Hier kun je terecht voor vragen over KPN TV: interactieve tv, ITV Online, en streaming
Recent actief
Ik word er wel een beetje naar van. De laatste weken en tenminste één keer per week als ik de KPN-app start op mijn Samsung TV, krijg ik de mededeling dat de pagina niet gevonden kan worden. Dan moet ik de app opnieuw installeren, waarna ik weer TV kan kijken. De andere apps (Netflix, Spotify, YouTube, Internet, Apple TV, Pathé etc.) doen het gewoon steeds zonder problemen.Wat is dat toch met de KPN-app???
Merhababen İhsan'ım KPN aboneliğimi aldığımdan beri televizyonum artık internete bağlı değil. Dün bu sorunla ilgili bana yardımcı olması için bir teknisyen arkadaşımı aradım. Hem TV'nin hem de WiFi'nin tüm ayarlarını sıfırlamama rağmen sorun çözülmedi. TV'yi telefonun internetine bağladığımda internet bağlantısı sorunsuz kuruluyor ancak kpn'ye bağlanmıyor. Bu sorunun çözümü için yardımlarınızı bekliyorum.
Goedemiddag,Ik heb hetzelfde probleem. Amazon Prime aangevraagd via KPN. 11 dagen later nog geen mailtje gehad. Is dat een normale termijn? Ik wil graag Prime gebruiken.Op de activatiepagina staat:Activeer je entertainmentEr zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden. Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Helaas heb ik er sinds ons laatste bezoek aan een camping ook last van, hopen maar dat de kpn het kan verhelpen. Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
De kpntv app loopt de laatste dagen steeds vast bij het bekijken van opgeslagen films op mijn Android telefoon werkt eea primaalle bovenstaande adviezen heb ik gevolgd zoals laatste versies etc Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Ik ben verbaasd dat ik op kpn.com niet makkelijk de weg kan vinden naar TV kijken via KPN (tv.kpn.com).Zelfs de links in de footer brengen je alleen maar naar de verkooppagina’s.Ik zou op kpn.com prominent een knop naar TV kijken aanbieden.
Kan ik het pakket Ziggo Sport Totaal ook maandelijks aan- en uitzetten, zoals bij ESPN?
Ik sta momenteel voor de keuze om een nieuwe TV+ Box te ontvangen of verder te gaan met de ‘oude’ tv box. Ik heb alles netjes en (te) goed weggewerkt waardoor het best een klus is om de voeding / adapter te verwijderen. Kan ik de huidige adapter / voeding gebruiken voor de nieuwe KPN TV+ box (7022)? Ik heb nu de 5202.