Skip to main content
Beantwoord

Zwart scherm bij YouTube reclame

• January 28, 2026
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen wie heeft er ook problemen met het tv kastje. B.v. als ik youtube kijk kan ik soms het filmpje noet starten omdat de reclame zwart blijft. Nadat ik het kastje hebt herstart dan lukt het wel. Is hier een update voor?

Mvg Leen

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

We zien hier soms wat meer mensen over, maar het is een wat ongrijpbaar ding. Weet dat het tv team hier naar kijkt. Maar ik kan op dit moment ook nog niets zeggen over of en wanneer dit dan opgelost zou kunnen worden. Het komt ook niet zoveel voor dat we zo 1-2-3 dan weten waar het aan ligt. En of dat dan echt iets in de TV+ Box is, of toch bij YouTube zelf ligt. Als het wel iets is dat wij kunnen en gaan fixen, dan zal het in eenĀ Product UpdateĀ worden meegenomen. Dus ik kan je in ieder geval adviseren om die in de gaten te houden. Je kunt je erop abonneren, dan krijg je mails als er een nieuwe gepubliceerd wordt.

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 30, 2026

Hoi ​@1966Leen, welkom terug! Welke tv ontvanger heb je?

Je geeft aan problemen, meervoud, te hebben. Wat ervaar je nog meer naast dit met YouTube?Ā Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 30, 2026

Hallo Erik

Het is de diw7022 los kastje, om normaal yt te kijken moet ik telkens het kastje opnieuw opstarten er is geen update beschikbaar.

Bij het opstarten in de ochtend zie ik zwartbeeld dan moet ik van kanaal wisselen om beeld te krijgen.

Mvg Leen

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 2, 2026

Bedankt, ​@1966Leen. Dat klinkt alsof de verbinding in het algemeen niet helemaal lekker loopt. Kun je me wat meer vertellen over hoe de T+ Box is aangesloten op je modem? Is dit via wifi, of loopt er een kabel tussen? En als het een kabel is, is dit dan een rechtstreekse, of zit er nog iets anders tussen? Zoals een switch, of een draadloze verbindingsset?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

Hallo Erik,

dank je wel voor je reactie!

Ā 

hij is idd aangesloten rechtstreeks op de modem via een cat5 kabel en het is een T+ box. ik heb hem al eens terug gezet naar factory maar dat mocht niet baten. dus ik denk dat er een update moet komen of een ander kastje ik heb niet zo’n nieuwe tv waar ik de app op kan draaien.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 9, 2026

We zien hier soms wat meer mensen over, maar het is een wat ongrijpbaar ding. Weet dat het tv team hier naar kijkt. Maar ik kan op dit moment ook nog niets zeggen over of en wanneer dit dan opgelost zou kunnen worden. Het komt ook niet zoveel voor dat we zo 1-2-3 dan weten waar het aan ligt. En of dat dan echt iets in de TV+ Box is, of toch bij YouTube zelf ligt. Als het wel iets is dat wij kunnen en gaan fixen, dan zal het in eenĀ Product UpdateĀ worden meegenomen. Dus ik kan je in ieder geval adviseren om die in de gaten te houden. Je kunt je erop abonneren, dan krijg je mails als er een nieuwe gepubliceerd wordt.