Skip to main content
Beantwoord

Ziggo reclame in de berichten op mijn TV ontvanger?

• 23 januari 2025
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Salades van Johma
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Is dit de bedoeling? Dat ik een berichtje krijg op KPN van Ziggo?! Mis ik iets? 🤔 Ik dacht dat ze elkaars concurrenten waren..

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Een hele goedemorgen ​@Salades van Johma

Salades van Johma schreef:

Is dit de bedoeling? Dat ik een berichtje krijg op KPN van Ziggo?! Mis ik iets? 🤔 Ik dacht dat ze elkaars concurrenten waren..

Concullega's hè?! 😉
Ziggo Sport zendt sinds augustus 2024 alle wedstrijden van de UEFA Champions League, de UEFA Europa League én de UEFA Europa Conference League uit. 

We leggen onze klanten graag uit hoe zij naar Europees voetbal kunnen kijken bij KPN. Eerder kon dat via een tv zender van Talpa en RTL, tegenwoordig kan het gratis via de Ziggo Go app.

Het is vanaf deze week niet meer nodig om om je te registreren voor deze app. Binnen Nederland bekijk je zonder account gemakkelijk alle wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales.

Via een berichtje op de tv-ontvanger laten wij je dat graag weten.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4359 reacties
  • 23 januari 2025

Het gaat om de ziggo go app. Een app van ziggo waar je nu gratis voetbal kan kijken. Die app staat ook standaard geïnstalleerd op de TV+ 

Lees hier meer:

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7079 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

Een hele goedemorgen ​@Salades van Johma

Salades van Johma schreef:

Concullega's hè?! 😉
Ziggo Sport zendt sinds augustus 2024 alle wedstrijden van de UEFA Champions League, de UEFA Europa League én de UEFA Europa Conference League uit. 

We leggen onze klanten graag uit hoe zij naar Europees voetbal kunnen kijken bij KPN. Eerder kon dat via een tv zender van Talpa en RTL, tegenwoordig kan het gratis via de Ziggo Go app.

Het is vanaf deze week niet meer nodig om om je te registreren voor deze app. Binnen Nederland bekijk je zonder account gemakkelijk alle wedstrijden van Nederlandse clubs en de finales.

Via een berichtje op de tv-ontvanger laten wij je dat graag weten.

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 145 reacties
  • 23 januari 2025

Iemand met alias ​@Salades van Johma die klaagt over reclame, het moet niet gekker worden :-)😎🙄

PeterG
Superuser
  • 60974 reacties
  • 24 januari 2025

KPN maakt het alleen maar makkelijk! Ze hebben sinds het begin van de UEFA via Ziggo Sport de tv app van Ziggo (nota bene de concullega) op de (nieuwste) box gezet. 

En het is nu nog makkelijker want Ziggo heeft voor in Nederland de verplichting voor gratis registratie ook nog laten vervallen.

De Nederlandse clubs in UEFA kijken: start de app. Vanaf ca. 20 minuten voor een wedstrijd heb je de mogelijkheid om bij het inlogscherm te klikken op Kijk nu UEFA. En kijken maar.

Reclame voor “Ziggo”, nou ja ZIGGO SPORT, is niet zo verwonderlijk hier hoor. Afgezien van dat gratis aanbod van Ziggo Sport heeft kpn ook nog het Ziggo Sport Totaal aanbod met 6 zenders 24/7 à € 17,99.

Reageer