Zijn alle tv-ontvangers geschikt om draadloos te verbinden met modem ( experia 10 plus zwarte wifi versterker )
Gr JohanÂ
Zijn alle tv-ontvangers geschikt om draadloos te verbinden met modem ( experia 10 plus zwarte wifi versterker )
Gr JohanÂ
Beste ​
Â
Met de Experiabox kan je ook de DIW7022 (KPN tv+ box) niet goed laten werken. Omdat de V10 geen multicast ondersteund via WIFI. Alleen via UTP in dit geval of met behulp van minimaal 2 stuks KPN SuperWifi repeaters (1 bij de Experiabox en 1 bij de KPN tv ontvanger.
Â
DVS (internet via het 230 volt netwerk) adviseer ik zo wie zo niet om te gebruiken.
Omdat er steeds meer verstoring in het 230 volt netwerk is.
En het 230 volt netwerk is daar eigenlijk ook helemaal niet voor gemaakt.Â
Met de Experiabox kan je ook de DIW7022 (KPN tv+ box) niet goed laten werken. Omdat de V10 geen multicast ondersteund via WIFI.
Ook met de nieuwe firmware niet?
Dat zit ik me nu net te bedenken: dat zou ik zelf uit kunnen proberen.Â
Met de Experiabox kan je ook de DIW7022 (KPN tv+ box) niet goed laten werken. Omdat de V10 geen multicast ondersteund via WIFI.
Â
Mocht dat zo zijn, dan wordt het tijd dat KPN hun schema voor WIFI aanpast.
Â
Â
Met de Arris VIP5202, VIP2952 en Arcadyan HMB2260 zijn aansluitoptie 3 en 6 (zie hierboven) ook ondersteund.
Ik ben benieuwd naar het resultaat ​
Â
De V10 met nieuwe software staat (nog) niet in de aansluit-configuratielijst ​
Â
Mocht dat zo zijn, dan wordt het tijd dat KPN hun schema voor WIFI aanpast.
Â
Â
Dit schema is niet meer actueel. Zal even kijken of ik de juiste kan vinden.
Heb helaas geen betere kwaliteit om te delen. Zoals je ziet is de configuratie flink gewijzigd en mag je volgens KPN nu ook met superwifi 1.0 draadloos werken. Hoewel ik er een andere mening over heb is dit wat kpn zegt.
Â
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. vertrouwelijke informatie
Het enige verschil wat ik zie, is dat je met superwifi 1 en 2 kan werken.
Maar de Experiabox V10 kan het nog steeds zonder zie ik.
Het enige verschil wat ik zie, is dat je met superwifi 1 en 2 kan werken.
Maar de Experiabox V10 kan het nog steeds zonder zie ik.
En het schema is vertrouwelijk, dus ik weet niet of het al gedeeld mag worden ​
Â
Ik heb het schema even verwijderd ​
Wij adviseren enkel om aan te sluiten via een kabel of via SuperWifi 2, maar bieden ook ondersteuning voor het aansluiten via DVS of SuperWifi 1. Die laatste 2 hebben echter dus niet de voorkeur, vandaar dat we deze opties niet aanmoedigen.Â
Hoe het nu precies zit met de V10 in combinatie met de nieuwe KPN software, dat vraag ik even na!Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.