Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 1574 reacties
  • 21322 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

1574 reacties

Forum|alt.badge.img+5

3 mei nh nieuws

Forum|alt.badge.img+5

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 27, 2025

Dubbele (serie) opname van Expedition with Steve Backshall BBC Two vanavond (zo 27 apr) 21:15, 2 afl opgenomen op dezelfde tijd.

S1 A8 is af te spelen, S1 A7 geeft foutmelding: 500-REF-1338 op tv.kpn.com, STB-zap-01 - Video niet gevonden op tv ontvanger.

(Op Arris ontvanger)

(op tv.kpn.com)

(in TV+ app iOS - hee, andere datum! Back from the future?)

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 27, 2025

eurosport 1 gids op tv.kpn.com klopt niet vandaag (27-4) en morgen (28-4)

Ik denk dat hij op tvgids.nl wel klopt
https://www.tvgids.nl/gids/eurosport1

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • April 28, 2025

Sinds vorige week is de tv-gids van eurosport niet in orde. Gezien de programmas wordt de gids van 5 weken geleden weergegeven. Dit is zowel in de app als de tv ontvanger het geval. Bij Ziggo heb ik de juiste programmas in de gids. Ook op tvgids.nl staan de correcte programmas. Is dit al bekend bij jullie en wordt er aan gewerkt?

Forum|alt.badge.img+5

nog niet opgelost

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img+5

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 28, 2025

Bedankt voor het verplaatsen. 
Heb even verder gekeken, en eurosport 1 klopt tot en met Zondag 4 mei niet. Het lijkt erop dat jullie de tvgids van tm 30 maart erin hebben staan. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt voor al jullie feedback van de afgelopen dagen! Ik heb het allemaal doorgegeven. We zijn momenteel wat lichter bezet vanwege de meivakantie, dus het kan iets langer duren voordat het opgepakt wordt. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 28, 2025

Super! Mijn complimenten ook hoe vaak het wel klopt. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Super! Mijn complimenten ook hoe vaak het wel klopt. 

Dat kan ik waarderen, leuk!

Dubbele (serie) opname van Expedition with Steve Backshall BBC Two vanavond (zo 27 apr) 21:15, 2 afl opgenomen op dezelfde tijd.

Dit is vermoedelijk een wijziging in het programma id geweest, waardoor de nieuwe is opgenomen en de oude het niet doet.

Eurosport was via een andere manier ook al binnengekomen en dat staat dus al uit :-). Dat geldt ook voor de afleveringen van neighbours new chapter op net 5. 

Die van 1 en 2 mei zijn inmiddels aangepast, dus die van 3 en 4 mei verwacht ik ook snel opgelost te zien. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

De volgende zaken zijn opgepakt en/of afgehandeld:

• Eurosport 1 → De gids is weer up to date
  • Net 5 → Gids voor 3 mei is ook hersteld. De lange afleveringen van ‘Neighbours New Chapter’ zijn ingeruild voor de normale programmering
  • Vijay TV → De To be announced meldingen zijn verwijderd in de gids voor de komende dagen
  • Comedy Central → Afleveringen van The Simpsons zijn sowieso niet terug te kijken
  • E! Entertainment is bijgewerkt tot en met 4 mei. Zender is zelf laat met aanleveren van gidsinformatie en dat zal (zeer waarschijnlijk) zo blijven 
  • TV Noord-holland HD (kanaal 509, NH Nieuws) en TRT Türk (kanaal 140) is een ticket voor aangemaakt
  • Beleef KPN → Opnames zijn helaas online niet terug te kijken. Dat is een keuze die KPN heeft gemaakt. Daar is helaas geen verdere uitleg over

• Nieuwkomer
  • April 29, 2025

De volgende zaken zijn opgepakt en/of afgehandeld:

• Eurosport 1 → De gids is weer up to date
  • Net 5 → Gids voor 3 mei is ook hersteld. De lange afleveringen van ‘Neighbours New Chapter’ zijn ingeruild voor de normale programmering
  • Vijay TV → De To be announced meldingen zijn verwijderd in de gids voor de komende dagen
  • Comedy Central → Afleveringen van The Simpsons zijn sowieso niet terug te kijken
  • E! Entertainment is bijgewerkt tot en met 4 mei. Zender is zelf laat met aanleveren van gidsinformatie en dat zal (zeer waarschijnlijk) zo blijven 
  • TV Noord-holland HD (kanaal 509, NH Nieuws) en TRT Türk (kanaal 140) is een ticket voor aangemaakt
  • Beleef KPN → Opnames zijn helaas online niet terug te kijken. Dat is een keuze die KPN heeft gemaakt. Daar is helaas geen verdere uitleg over

Eurosport is nogsteeds niet goed in de gids. Sommige dagen zijn in orde, fouten zijn er nog steeds in de gids morgen 30-4 en ook volgende week 5 en 6 mei staan oude gegevens in de gids.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Eurosport is nog steeds niet goed in de gids. Sommige dagen zijn in orde, fouten zijn er nog steeds in de gids morgen 30-4 en ook volgende week 5 en 6 mei staan oude gegevens in de gids.

Je hebt gelijk. Ik ga het weer doorgeven!

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

S1 A8 is af te spelen, S1 A7 geeft foutmelding: 500-REF-1338 op tv.kpn.com, STB-zap-01 - Video niet gevonden op tv ontvanger)

S1 A7 staat nu in de epg voor komende zondag, maar wordt nu niet meer automatisch als serie afl opgenomen (want al afgelopen zondag “opgenomen”). Inplannen als losse afl lukt ook niet:

Forum|alt.badge.img+5

op 6 mei kan ik de zender e! niet eens terug vinden

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

S1 A7 staat nu in de epg voor komende zondag, maar wordt nu niet meer automatisch als serie afl opgenomen (want al afgelopen zondag “opgenomen”). Inplannen als losse afl lukt ook niet:

Oef :(, ik heb dit doorgegeven!

Utsav Bahrat en E! zijn ook weer doorgegeven. 

Forum|alt.badge.img+5

7 mei

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

@matthijs peters Dank je voor het doorgeven. De programmagids is inderdaad niet helemaal gevuld voor de komende 7 dagen, maar dat is bekend. De zender is zelf laat met aanleveren van de informatie en dat gaat waarschijnlijk niet veranderen. 

Je melding van Bureau NH ga ik doorgeven. 

Forum|alt.badge.img+5

geen serie/afl nr, aflevering van vandaag staat ook niet bij afl van 25-4 en vice versa

en word elke vrijdag uitgezonden

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

S1 A8 is af te spelen, S1 A7 geeft foutmelding: 500-REF-1338 op tv.kpn.com, STB-zap-01 - Video niet gevonden op tv ontvanger)

Zou je eens kunnen controleren of de aflevering nu wel tussen de serieopname staat? Het zou in ieder geval opgelost moeten zijn. 

geen serie/afl nr, aflevering van vandaag staat ook niet bij afl van 25-4 en vice versa

en word elke vrijdag uitgezonden

En doorgegeven!

Stefan95
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 3, 2025

Disney xd staat toch op klopt niet 

Disney jr tv gids is Disney XD staat er nog op Veronica moeten aangepaste worden Disney JR 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • May 3, 2025

Disney xd staat toch op klopt niet 

Disney jr tv gids is Disney XD staat er nog op Veronica moeten aangepaste worden Disney JR 

Dit is pas aangepast vanaf maandag 5 mei. Ik zag het al vanaf 1 mei, maar dat wordt toch niet op korte termijn aangepast.

Beetje slordig, maar vanaf 5 mei klopt het weer met de programma's van Disney Jr.

Forum|alt.badge.img+5

geen serie/afl nr

serie opname neemt dus ook niet op