Skip to main content

Sinds enige tijd bovengenoemd probleem

Ā 

HalloĀ @MarinusFaasenĀ en welkom op het forum!Ā 

Klopt het dat je de foutmelding krijgt via de app? Of krijg je deze via de website tv.kpn.com?Ā 

Ben je op dit moment binnen Nederland (of in de EU)Ā en krijg je de foutmelding zowel via de thuis (wifi) verbinding als via de data verbinding? Staat er verder nog een toelichting bij de foutmelding?Ā En heb je mogelijk al geprobeerd om de app opnieuw te installeren, of als je een browser gebruikt om daar de tijdelijke internetbestanden eens te verwijderen? Mocht je gebruik maken van een VPN verbinding, wil je het dan eens zonder proberen?Ā 


Hallo Liesbeth,

Ā 

Krijg de foutmelding via de app, zowel met wifi als dataverbinding. Ik ben in Nederland. Heb de app opnieuw geĆÆnstalleerd en VPN uitzetten helpt ook niet. Bij de code wordt nog vermeld dat ik buiten de EU niet kan kijken.

Ā 

Mvrgr

Marinus


Goedemorgen, het klinkt ergens wel op een VPN issue, omdat het zowel via de mobiele data is als via de wifi. Zit je thuis op de wifi of is het onderweg?Ā 
En krijg je de melding ook als je kijkt via de website tv.kpn.com? Ik hoor het graag.Ā 


Goedemorgen Liesbeth,

Ik ben thuis via de wifi en ook op de website krijg ik dezelfde melding.


Hallo Liesbeth,

Ik heb VPN nu volledig uitgezet en nu krijg ik wel ontvangst. Bedankt voor jouw hulp.

Ā 

mvrgr

Marinus


Ah dan was het toch de VPN verbinding, fijn dat het nu weer goed werkt! Dankjewel voor het laten weten.Ā