Skip to main content
Sticky

Deel jouw ideeën voor KPN Voor Jou & Voor Jou Vrijdag

• February 13, 2026
  • 8 reacties
  • 136 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We zijn blij met jou als trouwe klant! Daarom krijg je het hele jaar door leuke extra’s, kortingen en inspiratie. Ontvang cadeautjes, maak kans op tickets voor de leukste uitjes of ontdek de beste deals, speciaal voor jou.

En we horen graag jouw mening. Deel jouw ingeving voor verrassingen, deals en extra’s bij KPN Voor Jou en maak Voor Jou Vrijdag het hele jaar door elke week leuker!

Jouw ideeën maken het nog leuker!

In het topic Raad mee: de verrassing van Voor Jou Vrijdag! | KPN Community zagen we al héle leuke suggesties voorbijkomen. Van slimme gadgets (“ik ben wel van de smart spulletjes”) tot ideeën als korting op een Disney+ abonnement, een Stoov warmtekussen, een paar maanden e-books lezen of een knus avondje in de bioscoop.

Het is super leuk om te zien hoeveel creativiteit er in de community zit! Jullie input helpt ons om KPN Voor Jou steeds leuker en relevanter te maken. 

Hoe kan je jouw idee met ons delen?

Heb jij een leuk idee voor een extraatje, korting, uitje of verrassing? Deel het hieronder!

• We verzamelen alle suggesties en geven ze door aan het verantwoordelijke team.
  • We kunnen niet elk idee één-op-één uitvoeren, maar jullie input helpt ons te bepalen wat mogelijk is.
  • Samen maken we Voor Jou een nog leuker feestje!

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo mis je niks van KPN Voor Jou én blijf je als eerste op de hoogte van nieuwe verrassingen!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

Denk met ons mee!

Hoe leuk is het dat je jouw ideeën en suggesties kunt inbrengen? 
Wie weet zie jij jouw suggestie op een vrijdag in de MijnKPN app. Deel vooral met ons welke korting, winacties, tijdelijk extraatje of inspiratie jij in de app zou willen zien. 

8 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 14, 2026

Regelmatig benadrukt kpn de groenste provider te zijn. Duurzaamheid is voor kpn belangrijk. 

Die ambities zouden dan ook moeten blijken voor wat betreft het loyaliteitsprogramma, zoals onder andere ‘Voor Jou vrijdag’, maar de groene ambities en duurzaamheid lijken daar vergeten te worden. 

Zo leidt het uitdelen van cadeaubonnen en kortingsvouchers tot het bevorderen van consumptie en dat staat haaks op de duurzaamheidsambities. Verder is het nog maar de vraag of de producten die daarmee verkregen worden allemaal even duurzaam en niet schadelijk zijn.

Bij de teelt van snijbloemen worden bestrijdingsmiddelen gebruikt, die bewezen schadelijk voor de mens en milieu zijn. Daarnaast worden veel snijbloemen uit Afrika ingevlogen, die zo giftig zijn, dat die - na uitgebloeid te zijn -  tot de categorie chemisch afval behoren . Met het aanbieden van kortingsvouchers voor bloemen, worden de duurzaamheidsambities te grabbel gegooid en de plank volledig mis geslagen. 

Ik begrijp best dat loyaliteitsprogramma’s vooral niet te duur mogen worden en de kosten door middel van sponsoring beheerst worden. Het lijkt er sterk op dat kosten nu boven duurzaamheid gaan. 

Er zijn talloze producten verkrijgbaar die duurzaam geproduceerd zijn. En spulletjes die bijvoorbeeld het elektriciteits-, gas en waterverbruik verminderen. Initiatieven als ‘To good to go’, die voedselverspilling tegengaan. Kortom: er zijn genoeg mogelijkheden om ook in loyaliteitsprogramma’s te laten zien, dat duurzaamheid het uitgangspunt is en niet alleen bij woorden blijft.

Of beter nog: stoppen met dit soort acties en het bespaarde geld besteden aan een betere dienstverlening en productontwikkeling. Daar profiteert iedereen van. En is ook duurzaam.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 14, 2026

Dat hele cadeaustelsel meteen afschaffen, jaagt de consumptie aan, er is personeel voor nodig dat geld kost, net als de cadeaus voor nieuwe klanten ook afschaffen.

Laat KPN zich bij de corebusiness houden, goede telecommunicatiediensten leveren tegen scherpe prijzen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 14, 2026

Dank voor het meedenken ​@Berteman ! Ik snap inderdaad dat je het mooi zou vinden als het aanbod onze groene ambities laat zien, dus dit is een topsuggestie. 😄 Too Good To Go ben ik inderdaad ook bekend mee, dat zou een erg leuke zijn. Meer duurzaamheid dus. Nemen we mee!"

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 18, 2026

‘t zal me worst wezen. Zonder KPN app is het élke vrijdag…. NIETS  

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@FRATER66, ik heb je reactie hier naartoe verplaatst. Naast dat we de extra's van KPN Voor Jou en Voor Jou Vrijdag hier uitlichten in de Community, staan we ook open voor ideeën en feedback.

Zoals eerder is uitgelegd, is er vanuit ons een bewuste keuze gemaakt om de verrassingen in de MijnKPN app aan te bieden. Je wens om de verrassingen andere manier aan te bieden staat genoteerd en hebben we meegenomen.

Wil je ook toelichten waarom je de MijnKPN app niet wenst te gebruiken? Zo kunnen we die informatie/feedback mogelijk ook meenemen ter verbetering.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 20, 2026

Mijn ideeën:

Een code om een gratis online escape spel te kunnen spelen. 

Een code om echt een gratis pizza te mogen bestellen incl bezorgkosten.

Een flinke korting op aanschaf nieuwe tel. 

Een bingo spel met bv 5 rondes en dus 5 kaarten met de mogelijkheid iets te winnen. 

Merchandise 

Gratis product

Winactie

Cadeau kaart met bv 5 euro zonder voorwaarden

Gratis cabaretvoorstellingen kunnen bekijken op tv

Raadsel met win mogelijkheid

FRATER66
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 20, 2026

Wil je ook toelichten waarom je de MijnKPN app niet wenst te gebruiken? Zo kunnen we die informatie/feedback mogelijk ook meenemen ter verbetering.

Om de doodeenvoudige reden dat ik geen smartphone heb en dus geen apps kán gebruiken.
Het is zeer spijtig te ervaren dat steeds meer bedrijven, zoals o.a. KPN, hun klanten zónder smartphone als een soort tweederangs klanten beschouwen; hen buitensluiten van tal van acties, terwijl deze groep klanten wel gewoon 'óók de volle mep abonnementskosten betaald, net als de klanten mét smartphone, maar dus níét kunnen profiteren van (voordeel) acties. In mijn ogen, en ik denk met mij in de ogen van nog vele niet smartphone gebruikers, een vorm van discriminatie .

Dergelijke acties zijn zeer prima ook via mail te organiseren, zeker als dat dan gekoppeld wordt aan het KPN ID .

Erwin van KPN
Moderator

Om de doodeenvoudige reden dat ik geen smartphone heb en dus geen apps kán gebruiken.
Het is zeer spijtig te ervaren dat steeds meer bedrijven, zoals o.a. KPN, hun klanten zónder smartphone als een soort tweederangs klanten beschouwen; hen buitensluiten van tal van acties, terwijl deze groep klanten wel gewoon 'óók de volle mep abonnementskosten betaald, net als de klanten mét smartphone, maar dus níét kunnen profiteren van (voordeel) acties. In mijn ogen, en ik denk met mij in de ogen van nog vele niet smartphone gebruikers, een vorm van discriminatie .

Dergelijke acties zijn zeer prima ook via mail te organiseren, zeker als dat dan gekoppeld wordt aan het KPN ID .

Dank voor de argumentatie.  En ik kan begrijpen dat je dat zo ervaart.  We nemen het mee en leggen het voor aan de mensen die over de campagnes en achterliggende techniek gaan.