Skip to main content
Beantwoord

Zwart beeld bij terugkijken Star Channel aflevering

• August 26, 2025
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo,

Ik volg een serie op star channel en wou deze terugkijken van afgelopen vrijdag. Helaas is het beeld volledig zwart. Op het einde springt het beeld wel ineens aan maar heb ik al ruim 30 min gemist. Wat kan ik hier aan doen?

Zie dat er meer topics over zijn maar word er niet wijzer van. Heb de tv box al een keer gereset. Wat kan ik nog meer doen, wil deze serie namelijk echt volledig volgen en zo kan dat niet. Is trouwens de eerste keer dat dit gebeurd...

Beste antwoord door PeterG

Dank je. Er zijn meerdere series op één dag en doorspoelen kan daar niet. Sowieso handig om te benoemen. 

Verder constateer ik hetzelfde. Lijkt storing aan de kant van de zender.

Hier valt niets meer aan te doen.  Ze herhalen ook niet. Vrijdag weer de volgende aflevering. 

Ik vind niet meer meldingen over het zwarte beeld bij From.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 26, 2025

Tja. Zo kunnen we er niet zoveel mee.

Welke serie, welke dag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2025

Oké, het is de eerste keer dat ik iets post vandaar. Gaat om de serie From, 22 augustus om 22:00 uur.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Dank je. Er zijn meerdere series op één dag en doorspoelen kan daar niet. Sowieso handig om te benoemen. 

Verder constateer ik hetzelfde. Lijkt storing aan de kant van de zender.

Hier valt niets meer aan te doen.  Ze herhalen ook niet. Vrijdag weer de volgende aflevering. 

Ik vind niet meer meldingen over het zwarte beeld bij From.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2025

Oké, bedankt voor het nakijken! Helaas dan houdt het op.

• Nieuwkomer
  • August 26, 2025

Ook via Ziggo hetzelfde.  Helaas idd probleem met uitzending star channel

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@JosieV. Welkom op de community! Vervelend dat je serie niet goed terug te kijken was. Je hebt al een reset gedaan, dat is goed geprobeerd. Omdat dit alleen bij Star Channel gebeurt, denk ik dat het probleem bij de zender zelf ligt en niet bij je tv-box of verbinding. Je kunt nog proberen om het programma via de KPN TV app terug te kijken. Wanneer het probleem bij meer zenders is of vaker, laat het ons dan weten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2025

Via de app. Zelfde. Ook zwart/stil. Vikash. 

Storing bij de zender zelf. Zie ook reactie van de Ziggo kijker hierboven. 

• Nieuwkomer
  • August 27, 2025

Klopt, ook voor ziggo geldt bij terugkijken eerste stuk zwart. Helaas.