Skip to main content

Zou de zender, Filmbox, toegevoegd kunnen worden aan het standaard zenderpakket svp? 

Ziggo heeft deze er standaard al in zitten. 

Een aantal zenders waar ik helemaal niks mee heb, zoals een Italiaan, spanjaard, Indiër en een arabier kunnen voor mij part wel geschrapt worden, deze hebben geen enkele meerwaarde. Dit zou zeer gewaardeerd worden. Deze zender heeft veel meer meerwaarde, kunt namelijk ook terugkijken en opnemen. 

Bvd. 

Bij Ziggo moet je minimaal het TV Standaard/Start pakket afnemen wil je kunnen kijken naar de zender Filmbox. 

Hallo @Jeremy1984 ,

Jaarlijks verandert KPN in de periode juni/juli het zenderaanbod. Mogelijk komt deze zender ook ooit bij KPN tevoorschijn. Maar daar doet KPN nooit tussentijds mededelingen over. 

Moderator Marcia heeft dit een jaar terug geschreven:  Wij doen elk jaar marketingonderzoek om te kijken waar onze klanten behoefte aan hebben. Daarnaast is het ook gewoon uit commercieel oogpunt: wat kost het ons en wat levert het op. We nemen alle verzoeken mee, dus weet dat we dit zeker signaleren. Of het daadwerkelijk komt, hangt dus van meerdere factoren af. 

Aanvullend : 

Filmliefhebbers kunnen desgewenst bij KPN een aanvullend abonnement nemen op het Film1-pakket. Je ontvangt dan de volgende zenders: 

245 : Film 1 Premiere HD 

246 : Film 1 Action HD

247 : Film 1 Family HD

248 : Film 1 Drama HD  

Filmbox is het uithangbord bord van de Film 1-zenders. Filmbox HD is eigendom van het mediabedrijf SPI International dat in Nederland ook eigenaar van betaalzender Film 1 is.

Tenslotte : 

Je kunt jouw wens eventueel ook nog in dit topic droppen: 

FilmBox zit bij andere providers in het basispakket: Filmbox.nl

Ha @Jeremy1984, per vandaag is FilmBox beschikbaar op kanaal 50!

Ha @Jeremy1984, per vandaag is FilmBox beschikbaar op kanaal 50!

Aleen jammer dat kanaal 50 er helemaal niet Is! Hij gaat van 49 naar 52

Heb je deze wellicht verborgen via de instellingen van de tv-ontvanger, @mmuns? Ik heb er via de TV+ app al wel even naar gekeken!

Nee, ik heb nooit iets verborgen, op mijn telefoon is kanaal 50 er wel

Ha @Jeremy1984, per vandaag is FilmBox beschikbaar op kanaal 50!

Bedankt KPN én @Marcia van KPN 🤗

Eigen zenderlijst actief @mmuns ? Of bij TV+ favorieten?

Ik heb opnieuw: alle zenders weergeven, aangeklikt, terwijl het wel goed stond, maar nu heb ik hem!

Bedankt

Veel kijkplezier @mmuns 

Ik heb zojuist even gekeken op kanaal 50, en inderdaad, Filmbox staat erop. Iedereen bedankt voor de reacties! 😀 👍🏻

Ook jij veel kijkplezier @Jeremy1984 😎

Wat een verrassing! Eindelijk! Ik ben er blij mee. 👍

Kan ik in ieder geval Film1 opzeggen: 

Kan ik de titels van FilmBox kijken on demand?

• De titels die uitgezonden worden op FilmBox zijn on demand beschikbaar via een abonnement op Film1. Je kunt je abonneren op Film1 via jouw tv-aanbieder.

BRON: FAQ - FilmBox

Op de eerste plaats is dit een fijne toevoeging. Gelukkig kom ik regelmatig een kijkje nemen hier en ben ik nu op de hoogte hiervan. Het zou best fijn zijn als wijzigen in het zenderaanbod via de nieuwe notificatie op tv+ worden gepubliceerd @Marcia van KPN. Dan is een groot publiek meteen op de hoogte.

@Dennis Overbeek: ik heb Film1 nooit goed begrepen. Begrijp ik het nu goed dat je bij Film1 4 live kanalen krijgt en ook on demand aanbod? Hoe kan je het on demand aanbod van Film1 bij KPN bekijken? En het on demand aanbod bij Film1 is dus nu beschikbaar via programmering van deze titels op FilmBox?

@Roy74 je kunt hieronder er alles over lezen. 👇🏼👇🏼

Hoe kijk ik Film1 bij KPN?

Bedankt @Dennis Overbeek die info had ik al gelezen. Maar daar lees ik niets over on demand aanbod, allleen over de 4 zenders. Blijft de vraag hoe je dan het on demand aanbod kan bekijken via KPN?

@Roy74 je kunt Film1 On Demand aanbod zien via KPN.

Ga naar menu, en daarna naar “films”

Scroll naar beneden tot je “Films per aanbieder staat, daar zie je Film1 staan: 

Daar ga je naartoe, en dan zie je de films van Film1: 

Veel kijkplezier! 👍🏼

Ah kijk @Dennis Overbeek er is geen app nodig maar dit is via het tv menu geïntegreerd. Het was mij niet helemaal duidelijk hoe het on demand aanbod beschikbaar was bij Film1. KPN zou er goed aan doen om dit bij de info pagina erbij te zetten denk ik @Marcia van KPN.

Bedankt voor de opheldering 😀

Het zou best fijn zijn als wijzigen in het zenderaanbod via de nieuwe notificatie op tv+ worden gepubliceerd @Marcia van KPN. Dan is een groot publiek meteen op de hoogte.

Ah kijk @Dennis Overbeek er is geen app nodig maar dit is via het tv menu geïntegreerd. Het was mij niet helemaal duidelijk hoe het on demand aanbod beschikbaar was bij Film1. KPN zou er goed aan doen om dit bij de info pagina erbij te zetten denk ik

Ik gooi beide even in de groep @Roy74!

Reageer