Skip to main content

Hoi,,  

Bij een vriendin gaat bij het aanzetten van haar LG Tv met kpn + Tv kastje eerst zwart beeld en dan moet ze eerst op een zender drukken op de afstandsbediening dan krijgt ze pas beeld... normaal is dan er meteen beeld,  tenminste bij mij wel.. ik heb wel een Samsung Tv... misschien is het gewoon een instelling. Maar misschien weet iemand waar dit aan kan liggen..

Groetjes Harry 

Hoi @Harryvg, bij de meeste tv's krijg je meteen beeld inderdaad. Hebben jullie beide ook dezelfde tv-ontvanger van ons?

Het kan een instelling zijn van haar LG, dat die niet direct beeld geeft of niet op de juiste bron staat. Dat is moeilijk te zeggen vanaf hier en met deze informatie. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig, zoals of die tv op een andere bron staat etc. Wij zien niet wat jij (en zij) ziet, wij weten alleen wat je vertelt.

Hoi Jesper, 

Ik heb alles nagekeken en de Tv staat ingeschakeld op hdmi 1... het is namelijk zo, ze heeft kpn plus.. en als ik naar het menu ga van kpn plus het tandwiel en daar staat ook de cec ingeschakeld... maar het gekke is ze krijg wel geluid maar zwart beeld.. en als je dan bijvoorbeeld op 1 drukt van de afstandsbediening van kpn.. dan krijg je meteen beeld...

Dat is raar inderdaad, heeft de tv meerdere HDMI poorten? Ik ben benieuwd of het op een andere poort, en eventueel met een andere HDMI kabel, ook speelt.

Reageer