Skip to main content

Veel gevraagd en langverwacht: per 7 november herintroduceren wij Dubbele data als onderdeel van het Combivoordeel! Een keer zoveel gigabytes om te videobellen, te mailen en je favoriete serie te kijken. Alles wat je moet weten, hieronder op een rijtje. 

 

Wanneer kan ik weer gebruik maken van dubbele data?

In de periode van 7 november tot 1 december wordt de dubbele data geactiveerd. Je krijgt van ons een bevestiging per sms als de dubbele data voor jou geactiveerd zijn. Ben je een nieuwe klant? Dan krijg je vanaf 20 november dubbele data. 

 

Bij welke abonnementen krijg ik dubbele data? 

Heb je een mobiel abonnement vanaf 8 oktober 2019 of later? Dan krijg je gratis dubbele data bij Combivoordeel. Abonnementen van vóór 8 oktober 2019 hadden al gratis dubbele data door KPN Compleet.

Wil je weten van wanneer jouw abonnement is? Kijk dan in MijnKPN naar de contractdatum.

 

Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor dubbele data?

Vanaf 6 november zullen wij iedereen die hiervoor in aanmerking komt per e-mail, brief en/of sms informeren.

 

Wordt de dagbundel van mijn unlimited abonnement ook verdubbeld?

De dagbundel van 10 GB blijft hetzelfde. Gebruik je meer dan 10 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB extra activeren via sms of MijnKPN om weer op volle snelheid te internetten. Zo kom je nooit zonder data te zitten.

 

Kan ik binnen de EU ook meer data gebruiken?

Binnen de EU blijft het verbruik maximaal 50 GB per maand. 

 

Verandert er verder nog iets aan het Combivoordeel?

De dubbele data is een extra toevoeging aan de bestaande voordelen van het Combivoordeel. Naast de dubbele data kun je blijven profiteren van € 5,- Entertainmentkorting, tot € 7,50 korting op je mobiele factuur en natuurlijk blijft het gratis Pluspakket.

 

Worden mijn gedeelde MB's ook verdubbeld?

Nee. We verdubbelen alle MB's die bij jouw mobiele abonnement horen. Dit geldt niet voor MB's die je deelt of gedeeld krijgt.

 

Zijn jullie net zo enthousiast? Of wordt jouw vraag hierboven niet beantwoord? Laat het hieronder weten!

Geldt de dubbele data ook voor de volgende combinatie op hetzelfde adres:

1 oud KPN 2017 Zorgeloos (Standaard) abonnement en 1 nieuw KPN 2023 abonnement?

Ja dat geldt daar ook voor. 


Dank, nog een laatste vraag:

Ik heb een XS4ALL internet contract (met kpn compleet voordeel).  Hiervoor geldt de dubbele data ook? Ik heb dus geen combi maar compleet voordeel, beetje verwarrend die verschillende voordeel namen…


Dat betreft dan wel een mobiel abonnement Otto? Om wat voor een type abonnement gaat het dan exact? 



Dank, nog een laatste vraag:

Ik heb een XS4ALL internet contract (met kpn compleet voordeel).  Hiervoor geldt de dubbele data ook? Ik heb dus geen combi maar compleet voordeel, beetje verwarrend die verschillende voordeel namen…

Ik zit ook bij XS4All met een mobiel van KPN en ik krijg ook die verdubbeling.


krijg ik ook dubbele data bij een unlimited abonnement?

dus van 50 GB naar 100 Gb en kan ik dit dan weer delen met de kinderen?


Nee, je blijft op 50GB met unlimited. Delen wordt niet verdubbeld.


Wat doet KPN dan voor extra’s voor de unlimited klanten? 


Het is ook nooit genoeg...


Wat doet KPN dan voor extra’s voor de unlimited klanten? 

oneindig maal 2 is nog steeds oneindig ...


Dat betreft dan wel een mobiel abonnement Otto? Om wat voor een type abonnement gaat het dan exact? 

Ja de verdubbeling werkt nu met een oud Zorgeloos abo (compleet voordeel). Maar werkt de verdubbeling ook als ik een nieuw KPN mobiel abo (2023) afsluit in combinatie met XS4ALL internet? Combi voordeel is alleen met kpn internet als ik ‘t goed lees, bij xs4all internet (wat ik heb) heet ‘t compleet; mijn vraag is dus of de data verdubbeling daarbij ook werkt met een nieuw kpn mobiel abo.


Wat doet KPN dan voor extra’s voor de unlimited klanten? 

Unlimited verdubbelen van de data.

Ook voor de unlimited klanten zijn er leuke extraatjes in het “Voor Jou” programma zoals deze maand gratis streamingdiensten of met een mooie korting. 


Combivoordeel is ook met Solcon vast internet dus waarom zou het voor XS4all anders zijn? 
 


Combivoordeel is ook met Solcon vast internet dus waarom zou het voor XS4all anders zijn? 
 

Ik gaf al aan dat ik met XS4All ook combivoordeel heb. Dat zal voor @Otto73 niet anders zijn.


Kan ik verdubbelde mb's wel delen? Ik heb nu unlimited en mijn vrouw heeft 0gb. Maandelijks deel ik nu 10gb vanuit mijn unlimited. Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. Als ik mijn abonnement nu bijv. downgrade naar 20gb dan wordt dit verdubbeld naar 40gb. Is het dan in principe mogelijk om bijv. 30 gb te delen. Let op ik heb het hier over de verdubbelde mb's. Dat de gedeelde mb's niet verdubbeld worden is mij wel duidelijk.

 

Gr.

Rick


Kan ik verdubbelde mb's wel delen? Ik heb nu unlimited en mijn vrouw heeft 0gb. Maandelijks deel ik nu 10gb vanuit mijn unlimited. Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. Als ik mijn abonnement nu bijv. downgrade naar 20gb dan wordt dit verdubbeld naar 40gb. Is het dan in principe mogelijk om bijv. 30 gb te delen. Let op ik heb het hier over de verdubbelde mb's. Dat de gedeelde mb's niet verdubbeld worden is mij wel duidelijk.

 

Gr.

Rick

Nee, je kan alleen je originele MB’s delen


Kan ik verdubbelde mb's wel delen? Ik heb nu unlimited en mijn vrouw heeft 0gb. Maandelijks deel ik nu 10gb vanuit mijn unlimited. Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. Als ik mijn abonnement nu bijv. downgrade naar 20gb dan wordt dit verdubbeld naar 40gb. Is het dan in principe mogelijk om bijv. 30 gb te delen. Let op ik heb het hier over de verdubbelde mb's. Dat de gedeelde mb's niet verdubbeld worden is mij wel duidelijk.

 

Gr.

Rick

Nee, je kan alleen je originele MB’s delen

Oke dan hou ik alles bij het oude. Dus 1 abo unlimited en 1 abo 0gb.

 

Bedankt voor je snelle reactie!

 

Rick

 


@Rick.van.D

Je kunt bij unlimited maandelijks maximaal 50 GB delen! Daar merk je zelf helemaal niets van want ja, unlimited - 50 = unlimited.

Dan vind ik 'maar’ 10 naar je vrouw wel een beetje “krenterig” 😁😎.

Je 50 GB EU bundel staat er los van.


@Rick.van.D

Je kunt bij unlimited maandelijks maximaal 50 GB delen! Daar merk je zelf helemaal niets van want ja, unlimited - 50 = unlimited.

Dan vind ik 'maar’ 10 naar je vrouw wel een beetje “krenterig” 😁😎.

Je 50 GB EU bundel staat er los van.

Ben ook best wel krenterig hoor! 🤣🤣🤣🤣

Van mij kan ze veel meer krijgen hoor maar zelfs die 10gb maakt ze nooit op.   😀😀😀


Rick.van.D schreef:

Van mij kan ze veel meer krijgen hoor maar zelfs die 10gb maakt ze nooit op.   😀😀😀

Dan zou je dus wel terug kunnen van een unlimited abonnement naar een 20GB abonnement.

Je deelt dan 10GB met jouw vrouw en dan houd je zelf 30GB over. Dat is dus meer dan de 20GB die je zelf gebruikt

Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. 

 


Maar met de combi korting betaal je net zoveel voor 20 gb als unlimited. 20 gb is vijf euro korting en unlimited is 7,50 korting 


Maar met de combi korting betaal je net zoveel voor 20 gb als unlimited. 20 gb is vijf euro korting en unlimited is 7,50 korting 

Volgens mij is een 20GB abonnement dan per maand nog altijd €1,50 goedkoper.

 


Maar met de combi korting betaal je net zoveel voor 20 gb als unlimited. 20 gb is vijf euro korting en unlimited is 7,50 korting 

Volgens mij is een 20GB abonnement dan per maand nog altijd €1,50 goedkoper.

 

En met dat minimale verschil zal menigeen dan mogelijk toch voor onbeperkt kiezen.


Wat doet KPN dan voor extra’s voor de unlimited klanten? 

Meer dan wat Ziggo en Vodafone doen voor klanten met de duurste opties daar.

Het Pluspakket gratis en de vijf euro entertainment korting als je een streamdienst via de factuur van KPN betaald.


Mooie actie. Denk ik..…

Kan nergens nadere details vinden. 

Wij hebben klein zakelijk internet van KPN en 6 mobiele KPN aansluitingen op 1 adres. Komt die combi ook in aanmerking voor de dubbele data?


Kleinzakelijk krijgt deze voordelen ook, @Ruudsopper.

 


Kleinzakelijk krijgt deze voordelen ook, @Ruudsopper.

 

Dank je. Dat is mooi, maar ik vergeet te melden dat de mobiele abonnementen zgn "consumenten" abonnementen zijn. Ik hoop dat die combi van kleinzakelijk en consumenten aansluitingen op 1 adres ook onder de voorwaarden valt?


Reageer