Veel gevraagd en langverwacht: per 7 november herintroduceren wij Dubbele data als onderdeel van het Combivoordeel! Een keer zoveel gigabytes om te videobellen, te mailen en je favoriete serie te kijken. Alles wat je moet weten, hieronder op een rijtje.
Inhoud
Wanneer kan ik weer gebruik maken van dubbele data?
In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Ben je een nieuwe klant? Dan krijg je vanaf 20 november dubbele data.
Bij welke abonnementen krijg ik dubbele data?
Heb je een mobiel abonnement vanaf 8 oktober 2019 of later? Dan krijg je gratis dubbele data bij Combivoordeel. Abonnementen van vóór 8 oktober 2019 hadden al gratis dubbele data door KPN Compleet.
Wil je weten van wanneer jouw abonnement is? Kijk dan in MijnKPN naar de contractdatum.
Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor dubbele data?
Vanaf 6 november zullen wij iedereen die hiervoor in aanmerking komt per e-mail, brief en/of sms informeren.
Wordt de dagbundel van mijn unlimited abonnement ook verdubbeld?
De dagbundel van 10 GB blijft hetzelfde. Gebruik je meer dan 10 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Zo kom je nooit zonder data te zitten.
Kan ik binnen de EU ook meer data gebruiken?
Binnen de EU blijft het verbruik maximaal 50 GB per maand.
Worden mijn gedeelde MB's ook verdubbeld?
Nee. We verdubbelen alle MB's die bij jouw mobiele abonnement horen. Dit geldt niet voor MB's die je deelt of gedeeld krijgt.
Zijn jullie net zo enthousiast? Of wordt jouw vraag hierboven niet beantwoord? Laat het hieronder weten!