Skip to main content

Ik heb KPN compleet maar zie de zender ONS niet!

Hoe zit dat? Of bestaat die zender niet meer in het KPN-pakket.

Hallo @Nhutr , Ons zit in het pluspakket, niet in het basispakket.

 


Zit in het pluspakket

Dit heb je gratis als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt.

Tenzij je nog een Alles in 1 abonnement hebt waarbij je voor de espn zenders hebt gekozen als bonus pakket. 


Hallo @Nhutr ,

Als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN, dan heb je bij KPN Compleet of het ESPN-pakket gratis of je hebt het pluspakket (met de zender ONS) gratis. 

Heb je liever het gratis pluspakket? Hier staat de instructie hoe je dit kunt aanpassen: 

https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm
 

Heb je geen mobiel abonnement bij KPN? Dan kun je via MijnKPN jouw abonnement uitbreiden met het pluspakket.


👍


De vraag was of de zender ons wel in het basis pakket zit.

Nee die zit helaas in het Plus pakket terwijl die bij alle providers in het basispakket zitten mijn moeder stapt niet over naar KPN omdat het bij Ziggo in het basis pakket zit en wil geen pluspakket voor 7 euro om die ene zender.

Waarom die in het plus pakket zit is mij ook een raadsel! Is niet commercieel!


@Rammetje74 

Als je ook mobiel van KPN hebt, dan krijg je het pluspakket gratis. 😉


Ben pas bij kpn. Zeer jammer dat het niet in het basispakket zit. Ga niet extra betalen ervoor, want dan ben ik duurder uit dan bij Ziggo. Ben juist bij ze weg gegaan omdat het te duur is. 


Zo zie je maar, zo is er overal wat. Het is wat het is. 


Ben pas bij kpn. Zeer jammer dat het niet in het basispakket zit. Ga niet extra betalen ervoor, want dan ben ik duurder uit dan bij Ziggo. Ben juist bij ze weg gegaan omdat het te duur is. 

 

Als je ook KPN mobiel hebt, dan is het pluspakket gratis.

En dan krijg je ook op 1 entertainment pakket € 5,-- korting.

Etc. 😉


@Terug bellen schrijft: Ben juist bij ze weg gegaan omdat het te duur is. 

Tja. Ze hebben veel meer zenders in het basispakket. Daar betaal je ook voor. 

Stap ook mobiel over naar kpn en je krijgt het pluspakket à € 6,99 helemaal gratis. En afhankelijk van de grootte van het abonnement 2,50 , 5,00 of 7,50 combivoordeel.

En dan is kpn mobiel helemaal niet duur.

 

Zelf kijk ik nooit meer naar ONS in mijn pluspakket. Ben 60 en heb alles indertijd al bij de TROS gezien in de vorige eeuw. Het komt nu allemaal oubollig over. 

Verder doet de SD kwaliteit en 4:3 pijn aan mijn ogen op de 43" 4k televisie. 


Reageer