Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1574 reacties
  • 21320 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1574 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 20, 2025

We geven het opnieuw door ​@matthijs peters, in verband met de Paasdagen verwacht ik echter weinig actie vandaag en morgen. 

Forum|alt.badge.img+5

@Maja van KPN meer benieuwd waarom er niets gedaan is met de melding van 5 dagen geleden

Duidelijk dat er ergens iets is misgegaan in het communicatie dan wel herstel proces

Forum|alt.badge.img+5

wat me nu ook opvalt is dat als ik bijvoorbeeld naar zaterdag 19-4 kijk

ziggo

kpn

lijkt totaal niet op elkaaar

ziggo is wel identiek aan tvgids.nl dus kpn lijkt af te wijken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 20, 2025

Al Jazeera. Vandaag vanaf 12:00 uur tot morgenochtend 08:00 uur: “To Be Announced”.

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • April 20, 2025

Mijn melding over TV538 is tot op heden na 2 keer melden niks mee gedaan. We zijn nu een week verder. Ik vind het wel prima zo.

En volgende week zaterdag 26 april staat bij TV538 Koningsdag 2025 in 2 delen? Waarom is dat ineens zo? Afgelopen jaren was het gewoon 1 opname van 12.00u. tot 23.00u.

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

sbs9 23 april

en zie tvgids.nl

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • April 22, 2025

Beste allemaal,

We hebben geen hele goede dagen achter de rug voor wat betreft de verwerking van de EPG. Door een storing in een deel van het verwerkingssysteem, welke buiten het monitoring gebied viel, zijn we niet in staat geweest de data in goede banen te leiden. Hierdoor zijn er een aantal zaken niet correct bijgewerkt (of te laat) en dit was te zien in de EPG (of beter gezegd: niet te zien).

Absoluut niet tof en iets om trots op te zijn, maar helaas ook niet onoverkomelijk. We zijn en blijven hard aan het werk om dergelijke issues te voorkomen. Ook incorrecte of incomplete gegevens blijven we najagen (TV538 als meest recente voorbeeld).

Blijf deze zaken vooral melden, daar ze een zeer waardevolle bron van informatie zijn. Hoewel we inmiddels ook al een deel scherp kunnen monitoren is door de veranderlijkheid van de programmering over de gehele linie in kanalen dit niet altijd 100% waterdicht.

Forum|alt.badge.img+5

@TijtheMan en nog iets te melden over het replay gat bij comedy central ?  en de films op rtl 7 ?

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • April 22, 2025

@TijtheMan en nog iets te melden over het replay gat bij comedy central ?  en de films op rtl 7 ?

Comedy Central heb ik (voor nu) laten varen. Er is melding van gemaakt waar we geen inhoudelijke reactie op gekregen hebben. Heb begrepen in de meldingen later dat er weer meer terug te kijken viel. Normaliter jagen we dat wat meer na, maar met de huidige stand van zaken heeft dat een aanzienlijk lagere prio gekregen (maar is nog niet uit het oog verloren). 

De films op RTL7 heb ik recent geen nieuwe voorbeelden van gezien, maar dat kan ook komen omdat ik op de "verkeerde tijdstippen” of de "verkeerde films” kijk?

En het SBS9 opname issue heeft ook nog wat tijd en liefde nodig om dat op te lossen.

Forum|alt.badge.img+5

replay rtl7

19-4

17-7

replay rtl8

16-4

replay comedy central

alle seizoenen van the simpsons

broad ciuty

Forum|alt.badge.img+5

sbs9 24 april

17 april zag er hetzelfde uit en toen was het fout schitt creek begon om 22:00

Misschien bij sbs9 informeren of dit correct is ?

Forum|alt.badge.img+5

zender e! is dus leeg op 29-4

Forum|alt.badge.img+5

vandaag

27-4

vanaf 27-4 zijn er meer kanalen met programma beschrijving niet beschikbaar

Forum|alt.badge.img+5

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • April 23, 2025

replay rtl7

19-4

17-7

replay rtl8

16-4

replay comedy central

alle seizoenen van the simpsons

broad ciuty

We hebben van RTL een terugkoppeling ontvangen. Dit is inderdaad de situatie zoals deze zou moeten zijn en vindt zijn oorsprong in het niet hebben van de rechten. Dit kan nog wel eens wisselen wanneer de films bijvoorbeeld wisselen van (studio) eigenaar. Hier is dus niks mis.

Forum|alt.badge.img+5

foutje van mij

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

3 mei net 5  vanaf 09:50

alleen maar aflveringen van neighbours new chapter

sommige afleveringen zijn langer dan 5 uur

Forum|alt.badge.img+5

2 mei

nh niuews duurt normaal 11 minuten

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

geen reactie gezien op de replay bij simpsons op comedy central

vandaag 26-4

Forum|alt.badge.img+5

En kpn waaarom mag ik opname van jullie eigen spul niet via mijn browser afspelen ?

Forum|alt.badge.img+5