Skip to main content

Dubbele data is terug als combivoordeel

  • 6 November 2023
  • 124 reacties
  • 8716 keer bekeken
Dubbele data is terug als combivoordeel

Veel gevraagd en langverwacht: per 7 november herintroduceren wij Dubbele data als onderdeel van het Combivoordeel! Een keer zoveel gigabytes om te videobellen, te mailen en je favoriete serie te kijken. Alles wat je moet weten, hieronder op een rijtje. 

 

Wanneer kan ik weer gebruik maken van dubbele data?

In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Ben je een nieuwe klant? Dan krijg je vanaf 20 november dubbele data. 

 

Bij welke abonnementen krijg ik dubbele data? 

Heb je een mobiel abonnement vanaf 8 oktober 2019 of later? Dan krijg je gratis dubbele data bij Combivoordeel. Abonnementen van vóór 8 oktober 2019 hadden al gratis dubbele data door KPN Compleet.

Wil je weten van wanneer jouw abonnement is? Kijk dan in MijnKPN naar de contractdatum.

 

Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor dubbele data?

Vanaf 6 november zullen wij iedereen die hiervoor in aanmerking komt per e-mail, brief en/of sms informeren.

 

Wordt de dagbundel van mijn unlimited abonnement ook verdubbeld?

De dagbundel van 10 GB blijft hetzelfde. Gebruik je meer dan 10 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Zo kom je nooit zonder data te zitten.

 

Kan ik binnen de EU ook meer data gebruiken?

Binnen de EU blijft het verbruik maximaal 50 GB per maand. 

 

Verandert er verder nog iets aan het Combivoordeel?

De dubbele data is een extra toevoeging aan de bestaande voordelen van het Combivoordeel. Naast de dubbele data kun je blijven profiteren van € 5,- Entertainmentkorting, tot € 7,50 korting op je mobiele factuur en natuurlijk blijft het gratis Pluspakket.

 

Worden mijn gedeelde MB's ook verdubbeld?

Nee. We verdubbelen alle MB's die bij jouw mobiele abonnement horen. Dit geldt niet voor MB's die je deelt of gedeeld krijgt.

 

Zijn jullie net zo enthousiast? Of wordt jouw vraag hierboven niet beantwoord? Laat het hieronder weten!

Dit is zeker een fijne verrassing van KPN zeg, en nu ook voor bestaande klanten 😅 Ik ben maar een kleinverbruiker maar dit geeft net wat meer ruimte als het nodig is. En meer ruimte om MB’s te doneren als er wat over is. Goed bezig!

 


Ik heb nu 12 GB, dus daarna heb ik 24 GB zo lang ik deze abonnement behoud? Of is dat tot eind december 2023? 🤔


Heel simpel @Dennis Schreve . 

Zolang jij in aanmerking komt voor Combivoordeel krijg jij dubbele data, ook bij een volgend abonnement.


Ik heb nu 12 GB, dus daarna heb ik 24 GB zo lang ik deze abonnement behoud? Of is dat tot eind december 2023? 🤔

Struktureel als onderdeel van combivoordeel. Dus ook als je tevreden bent met je huidige abonnement maar ook als je besluit een nieuw abonnement af te sluiten.


Krijg je dat voordeel op alle telefoonabonnementen op jouw adres?


Toch een vraag betreffende de herintroductie ik weet dat Telfort dit wel had, naast het twee maanden meenemen van ongebruikte data en ongebruikte belminuten als dat ook nog terugkomt wordt het echt interessant.

 

Maar tot wanneer of vanaf wanneer had KPN Mobiel dit?

Gevonden dat verdween met de introductie van Hussel.


Krijg je dat voordeel op alle telefoonabonnementen op jouw adres?

Zeker. Het is onderdeel van Combivoordeel. Dus alle nummers op hetzelfde adres als de internetverbinding verdubbelen. Prachtig toch!


Krijg je dat voordeel op alle telefoonabonnementen op jouw adres?

Zeker. Het is onderdeel van Combivoordeel. Dus alle nummers op hetzelfde adres als de internetverbinding verdubbelen. Prachtig toch!

Dat is zeker goed nieuws! 


Super dat dit terug is. 
 

Echter! Gisteren heb ik mijn lopende abbo van 20gb naar onbeperkt verhoogd omdat ik mb’s deel met de kids en ik steeds meer data te kort had einde van de maand.

De wijziging gaat de 10e in!

 

Toen kwam gisteren dit bericht dat je dubbele data krijgt. Dus van 20gb naar 40gb gaat !

Dit zou ruim voldoende zijn voor mij dus vandaag klantenservice gebeld om die aanvraag van mijn upgrade naar unlimited te cancelen(voordat hij ingaat).

Nu wordt gewoon gezegd dat jullie dit niet kunnen intrekken.

“Je kan maar 1x per maand je abbo wijzigen” dus kan dat pas volgende maand.

Dat vind ik belachelijk om in deze situatie aan deze “regel” vast te houden.  En jullie dit niet zouden kunnen annuleren voordat ‘t überhaupt ingaat. 
Volgens mij bel ik toch KLANTENSERVICE!

1 druk op de knop of 1 vinkje zetten en je hebt iets afgesloten of besteld maar iets opzeggen of annuleren is vaak een drama.

Gr

Rob
 


Als het om een verlenging zou gaan (wat niet het geval is aan je bericht te zien) kan je binnen 14 dagen contact opnemen en kan het worden teruggedraaid

Bij een wijziging binnen het abonnement kan dat inderdaad maar 1 keer per maand worden gewijzigd, dat klopt. Als die wijziging al zo ver is kan die niet meer worden teruggedraaid, dan kan je het volgende maand weer terug wijzigen.


Toen kwam gisteren dit bericht dat je dubbele data krijgt. Dus van 20gb naar 40gb gaat !

 

Hou er rekening mee dat het tot het eind van de maand kan duren voordat de verdubbellaar geactiveerd wordt. Dus tot eind van de maand kan je sowieso gebruik maken van Unlimited en tot wel 50GB aan data delen met de kids.

 

Dat vind ik belachelijk om in deze situatie aan deze “regel” vast te houden.  En jullie dit niet zouden kunnen annuleren voordat ‘t überhaupt ingaat. 
Volgens mij bel ik toch KLANTENSERVICE!

 

Klopt, en volgens KPN bent u een overeenkomst aangegaan waarmee u akkoord bent gegaan en waarin vermeld staat dat u eenmaal per maand uw abonnement omhoog of omlaag kunt bijstellen.

 

1 druk op de knop of 1 vinkje zetten en je hebt iets afgesloten of besteld maar iets opzeggen of annuleren is vaak een drama.

Alvorens een wijziging wordt doorgevoerd kiest de klant eerst een verhoging of verlaging (handeling) daarna moet het worden bevestigd. Het is dus eigenlijk meer dan 1 druk op de knop of 1 vinkje zetten, met die twee handelingen - en vooral die laatste - weet je dat je aan de wijziging vastzit.

Als het goed is, is het slechts een paar euro verschil tussen het 20GB en Unlimited abonnement en kan deze na een maand weer worden teruggezet. Maar helaas valt er verder niet heel veel aan te doen.


Dus als ik het goed begrijp krijg ik straks ipv 20GB per maand, 40GB? En kan ik die ook buiten Nederland gebruiken (binnen EU)?


En kan ik die ook buiten Nederland gebruiken (binnen EU)?

Ja, die kan je ook buiten Nederland (binnen EU) gebruiken.


@Clark kent

De verdubbelde MB's kunnen niet gedeeld worden. Die kan je alleen zelf gebruiken. Met 20 + 20 GB kun je dus ‘maar’ 19.950 MB verdelen. Met unlimited is dat 50.000 MB. Waar je zelf ook nog eens niks van merkt. Dus wat je dan meer kan verdelen zijn heel voordelige GB's.

En één maandje een wat hoger abonnement is toch wel overheen te komen?

Zie ook de laatste opmerking van GerritS76

https://forum.kpn.com/kpn-voordelen-combineer-en-krijg-meer-91/dubbele-data-is-terug-als-combivoordeel-602598/index2.html?postid=1849533#post1849533


Ik vind dit heel mooi. Dat het bij unlimited niet is vind ik logisch. Je krijgt ook geen kerstbonus van 5gb als je onbeperkt hebt. Ben benieuwd wat er in december gebeurd.

Het is ook gaaf voor mijn vriendin en tante. Heb een latrelatie dus kan niet delen. 

En die unlimitedverhoging is maar een paar euro. Dus niet moeilijk doen. 

Ben heel tevreden over kpn.  

 


Krijg je als je vast internet hebt van Solcon en mobiel abonnement van KPN ook de dubbele data op je mobiele abonnement? 


@Wewa, alleen als je een mobiel KPN abonnement hebt van voor 8 oktober 2019. 


Dus met een omweg is het antwoord dat de Solcon klanten met een recent KPN mobiel abonnement het kunnen schudden met de dubbele data. 🙄


Hartelijk dank KPN! 🤗


Geldt de dubbele data ook voor de volgende combinatie op hetzelfde adres:

1 oud KPN 2017 Zorgeloos (Standaard) abonnement en 1 nieuw KPN 2023 abonnement?


Hier moet ik mijzelf even verbeteren. Vanaf 7 november heeft ook de combinatie Solcon Thuis en KPN mobiel Dubbele data. Dit gaat in bij de nieuwe periode @Wewa.


Hier moet ik mijzelf even verbeteren. Vanaf 7 november heeft ook de combinatie Solcon Thuis en KPN mobiel Dubbele data. Dit gaat in bij de nieuwe periode @Wewa.

Hier ben ik erg blij mee👍


Geldt de dubbele data ook voor de volgende combinatie op hetzelfde adres:

1 oud KPN 2017 Zorgeloos (Standaard) abonnement en 1 nieuw KPN 2023 abonnement?

Ja dat geldt daar ook voor. 


Dank je wel kpn voor het verdubbelen van de mb's voor mijn mobiele telefoon 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@cornelis48 Graag gedaan hoor Cornelis 🙂


Reageer