Skip to main content
Beantwoord

Zoekresultaten voor 'Death in Paradise' kloppen niet in de webgids

• January 12, 2026
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

hoort hier misschien niet thuis maar dat is afhankelijk van wat de oorzaak is

zoek resultaten voor “death in paradise” kloppen niet

ingelogd en mbv ms edge

Niet ingelogd en mbv firefox

dus ingelogd mist serie 8 vanaf donderdag

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@matthijs peters. Goed gevonden weer! Er worden duidelijk meer resultaten getoond wanneer je uitgelogd bent op tv.kpn.com. Dat ga ik eens neerleggen bij het TV Apps Team. Wellicht dat ze het op de to do-list kunnen zetten om aan te pakken. 

Edit - Ik probeer het nu te reproduceren, maar in alle browsers maakt het voor mij nu geen verschil of ik wel of niet ingelogd ben. In beide gevallen worden evenveel zoekresultaten getoond. Kun jij het ook nog eens testen? 

4 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2026

Hey ​@matthijs peters. Goed gevonden weer! Er worden duidelijk meer resultaten getoond wanneer je uitgelogd bent op tv.kpn.com. Dat ga ik eens neerleggen bij het TV Apps Team. Wellicht dat ze het op de to do-list kunnen zetten om aan te pakken. 

Edit - Ik probeer het nu te reproduceren, maar in alle browsers maakt het voor mij nu geen verschil of ik wel of niet ingelogd ben. In beide gevallen worden evenveel zoekresultaten getoond. Kun jij het ook nog eens testen? 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN 

Ik gok dat er meer variabelen bij betrokken zijn

Toen ik het een paar dagen later opnieuw probeerde waren de zoek resultaten gelijk

Maar ik heb dit al eerder bij jullie gemeld dat er soms verschillen zijn in de zoek resultaten als je wel of niet ingelogd bent

nieuwe test met death in paradise

ingelogd ms edge

niet ingelogd firefox

verschil is 1

welliswaar een duibbele maar die zie je daarvoor ook al in de zoek resultaten

soms word de herhaling dus wel of niet getoond

Forum|alt.badge.img+5

NB DIT IS EEN ANDER PROBLEEM denk ik

niet ingelogd is bij deze serie een verdubbeling door een “onbekende zender”

ingelogd zie ik die onbekende zender natuurlijk niet

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Het belangrijkste is natuurlijk dat het klopt wanneer je ingelogd bent en dat lijkt de laatste tijd wel goed te gaan. Er zullen niet zoveel mensen zijn die uitgelogd gaan zoeken naar bepaalde programma's. Ik geef het in ieder geval door aan het TV Apps team en zij kunnen dan bepalen of er iets aangepast moet worden. Ik weet wel dat er straks weer wat meer aandacht komt voor de webversie van TV+ en dan kan dit misschien ook meegenomen worden.