Skip to main content

Dag, 

Internet doet het goed bij ons, maar sinds 3 dagen TV niet. Het zwartje kastje is aan, geeft aan een kanaal te tonen maar er komt niets binnen op de tv via de HDMI kabel. De kabel, tv en de ingang van de tv hebben we allemaal getest en doen het. 2x de automatische herstelboom (resetten, uit, aan, etc) doorlopen maar geen effect. 

Lijkt toch dat er iets in het zwarte kastje defect is. Wat is de volgende stap? uitruilen kastje?

Staat de TV wel op de juiste HDMI ingang?

 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Ze zijn allemaal zwart op 1 na. 


Krijgt je wel een menubalk te zien? De HDMI kan dusdanig defect zijn dat de menubalk van KPN nog wel zichtbaar is, maar tv beeld niet.

 

HDMI kabel wisselen en andere HDMI poort op je tv proberen.


ik krijg geen enkel beeld, maar de HDMI kabel werkt prima als ik er een laptop mee aansluit op de tv.

Ook andere poort geprobeerd. 


ik krijg geen enkel beeld, maar de HDMI kabel werkt prima als ik er een laptop mee aansluit op de tv.

Ook andere poort geprobeerd. 

 

Nogmaals, staat de tv op het juiste HDMI kanaal?

Of te wel, staat de source goed? 


ja de source hebben we dan goed (en ook andere ingang EN source selectie geprobeerd). er komt gewoon echt niks aan signaal uit...


@houwel 

 

Het beste kan je dan gratis 0800-0402 bellen.

 

P.S.

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Hi @houwel,

Als met dezelfde kabel op dezelfde HDMI ingang van je tv wél beeld te zien is als je er een ander apparaat op aansluit, snap ik wel dat je vermoed dat het aan de ontvanger ligt. Ik zie dat Joop je al aan heeft geraden om contact op te nemen met de telefonische klantenservice en hoop dat het via die weg gelukt is om het probleem op te lossen!


Update: gebeld met klantenservice en uiteraard alle stappen weer doorlopen. Zij hebben nieuw kastje opgestuurd. Net opgehaald en doet het direct bij installatie! TV is er weer!


Dat is goed nieuws @houwel 😃 Dan wens ik jou nu weer veel tv-kijk plezier!