Skip to main content

We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.

KPN Voor Jou in december: de Attentkalender 

We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.

Kijk elke dag in de MijnKPN app voor de nieuwe verrassing!

Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt? 

Meer december-leuks: Het Community Kookboek

En we hebben nog iets leuks voor je: Doe je mee met ons KPN Community Kookboek? 💚

Zender van de maand

192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

Wat een spannend en mooi vooruitzicht. Ben zeer benieuwd! 😍

Leuk ​@Alexandra van KPN ! 

Ik ga 192TV vast wel eens opzetten, al is het maar op de achtergrond. Maar is dat niet op kanaal 42? 

(zender van de maand) 

Zender van de maand

192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.

Ben al begonnen met aftellen. 🤗

Erg leuk die attentkalender 📆 de komende maand december 2024.
Ik ga elke dag binnen de Mijn KPN App, het luikje openen van de dag waarop we dan leven.
Erg benieuwd welke leuke cadeautjes 🎁🎁🎁 er dan tevoorschijn komen.

Daarnaast kijk ik weer uit naar de lijst der lijsten op NPO Radio 2.

Leuk hoor, ik heb me meteen aangemeld voor de winactie van vandaag. Zou een mooi cadeau zijn als ik bij één van de gelukkigen ga behoren. 

En 192 TV werkt nu al. Inderdaad gewoon op kanaal 42. 

Leuk hoor, ik heb me meteen aangemeld voor de winactie van vandaag. Zou een mooi cadeau zijn als ik bij één van de gelukkigen ga behoren. 

En 192 TV werkt nu al. Inderdaad gewoon op kanaal 42. 

Ik ook.

Tv orenje in het pluspakket kanaal 112 

😘

😘

Wat een liefde ja weer. 😎

😘

Wat een liefde ja weer. 😎

Ja, echt he… Ik word hier zo blij van! 😊

Weer alleen via die verhipte app eigenlijk niet te rijmen met het detoxen en de nophone.

Hebben klanten met een 0 GB abonnement deze maand ook 5 GB ​@Alex van KPN ?

Dat lijkt me wel, want ik zie staan “Alle mobiele abonnementen krijgen 5GB”.

Ha, wat leuk dat jullie het eerste kadootje (en winactie) al ontdekt hebben!

We trappen deze eerste dag van december inderdaad af met 5 GB extra data, op onze kosten! 
De extra data is te gebruiken van 1 t/m 31 december 2024.

Wat ik zelf extra mooi vind, is een wijziging in de voorwaarden van deze bundel: je verbruikt automatisch eerst de data van jouw kadobundel. Is de 5 GB op? Dan verbruik je de data van je eigen bundels. 

Mocht je meer willen weten, dan kun je dat nalezen op onze website: 5 GB extra kado.

Kan je geen gebruik maken van de 5 GB extra data? Dan hebben we iets anders leuks voor je: klik 😉

Alleen de unlimited data abonnementen krijgen geen 5GB, zie ik in (mijn) MijnKPN.
Maar ja, wat moeten die daar mee 🤗.

Weer alleen via die verhipte app eigenlijk niet te rijmen met het detoxen en de nophone.

@Rowi. 

https://www.kpn.com/kalender 

Dat lijkt me wel, want ik zie staan “Alle mobiele abonnementen krijgen 5GB”.

Goede vraag en antwoord, ​@PeterG en ​@RBxx, nog een toevoeging: met uitzondering van de Unlimited abonnementen, want ja: die hebben inderdaad lekker onbeperkt data 😄

Ik begrijp je opmerking helemaal, ​@Rowi. Digitaal detoxen gaat in mijn ogen om het bewust omgaan met je smartphone. Onze app is bedoeld om handig te zijn, maar absoluut niet om je de hele dag in vast te zetten. Ik zou zeggen: een kort moment pakken om het kadootje te checken en te zien of het interessant voor je is en weer dóór 😉

Ik ben benieuwd naar je specifieke ervaring met de app en waarom je deze als 'verhipt' ervaart. Zou je het wellicht willen toelichten in de Product Update over de MijnKPN app? Ik zou graag meer inzicht krijgen in wat je precies bedoelt en hoe we de app kunnen verbeteren voor jou en andere gebruikers.

Dank je Shyrin. Ik heb mijn vriend met nog 0 GB abo, maar sinds kort wel een smartphone, even ingeseind. Tot 3 maanden terug had ie nog een GSM (2G nog). Abonnement heeft ie nog niet aangepast.

Alleen de unlimited data abonnementen krijgen geen 5GB, zie ik in (mijn) MijnKPN.
Maar ja, wat moeten die daar mee 🤗.

Unlimited zijn 😉

O, wat tof, geweldig dit. Hier word ik superblij van. Wat een geweldig cadeau. Dankjewel KPN! 😍 Uiteraard ga ik er volop gebruik van maken! 😎

Oooh, ja! Heel leuk ​@Michel.uit.Arnhem!
Vorig jaar hadden we een topic over de NPO Radio 2 Top 2000 bij KPN. Zullen we dat dit jaar weer doen? Misschien kun jij het topic openen?​​​​​​​

Dank je Shyrin. Ik heb mijn vriend met nog 0 GB abo, maar sinds kort wel een smartphone, even ingeseind. Tot 3 maanden terug had ie nog een GSM (2G nog). Abonnement heeft ie nog niet aangepast.

Timing dan, of niet ​@PeterG? ​​​​​Als hij het abonnement nog niet aangepast heeft, is dit een direct een mooie manier om te checken hoeveel hij zo ongeveer verbruikt, toch?

Oooh, ja! Heel leuk ​@Michel.uit.Arnhem!
Vorig jaar hadden we een topic over de NPO Radio 2 Top 2000 bij KPN. Zullen we dat dit jaar weer doen? Misschien kun jij het topic openen?

Hoi ​@Shyrin van KPN 

Ik heb inmiddels een speciale topic geopend, omtrent de NPO Radio 2 Top 2000 - Editie 2024.
Dus ja, ook dit jaar gaan we er weer een topic aan wijden, die ik inmiddels op de community heb geplaatst.

Want heel veel Nederlanders kijken er elk jaar weer naar uit!!
De laatste week van het jaar, samen met de Top 2000.

Helaas heb ik niets aan die 5 GB extra data, aangezien ik SuperUnlimited heb, en dan krijg je die 5 GB extra niet, wat ook logisch is trouwens.

Aan die Wifi versterkers heb ik ook niets, aangezien ik alles van AVM (Fritz!Box 5590 Fiber, Fritz!Repeater 6000 en Fritz!Repeater 2400) in huis heb.

Maar er komen nog genoeg dagen aan, dus elke dag weer even kijken in de Mijn KPN App.

@Rowi. 

https://www.kpn.com/kalender 

Dank je Peter. Ps Shyrin het gaat mij om de dwang die app te moeten gebruiken voor kadootjes. 

Gelukkig is er deze pagina, maar voor andere zaken weer niet zoals de film voucher van november.

Reageer