Beste lezer(es),
Ik heb een randloze TLC Android tv met KPN+ box. Sinds vandaag zit er een rand van ca 1 cm op het gehele scherm een soort zwart lijstje. Wat heb ik zelf gedaan: zowel tv als kpn instellingen gecontroleerd, alles stond en staat prima volgens mij. Ook binnen beeldinstellingen, wel van alles uitgeprobeerd maar zonder succes.
Vervolgens als laatste redmiddel eerst de tv naar fabrieksinstellingen, kader was er nog steeds en toen ook maar de KPN box naar fabrieksinstellingen. Helpt ook niet. Natuurlijk een behoorlijk gedoe, alle persoonlijke instellingen apps, startscherm nou ja gewoon veel werk alles weer naar wens te krijgen en probleem niet opgelost. Op internet, binnen KPN app gezocht naar probleemoplossing wel eea kunnen vinden maar geen oplossing voor het fotolijstje om tvbeeld.
TLC support gebeld maar zij willen eerst allerlei documenten per mail ontvangen factuur, foto euvel enz. werd dus niet direct met een techneut doorverbonden.
Voordat ik verder ga met TLC deze vraag maar hier gesteld.
Heb ook nog even gekeken of er een app is voor volledig scherm tv maar niet gevonden alleen spiegelen.
Wie heeft de gouden tip?
Alvast bedankt voor het meedenken,    Henriette