Skip to main content

Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!

• March 11, 2025
  • 2311 reacties
  • 34556 keer bekeken
Zie je een fout in de tv-gids? Laat het ons weten!
Toon eerste bericht

2311 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 22, 2026

RTL 5, Woensdagavond, 17:30, meldkamer Utrecht centraal, seizoen 1 (één)

Laat zich niet als serie/seizoen programmeren. Je krijgt geeneens keuze.

Alleen per aflevering. Nu dan ook maar gedaan voor vanavond en volgende week woensdag. Maar het is een serie....

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • July 23, 2026

RTL 5, Woensdagavond, 17:30, meldkamer Utrecht centraal, seizoen 1 (één)

Laat zich niet als serie/seizoen programmeren. Je krijgt geeneens keuze.

Alleen per aflevering. Nu dan ook maar gedaan voor vanavond en volgende week woensdag. Maar het is een serie....

Hi ​@PeterG, Ik krijg nu op zowel de oude ontvanger als op de TV+ de optie om het als serie op te nemen. Zowel op instellen van de aflevering van gisteren als die van komende woensdag. Kloppen de afleveringsnummers nog? (of had je aflevering 1 al gemist?)

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • July 23, 2026

geen aflevering omschrijving

Is bijgewerkt. 

Forum|alt.badge.img+6

lijkt een google translate vertaling

Ondertussen zit Mike verveeld met een foto waarop te zien is hoe de burgemeester geld geeft aan een prostituee

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2026

Nee, ​@TijtheMan .

Als ik die van volgende week opnieuw programmeer wordt ie weer direct ingesteld. Geen keuze voor eenmalig of serie.

Forum|alt.badge.img+6

daarnaast is de zoek functie zeer vrij in zijn intepretatie

zoek met “geen uitzending”  en je krijgt ook “Wat een uitvinding”

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • July 23, 2026

deze is niet gisteren of eerder uitgezonden (afgaande op titel en aflevering omschrijving)

deze is gisteren uitgezonden

Op basis van je eerdere "bevinding” is de volgorde aangepast, Nu blijkt dat 'Comedy Central’ de afleveringen dus daadwerkelijk niet chronologisch uitzend. Tot op heden is de volgorde:

S02E01
S02E02
S02E03
S02E04
S02E07
S02E05
S02E08
S02E06
S02E09

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 25, 2026

Volgens mij zouden programma's als Reizen Waes en Slimste Mens België gewoon terug te kijken moeten zijn. 

Ook Michael Jackson documentaire.

Donderdag- en Vrijdagavond, npo 3.

Forum|alt.badge.img+6

@TijtheMan 

en de fout met Married with Children die hersteld was, was gewoon terug vandaag

serie opname nam die van 18:59 dus niet op

ik zag het op tijd en heb de aflevering los opgenomen

toont wederom aan dat geautomatiseerde controles nodig zijn zowel bij jullie epg leverancier als bij kpn zelf

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Volgens mij zouden programma's als Reizen Waes en Slimste Mens België gewoon terug te kijken moeten zijn. 

Gaan we maandag even controleren. Het is wel frappant dat bijvoorbeeld de Slimste Mens terug te kijken is via de NPO Start app.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 26, 2026

Iets soortgelijks (niet terug te kijken via de gids) speelt bijvoorbeeld ook bij Opsporing Verzocht, ​​​​​wat misschien met de aard van het programma te maken heeft, maar het gekke is dat het via NPO Start wel terug te kijken is. Wat in dit geval zeker geen rechtenkwestie kan zijn, lijkt me, ​@Arjan van KPN.

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Iets soortgelijks (niet terug te kijken via de gids) speelt bijvoorbeeld ook bij Opsporing Verzocht, ​​​​​wat misschien met de aard van het programma te maken heeft, maar het gekke is dat het via NPO Start wel terug te kijken is. Wat in dit geval zeker geen rechtenkwestie kan zijn, lijkt me, ​@Arjan van KPN.

Opsporing Verzocht mag van het Openbaar Ministerie niet terug gekeken worden omdat door ontwikkelingen in de besproken zaken de uitzending niet meer actueel kan zijn. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 26, 2026

Opsporing Verzocht mag van het Openbaar Ministerie niet terug gekeken worden omdat door ontwikkelingen in de besproken zaken de uitzending niet meer actueel kan zijn. 

Ja, dat snap ik, dat geef ik ook aan, maar waarom is het dan wel terug te kijken via NPO Start, dat is de vraag, ​@Gertjan Woudenberg.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 26, 2026

Ja, dat snap ik, dat geef ik ook aan, maar waarom is het dan wel terug te kijken via NPO Start, dat is de vraag, ​@Gertjan Woudenberg.

De NPO kan zonodig snel de uitzending van z’n eigen platform weghalen. Over het KPN platform hebben ze die controle niet.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 26, 2026

De NPO kan zonodig snel de uitzending van z’n eigen platform weghalen. Over het KPN platform hebben ze die controle niet.

Ja, dat is een goeie, ​@Wartywolfs! Dat zal het zijn. Dan is het lek boven!

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Bij Ziggo is Opsporing Verzocht ook niet terug te kijken. Geen idee waarom bij NPO Start wel. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 26, 2026

Bij Ziggo zijn al die programma's wel terug te kijken, ​@Arjan van KPN . Vandaar dat het zo afwijkend is.

Gaan we maandag even controleren. Het is wel frappant dat bijvoorbeeld de Slimste Mens terug te kijken is via de NPO Start app.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 26, 2026

@Arjan van KPN voor wat betreft het doorgeven: indien via npo start zonder abo is terug te kijken, zou het dan ook via kpn beschikbaar moeten zijn? (Uitzonderingen zoals Opsporing Verzocht daargelaten)

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 26, 2026

Bij Ziggo is Opsporing Verzocht ook niet terug te kijken. Geen idee waarom bij NPO Start wel. 

Precies om de reden die ​@Wartywolfs hier geeft. Mocht een zaak opgelost zijn of iets is niet meer relevant dan kan de NPO dat meteen verwijderen en het OM heeft geen invloed op de verschillende internetproviders. (Opsporing Verzocht staat onder leiding van het OM), ​@Gertjan Woudenberg.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 26, 2026

@Arjan van KPN voor wat betreft het doorgeven: indien via npo start zonder abo is terug te kijken, zou het dan ook via kpn beschikbaar moeten zijn?

Dat is geen wet van meden en perzen, ​@HRJ .

In ieder geval Engelstalige, Zweedse,  programma's op de npo mogen de providers niet beschikbaar stellen voor terugkijken. 

Die zijn wel tot een week terug te kijken via NPO Start. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

KPN heeft de rechten niet aangekocht om die Belgische programma's zoals "De Slimste mens" en "Reizen Waes" aan te bieden via Terugkijken. Dat is dus de simpele reden. Dan kunnen we het vanaf weer hebben over de eventuele fouten in de programmagids van onze tv-ontvangers. 

Forum|alt.badge.img+6

@Jeroen van KPN ok de herhalende fout met married with children die ik hierboven heb gemeld

En het ontbreken van basale kwalitatieve controles

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Voor Married with Children is inmiddels weer een melding geregistreerd. 

Forum|alt.badge.img+6

@TijtheMan 

de volgorde van spin city aflevering op comedy central

donderdag 30 juli

kpn meld afl 21, 22, 23 en 24

Maar uitgezonden is afl 20, 24, 22 en 23

Kpn kan maar beter checken bij comedy central wat ze van plan zijn met seizoen 3 wat maandag begint

Hermanqwerty
Helper

Deze foto zet me wel op het verkeerde been 🙃.