Terwijl we er vrijdag nog wel achteraan zijn gegaan, maar dat mocht blijkbaar niet baten. Excuses. 

Ga ik doorgeven! Geldt ook voor 20 december en Charmed. 

Op de zender ONS ontbreken vanaf ongeveer 07:00 uur op dinsdag 16 december bij alle series de seizoen en aflevering nummer, en wellicht ontbreken ook de juiste omschrijving en achtergrond foto. Op woensdag 17 december zie ik ook dat het overal ontbreekt. Dit is dan echt een massa fout in de EPG dat het bij alles ontbreekt en niet slechts bij 1 serie. 

Is nog steeds zo, dus vanaf morgen ochtend tot minstens volgende week maandag, en misschien nog verder. Alles moet apart worden ingesteld en serie opname niet mogelijk. 

Zijn we al mee bezig vanaf donderdag. Hopelijk kan het nog voor morgen allemaal aangevuld worden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 15, 2025

Nieuwe afleveringen Doctor Blake mysteries zijn geen serie meer. 20:00 BBC NL maandag tot en met donderdag nog. Het is een kort seizoen, maar toch. 

Seizoen 6 begint vanavond, maar het zijn allemaal losse afleveringen. Ook geen Seizoen en aflevering nummers. 

Je kunt ze dus alleen per stuk instellen voor opnemen. Lastig als je erop rekent met alle seizoenen via de TV+ box.

Forum|alt.badge.img+5

@PeterG dr blake en lynley (morgen) zijn allebei al vorige week maandag gemeld bij de kpn

en het is een kort seizoen omdat het een film is opgesplitst in losse afleveringen

Forum|alt.badge.img+5

kpn heef blake dus niet opgelost en dat in 1 week tijd

ziggo heeft ook niets aangepast maar die herkennen het wel als een serie

Blijkbaar is kpn compleet afhankelijk van wat hun epg leverancier wel of niet doet

delta ziet ook als een seizoen maar dan seizoen 1 

Forum|alt.badge.img+5

lynly op bbc first vanavond

heeft nu wel serie/afl nr

Maar word niet opgenomen door serie opname

Hoi tv gids klopt weer is niet ! 

Is lynly op bbcnl vanavond deel 6 ? Word niet meegenomen in serie opname nl 

En bij hunted staat voor volgende week ook weer afl 4 ipv 5 dus serie opname stopt ook weer ! 

Komt de laatste tijd erg vaak voor !😡

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 16, 2025

Lynley staat weer in de opnamelijst.

Ook ONS is weer voorzien van Seizoen/aflevering informatie.

En dan 'The Doctor Blake Mysteries’… Deze is helaas wat lastiger te passen uit de structuur van de leverancier in de structuur van het opname platform. Nog steeds onder de aandacht, maar voor gisteren en vandaag sowieso te laat. Hopenlijk kunnen we dit morgen beter in de EPG krijgen voor de laatste TV film die is opgeknipt in 2 delen.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 16, 2025

Deze staat er ook weer goed in. Was ook het geval voor de 20ste en deze is meteen meegenomen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Maandag 22 december, 21:30 BBC 2 University Challenge, is start van een nieuwe serie (“Christmas 2025”, 10 afl. in totaal) maar kan alleen als losse aflevering worden ingepland.

(Ter vergelijking: de andere kerstseries, Richard Osman’s House of Games en Celebrity Mastermind zijn wél correct als serie in te plannen.)

Bron: BBC website https://www.bbc.co.uk/schedules/p015pksy/2025/12/22

Word hunted ook nog veranderd ??

As maandag afl 5 en niet afl4

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Maandag 22 december, 21:30 BBC 2 University Challenge, is start van een nieuwe serie (“Christmas 2025”, 10 afl. in totaal) maar kan alleen als losse aflevering worden ingepland.

(Ter vergelijking: de andere kerstseries, Richard Osman’s House of Games en Celebrity Mastermind zijn wél correct als serie in te plannen.)

Bron: BBC website https://www.bbc.co.uk/schedules/p015pksy/2025/12/22

Hmm…er is iets vreemds aan de hand met University Challenge...ik neem dat altijd op, en bij mij staan in de tv-app van TV+ wel twee afleveringen van volgende week ingepland. Niet meer. Maar de gids gaat nu ook nog niet verder dan 22 december, ​@Wartywolfs.

In de (bèta) app voor smartphone staat echter alleen 23 december (volgende week dinsdag) in de planning. Daar staat vreemd genoeg ook de aflevering van gisteren (reguliere uitzending) nog in de planning. Die heb ik alleen al bekeken en verwijderd.

Ik zal ook nog even in de +Box checken hoe het daar staat.

Conclusie: het lijkt erop dat het bij mij (voorlopig) wel opgenomen wordt.