Skip to main content
Beantwoord

Zwak of geen signaal op Samsung tv

• February 11, 2025
  • 6 reacties
  • 217 keer bekeken

Mijn hond heeft onze witte KPN afstandbediening kapotgebeten. Niks werkte meer. Ik heb gelijk een nieuwe besteld.

Nieuwe afstandbediening is aangekomen dus we halen de tv van de muur op bij de KPN TV+ Box te komen om de afstandbediening te koppelen. 

Tijdens het process van het loskoppelen van de TV van de muur is er iets misgegaan waardoor we nu de medeling in beeld krijgen: Zwak of geen signaal, Controleer de aansluiting van de antennekabel en controleer opgeslagen kanalen.

Ik weet nu niet hoe ik mijn tv aan krijg. En ook niet hoe ik de afstandbediening kan koppelen.

Hoe zorg ik dat ik tv kan kijken?

We hebben een samsung tv en we gebruiken KPN TV+ Box type DIW7022

Mijn vader heeft de tv en de systemen opgezet. Hij is vorig jaar overleden en dus kan ik niet vragen of hij weet hoe ik dit kan oplossen.

Beste antwoord door PPR058x

Het lijkt erop dat of de HDMI kabel niet goed is aangesloten of je tv staat niet op het juiste HDMI kanaal

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Het lijkt erop dat of de HDMI kabel niet goed is aangesloten of je tv staat niet op het juiste HDMI kanaal

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Dat zou best kunnen maar aangezien er geen afstandbediening is weet ik niet hoe ik naar een ander HDMI kanaal kan gaan...

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 11, 2025

Je hebt de Samsung afstandsbediening ook niet meer? Zit er geen knop op de tv waar je van HDMI kanaal kan wisselen?

Is het een smart tv?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Ik heb m'n tv via een knop aan de achterkant naar HDMI kunnen zetten!

Nu probleem 2 de afstandbediening. Ik heb hem kunnen koppelen. En het geluid en de aan en uit knop werken.

Maar... ik kan er voorderest niks mee.

Ik kan de pijltjes niet gebruiken enz.

Hoe fiks ik dit

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 11, 2025

Je hebt 'm alleen nog maar gekoppeld op de tv.

Aangezien de bediening van de box via Bluetooth verloopt moet je 'm ook daarmee nog koppelen. 

Als het goed is zit daarvoor een papieren uitleg bij de vervangende afstandsbediening. 

Anders

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Is het gelukt de afstandsbediening aan de KPN TV+ Box te koppelen met de instructies van ​@PeterG, ​@Noclue08?