Skip to main content
Beantwoord

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de KPN TV app?

• January 18, 2025
  • 8 reacties
  • 272 keer bekeken

Ton Ldorp
Topper
Forum|alt.badge.img

Er is geen iTV abonnement gekoppeld aan mijn KPN ID. Om de online te kijken wordt nu gevraagd:  Klik op 'OK' om je iTV abonnement aan het KPN ID te koppelen in Mijn KPN. (2001). Zijn hier kosten aan verbonden?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Ton Ldorp je kunt alleen met een officieel tv-abo met decoder van KPN tevens gebruik maken van de tv apps om alternatief tv te kunnen kijken.

Geen tv-abo bij KPN, dan kun je niet van de tv-apps van KPN gebruik maken omdat je geen abonnee-gegevens in kunt voeren.

Met een tv-abonnement van €12,50 per maand kun je wèl gratis gebruik maken van de tv-apps van KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Beste ​@Ton Ldorp je kunt alleen met een officieel tv-abo met decoder van KPN tevens gebruik maken van de tv apps om alternatief tv te kunnen kijken.

Geen tv-abo bij KPN, dan kun je niet van de tv-apps van KPN gebruik maken omdat je geen abonnee-gegevens in kunt voeren.

Met een tv-abonnement van €12,50 per maand kun je wèl gratis gebruik maken van de tv-apps van KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2025

Hallo ​@Ton Ldorp 

Heb je thuis al een abonnement op KPN TV? 

Dan kun je nu rustig op OK drukken. Het gebruik van de app is dan gratis. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 18, 2025

Hallo ​@JanD ,

Heb je thuis al een abonnement op KPN TV? 

Dan kun je nu rustig op OK drukken. Het gebruik van de app is dan gratis. 

Beste ​@Noordzee ik stel hier geen vraag en heb geen probleem, maar ik antwoord op de vraag van ​@Ton Ldorp 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2025

Aangepast ​@JanD ,

Ik zie trouwens nu dat jij jouw reactie ook hebt uitgebreid met een derde alinea. 

Dat maakt mijn antwoord nu een beetje dubbele info. 

Ton Ldorp
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • January 18, 2025

Bedankt voor het antwoord. Het is duidelijk: er zijn (voor mij) extra kosten aan verbonden…

• January 20, 2025

Bij tv+ is er toch ook nog de steaming-only variant, dus zonder tv+-box en dan voor €3,50? Of bestaat dat niet meer?

wjb
Wijsgeer
  • January 20, 2025

Bij tv+ is er toch ook nog de steaming-only variant, dus zonder tv+-box en dan voor €3,50? Of bestaat dat niet meer?

Er bestaat geen streaming-only variant voor televisie kijken. De streaming-only variant van €3,50 is juist een TV+ Box zonder televisie van KPN.

• January 20, 2025

Dat heeft nooit bestaan.