Skip to main content

Sinds vorige week wordt ik belaagt door Ziggo. Vlak voor de zomer heb ik een proefabonnement op Ziggo Sport genomen en blijkbaar ziet Ziggo dit als een reden om KPN abonnees te verleiden naar Ziggo over te stappen. Weet KPN dat hun abonnees hinderlijk vaak benaderd worden door Ziggo? Mijn registratie in het bel-me-niet register is blijkbaar niet voldoende want daar heeft Ziggo gewoon maling aan! Kan KPN aub er voor zorgen dat het stalken van Ziggo wordt gestopt? 

b.v.d. Hans. 

@HansStriekwold Waren er ook voorwaarden beschikbaar voor die actie en hebt u die gelezen??
KPN zal hier echt niks tegen doen. Het zal waarschijnlijk ook andersom gebeuren.


De enige voorwaarde was dat het proef abonnement na 6 maanden automatisch overgaat in een vast abonnement. Ik heb het binnen 6 maanden opgezegd. 


Ben je ooit klant geweest van kabelbedrijf Ziggo? Dan is voor hen de aanduiding bel-me-niet t.o.v. jouw niet geldig. Een bedrijf mag je nog tot 10 jaar na dato aanbiedingen blijven doen.

Hou ze gewoon kort. “geen interesse” en verbreek de verbinding.

Denk niet dat het wat te maken heeft met de tijdelijke afname van het Z.S. pakket bij je aansluiting van KPN.


Ben je ooit klant geweest van kabelbedrijf Ziggo? Dan is voor hen de aanduiding bel-me-niet t.o.v. jouw niet geldig. Een bedrijf mag je nog tot 10 jaar na dato aanbiedingen blijven doen.

 

@HansStriekwold Welkom op het KPN forum. Ben je ooit klant geweest bij Ziggo? Of is het enige wat je ooit hebt afgenomen Ziggo sport via KPN?


Sinds vorige week wordt ik belaagt door Ziggo. Vlak voor de zomer heb ik een proefabonnement op Ziggo Sport genomen en blijkbaar ziet Ziggo dit als een reden om KPN abonnees te verleiden naar Ziggo over te stappen. Weet KPN dat hun abonnees hinderlijk vaak benaderd worden door Ziggo? Mijn registratie in het bel-me-niet register is blijkbaar niet voldoende want daar heeft Ziggo gewoon maling aan! Kan KPN aub er voor zorgen dat het stalken van Ziggo wordt gestopt? 

b.v.d. Hans. 


Bel me niet register bij bestaande klant


Hi @HansStriekwold, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!


Reageer