De Attentkalender: elke dag een verrassing in december!
We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.
We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.
Kijk elke dag in de MijnKPN appvoor de nieuwe verrassing!
Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt?
Meer december-leuks: Het Community Kookboek
En we hebben nog iets leuks voor je: Doe je mee met ons KPN Community Kookboek?
Zender van de maand
192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.
Zo ben je altijd als eerste op de hoogte
Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!
Zie je jouw extraatjes niet, die we bijvoorbeeld hier in dit artikel delen? Zet je privacy-instellingen goed en ontdek jouw persoonlijke extra's. Jij kiest wat je deelt. Wij houden het veilig.
maar we houden hoop op een koffiebon achter 1 van de luikjes
Ik hoop mee!
maar we houden hoop op een koffiebon achter 1 van de luikjes
Ik hoop mee!
Jij weet stiekem toch wel wat er achter de luikjes? Of zit hier een zeer geheime commissie achter?
Ha, was het maar zo’n feest. Ik weet van niks. Dus ook ik laat me verrassen.
Ik vind het in ieder geval wel leuk om af en toe een luikje te openen. Niet alles is voor iedereen leuk maar tot nu toe is er voor iedereen wel wat leuks in mijn beleving. Ik vind het een geslaagde actie.
Ha, was het maar zo’n feest. Ik weet van niks. Dus ook ik laat me verrassen.
Anders moeten we in het nieuwe jaar maar eens bij elkaar op de Plus(pakket) koffie
Klinkt als een puik plan @Berrie_Kaas.
Klinkt als een puik plan @Berrie_Kaas.
Beste forum deelnemers.
Nu even alle gekheid op een stokje. Ik denk dat KPN haar uiterste best doet om voor alle klanten iets nuttigs in de Attentkalender te stoppen. Wat de één vandaag past is voor de ander nutteloos, morgen is het misschien andersom. Met 31 Kalenderluikjes moet er voor iedereen wel iets van haar of zijn gading voorbij komen. Een goede werkweek toegewenst!
We krijgen net de terugkoppeling dat de juiste films nu zichtbaar moeten zijn. Dus veel kijkplezier!
Er zit vandaag een kortingscode voor een Hombli Smart Christmas Lights RGB achter 't deurtje. Als ik de kortingscode wil invoeren moet ik eerst mijn KPN ID invullen, en daarna mijn kortingscode. Als ik de kortingscode invul krijg ik de melding dat deze niet geldig is. Doe ik iets fout?
Hoi @piet peer, ik heb het ook even geprobeerd. Vanuit de MijnKPN app werd ik doorgeleid naar de kpn.tink.nl pagina waar ik de code kon invullen. Ik hoefde daarbij niet meer in te loggen. De code kreeg ik zowel in de app in beeld als via de mail. Lukt het wel als je het via de directe pagina probeert in te vullen?
Hoi @piet peer, ik heb het ook even geprobeerd. Vanuit de MijnKPN app werd ik doorgeleid naar de kpn.tink.nl pagina waar ik de code kon invullen. Ik hoefde daarbij niet meer in te loggen. De code kreeg ik zowel in de app in beeld als via de mail. Lukt het wel als je het via de directe pagina probeert in te vullen?
Dank. Ik zie dat de prijs inmiddels s aangepast en dat de code nu wel (op de veel hogere prijs) werkt. Dat is wel opvallend. Inloggen hoefde al niet en nu ook niet, wel eerst klantnummer invullen en daarna de kortingscode. Op deze manier is dit geen cadeautje, bij bijvoorbeeld Albert Heijn is dit tien euro goedkoper, zonder ingewikkeld gedoe met codes.
Ik heb geen aangepaste prijs gezien, alleen 99.95. Toen ik het net nog een keer probeerde leek het even duurder, maar dat kwam doordat ik het dubbel in het winkelwagentje had gezet. Misschien is dat bij jou ook het geval?
Ik heb geen aangepaste prijs gezien, alleen 99.95. Toen ik het net nog een keer probeerde leek het even duurder, maar dat kwam doordat ik het dubbel in het winkelwagentje had gezet. Misschien is dat bij jou ook het geval?
Nee, hij stond vanochtend standaard op 40% korting. Die korting is weg, en je kan nu met code 45% korting krijgen. Dit heeft nogal een Black Friday fopkorting vibe.
Dankjewel voor het signaal @piet peer, we nemen het mee!
Hij gaat nu uit, ik ga vandaag iets anders doen , tot morgen!
Waar is vakje 19? Bij mij staat die er niet tussen, gaat van 18 naar 20. En vanaf 20 staan de even en oneven nrs omgekeerd.
Viel mij ook op.
Viel mij ook op.
HIer ook! Is KPN nog doende de vakjes zichtbaar te maken en te vullen? Of passen vanwege de omvang de geschenken er mogelijk niet goed in? Spannend!!
In de MijnKPN app gaat het op dit moment inderdaad fout.
We zijn er van op de hoogte en zijn achter de schermen druk bezig...
Of passen vanwege de omvang de geschenken er mogelijk niet goed in? Spannend!!
met proppen inderdaad!
Waar is vakje 19? Bij mij staat die er niet tussen, gaat van 18 naar 20. En vanaf 20 staan de even en oneven nrs omgekeerd.
Het is gefixt. Je kan de app weer gebruiken voor het cadeautje van vandaag.
Leuk hoor, die Attentkalender als waardering voor het trouwe klant zijn. Echter, bij ons viel de vakjeskalender pas gisteren op de mat. 18 dagen al voorbij en acties die verlopen zijn. Dit geeft geen blijk van waardering, eerder andersom. Wel een beetje jammer.
Ai, jammer dat je het nu pas te weten kwam, @Betend. We hebben klanten via de e-mail nieuwsbrief hier eind november over geïnformeerd. Ben je daarop geabonneerd? Zo niet, dan is dat misschien een goed idee. Naast dit soort informatie vind je daarin ook tips en andere nieuwtjes van KPN. Je kunt dit instellen onder de privacy-instellingen van je KPN ID. Via deze link kom je daar direct op uit: kpn.com/nieuwsbrief
Vandaag:Desserts voor lekkerbekken ..……
We hebben al heerlijke hoofdgerechten voorbij zien komen en gisteren een doos Chocolaatjes op de deurmat, het kan niet op!
Achter één van de nog gesloten luikjes zal vast en zeker de ‘Eetmeter’ van het voedingscentrum zitten. Anders zie ik mijn BMI de verkeerde kant op gaan. Nog ‘een kopje koffie toe’ is hier zo ongeveer de standaard. Maar ja, de koffie wordt tegenwoordig duur betaalt ……… .
Ook enigszins met een gevoel van heimwee: XS4ALL was in haar beste jaren altijd royaal met appeltaart en dit past prima bij een kopje koffie!
Over appeltaart gesproken… *ik kijk nu naar @Remco van KPN*
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.