Skip to main content
Vraag

Zie opgeslagen programma's niet op tv.kpn.com

• January 17, 2025
  • 9 reacties
  • 174 keer bekeken

Via mijn mac kijk ik via internet tv op de KPN ITV omdat voor de mac geen app beschikbaar is. Daar zie ik de opgenomen programma's niet meer terug. Dus kan de opgenomen programma’s niet terug kijken die zijn opgenomen. Het tabblad opgeslagen is niet zichtbaar. Hoe kan dit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 17, 2025

Heb je de programma's opgenomen van de HDglas kanalen 661 - 670?

Die en derhalve ook de opnames zijn online niet beschikbaar. 

• Auteur
  • Topper
  • January 17, 2025

Nee, gewoon op de commerciële kanalen zoals net5 en rtl 4. Op de app zijn ze wel zichtbaar, maar via het internet op de KPN itv site niet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 17, 2025

Op de app wel zichtbaar…. is dat de app in je telefoon of tablet?

Ben je op de website http://tv.kpn.com wel met hetzelfde abonnementsnummer ingelogd?

Ik zag verleden week ook rara opnames in tv.kpn.com. Toen ik even checkte stond ik op de laptop (nog) op mijn moeders gegevens ingelogd.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Es1973, ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de suggestie van Peter. Zo niet, beantwoord je dan zijn vragen en vertel je ons dan meer? Alle details zijn welkom, alleen op die manier kunnen we hier in de community goed met je meedenken.

• Auteur
  • Topper
  • January 20, 2025

Ik heb op de apparaten waar KPN ITV via internet gekeken moet worden omdat de app daar geen app voor is, uitgelogd en opnieuw ingelogd met het abonnement nummer en pincode en nu zie ik de map wel. Denk dat er iets met een nieuwe update niet gesynchroniseerd is wanneer je ingelogd blijft. Moet wel elke x opnieuw inloggen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 21, 2025

Denk dat er iets met een nieuwe update niet gesynchroniseerd is wanneer je ingelogd blijft.

Scherp. Bij sommige klanten speelt dit. Echter heeft niet elke klant hier last van.

Moet wel elke x opnieuw inloggen.

En dat synchroniseert het inderdaad steeds weer.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Es1973 we zouden dit toch nader willen bekijken. Kan jij jouw profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Ik begrijp dat het steeds na het uit- en weer inloggen wel alles ziet staan? En welk type Mac heb je? Welke OS versie draait daarop en welke browser gebruik je?

• Auteur
  • Topper
  • January 24, 2025

Beste Marcia, gegevens zijn aangevuld. We werken met in op een iMac in Safari met Sequoia 15.2.

TV Apps Team
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV apps
  • January 27, 2025

@Es1973 Initiëel is er nooit een Opgeslagen mapje sinds een update een flink paar maanden geleden. Zodra de app inlogt weet ie welke rechten je hebt en komt het mapje tevoorschijn met de inhoud. Dus waar het sterk op lijkt, is dat tv.kpn.com niet inlogt zodra je het tab weer opent. Dat is wel interessant, want dat is geen wenselijke flow. Op de voorgrond (na enige tijd) betekent: checken of je sessie weer kan maken/verlengen en anders vragen om je inloggevens.
Mogelijk gaat het daar mis, met… nieuwe functionaliteit Safari? Of wat anders. Goeie vraag.

De volgende keer dat je weer in die situatie komt, check dan rechtsboven in de app, welk icoon en wat je ermee kan doen:

Plaatje hierboven is ingelogd. Is dat het geval, kan je erop klikken en naar ‘Instellingen’ gaan. Op die pagina vind je rechtsonder een kopje ‘Over deze applicatie’ waar staat met welk abonneenummer op KPN ID je bent ingelogd op dat moment.

Maar mogelijk zie je het plaatje dus niet zoals hierboven, dan is de app dus uitgelogd. En zul je inderdaad moeten inloggen. Dan is de hamvraag, waarom logt ie niet vanzelf in, in het aannemelijke geval, dat je niet zelf op uitloggen hebt gedrukt de vorige keer? Meest logische zou dan zijn een programma welke cookie's of andere browserdata opschoont. (of een Safari update…. maar dan zouden er direct meer dit moeten herkennen met de nieuwste safari). 

Gebeurt hetzelfde in Chrome/Firefox? Ook werkt tv.kpn.com in je browser op een telefoon, ook daar kun je eventueel een vergelijk mee maken.

Hopelijk kun je zo even verder in de zoektocht en laat je bevindingen hier achter voor verder hulp. Indien Safari, moeten wij aan de slag namelijk. 🙂

Note: tv.kpn.com is uitgelogd ook werkzaam, alleen kun je geen video afspelen en opnames maken enzovoort.