Skip to main content
Vraag

Zwart beeld bij opnames en Terug kijken

• July 11, 2026
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds gister 10 juli 26 zwart beeld bij opnames terug kijken zo ook van een tijdje terug tig keer modem gerest en tv kastje niet leuk meer als je iets terug wil kijken en beeld blijft zwart gewoon tv kijken kan wel graag dat het opgelost word want na de laatste update.werkt niks normaal meer

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 13, 2026

Hier zijn meer meldingen over, ​@Twiggy81 . Het heeft de aandacht van het team. 

Doe eens een FRISSE START. Dat wil nog wel eens helpen. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Twiggy81. Peter helpt je zo te zien al op weg, had je zijn tip al kunnen proberen? Helpt dat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2026

Ik heb een frisse start gedaan ben benieuwd of het probleem zo goed als opgelost is en anders toch maar ff kpn bellen 

Nog bedankt voor het mee denken

Jasper van KPN
Moderator

Ik ben ook benieuwd hoe het daarna gaat ​@Twiggy81! Als het daarna nog niet beter werkt, ben ik benieuwd welke tv-ontvanger je precies van ons hebt, en welk versienummer van de software er op staat. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2026

Ik kan na de frisse start weer alles kijken voor nu is het probleem opgelost gelukkig 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is helemaal fijn, dat maakt het kijken een stuk fijner weer! 🙂 Veel kijkplezier weer, mocht het terugkomen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.