Skip to main content

De Ziggo GO app is schijnbaar alleen te installeren op de KPN TV+ Box (typenummer: DIW7022). Ik heb nu 3 tv ontvangers VIP5202 en daar is geen Ziggo GO app beschikbaar. Is het mogelijk om er één om te ruilen voor DIW7022?

De einddatum is 15-04-2026. Wat zegt dat?

Dan heb je jouw contract blijkbaar in april van dit jaar met twee jaar verlengd, klopt dat?

Niet bewust. Zou niet weten wat er veranderd is. Ga eens kijken maar blijf het vreemd vinden dat ik met de aanvulling met 4K "oude" tv ontvangers krijg.

De einddatum is 15-04-2026. Wat zegt dat?

Dat je alleen naar een tv+contract kan als je nu contract vrij bent @derooij , maar dat ben je dus duidelijk nog niet.

Niet bewust. Zou niet weten wat er veranderd is. Ga eens kijken maar blijf het vreemd vinden dat ik met de aanvulling met 4K "oude" tv ontvangers krijg.

Dat klopt, als je het 4K pakket neemt, krijg je de Arris VIP 5202

Alleen als je een nieuw aboonement KPN tv+ neemt, krijg je de sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Je moet dan wel contractvrij zijn.

Je zegt dat je dat niet zelf hebt gedaan, bel gratis 0800-0402 en kijk wat er voor jou mogelijk is.

Gebeld en is dus niet mogelijk. Echt heel slecht van KPN. Ze dwingen je zo over te stappen naar Ziggo.

Gebeld en is dus niet mogelijk. Echt heel slecht van KPN. Ze dwingen je zo over te stappen naar Ziggo.

Heb je wel gratis naar 0800-0402 gebeld?

En wat lukt er niet?

Abonnement omzetten naar KPN tv+ moet zeker lukken, of ben je niet contractvrij?

Als je niet contractvrij bent, kan je ook niet overstappen naar een andere profider.

En 4K pakket, dat moet bij een lopend contract zeker lukken, dan krijg je de Arris VIP 5202. (maar die heb je al, als ik het goed begrijp)

Maar daar kan helaas de Ziggo Go free app niet op.

Andere optie is dan om de Chromecast (€ 39,-- HD versie) te kopen.

Daar kan je ook de Ziggo Go free op zetten. 

OF, maar dat is de duurste optie, Ziggo Sport abonnement nemen.

€ 16,99 netto per maand.

Dan worden de Ziggo sport kanalen vrij gegeven en kan je ze op elke KPN tv ontvanger kijken.

Ben heel erg benieuwd wat er niet lukt.

Heb zeker gebeld maar overrstappen naar KPN+ kan niet voor einde contract en dat is pas volgend jaar. Stap toch over naar Ziggo. Dan maar dubbel betalen. Zo slecht van KPN.

Stap toch over naar Ziggo.

Dat moet je zelf weten maar ik “bezint eer ge begint” want geloof me, het gras is echt niet groener aan de overkant.

Je zou ook kunnen overwegen om een Chromecast Google TV aan te schaffen en daar de Ziggo GO app op te installeren.

@derooij 

Zoals ik al aangaf, je kan niet overstappen als je nog een lopend contract hebt.

Maar een Chromecast kan uitkomst beiden.

Zie hier voor meer informatie.

Je kan hem via KPN, Bol.com, Mediamarkt, etc. kopen.

Het beste kan je de Chromecast Google tv kopen met afstandsbediening. Dan hoef je niet vanaf je telefoon te casten.   Alle app's zet je dan op de Chromecast en met de ab kan je hem bedienen. 

Zou een abonnement Ziggo Sport Totaal niet goedkoper zijn dan overstappen en dubbel betalen?

Reageer