Skip to main content

Dubbele data is terug als combivoordeel

• November 6, 2023
  • 124 reacties
  • 9670 keer bekeken
Dubbele data is terug als combivoordeel
Toon eerste bericht

124 reacties

• Helper
  • November 8, 2023

Geldt de dubbele data ook voor de volgende combinatie op hetzelfde adres:

1 oud KPN 2017 Zorgeloos (Standaard) abonnement en 1 nieuw KPN 2023 abonnement?

Ja dat geldt daar ook voor. 

Dank, nog een laatste vraag:

Ik heb een XS4ALL internet contract (met kpn compleet voordeel).  Hiervoor geldt de dubbele data ook? Ik heb dus geen combi maar compleet voordeel, beetje verwarrend die verschillende voordeel namen…

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat betreft dan wel een mobiel abonnement Otto? Om wat voor een type abonnement gaat het dan exact? 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 8, 2023

Dank, nog een laatste vraag:

Ik heb een XS4ALL internet contract (met kpn compleet voordeel).  Hiervoor geldt de dubbele data ook? Ik heb dus geen combi maar compleet voordeel, beetje verwarrend die verschillende voordeel namen…

Ik zit ook bij XS4All met een mobiel van KPN en ik krijg ook die verdubbeling.

• Nieuwkomer
  • November 8, 2023

krijg ik ook dubbele data bij een unlimited abonnement?

dus van 50 GB naar 100 Gb en kan ik dit dan weer delen met de kinderen?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 8, 2023

Nee, je blijft op 50GB met unlimited. Delen wordt niet verdubbeld.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • November 8, 2023

Wat doet KPN dan voor extra’s voor de unlimited klanten? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 8, 2023

Het is ook nooit genoeg...

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 8, 2023

oneindig maal 2 is nog steeds oneindig ...

• Helper
  • November 8, 2023

Dat betreft dan wel een mobiel abonnement Otto? Om wat voor een type abonnement gaat het dan exact? 

Ja de verdubbeling werkt nu met een oud Zorgeloos abo (compleet voordeel). Maar werkt de verdubbeling ook als ik een nieuw KPN mobiel abo (2023) afsluit in combinatie met XS4ALL internet? Combi voordeel is alleen met kpn internet als ik ‘t goed lees, bij xs4all internet (wat ik heb) heet ‘t compleet; mijn vraag is dus of de data verdubbeling daarbij ook werkt met een nieuw kpn mobiel abo.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 8, 2023

Unlimited verdubbelen van de data.

Ook voor de unlimited klanten zijn er leuke extraatjes in het “Voor Jou” programma zoals deze maand gratis streamingdiensten of met een mooie korting. 

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • November 8, 2023

Combivoordeel is ook met Solcon vast internet dus waarom zou het voor XS4all anders zijn? 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 8, 2023

Combivoordeel is ook met Solcon vast internet dus waarom zou het voor XS4all anders zijn? 

Ik gaf al aan dat ik met XS4All ook combivoordeel heb. Dat zal voor @Otto73 niet anders zijn.

Rick.van.D
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 9, 2023

Kan ik verdubbelde mb's wel delen? Ik heb nu unlimited en mijn vrouw heeft 0gb. Maandelijks deel ik nu 10gb vanuit mijn unlimited. Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. Als ik mijn abonnement nu bijv. downgrade naar 20gb dan wordt dit verdubbeld naar 40gb. Is het dan in principe mogelijk om bijv. 30 gb te delen. Let op ik heb het hier over de verdubbelde mb's. Dat de gedeelde mb's niet verdubbeld worden is mij wel duidelijk.

Gr.

Rick

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 9, 2023

Kan ik verdubbelde mb's wel delen? Ik heb nu unlimited en mijn vrouw heeft 0gb. Maandelijks deel ik nu 10gb vanuit mijn unlimited. Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. Als ik mijn abonnement nu bijv. downgrade naar 20gb dan wordt dit verdubbeld naar 40gb. Is het dan in principe mogelijk om bijv. 30 gb te delen. Let op ik heb het hier over de verdubbelde mb's. Dat de gedeelde mb's niet verdubbeld worden is mij wel duidelijk.

Gr.

Rick

Nee, je kan alleen je originele MB’s delen

Rick.van.D
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 9, 2023

Gr.

Rick

Nee, je kan alleen je originele MB’s delen

Oke dan hou ik alles bij het oude. Dus 1 abo unlimited en 1 abo 0gb.

Bedankt voor je snelle reactie!

Rick

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 9, 2023

@Rick.van.D

Je kunt bij unlimited maandelijks maximaal 50 GB delen! Daar merk je zelf helemaal niets van want ja, unlimited - 50 = unlimited.

Dan vind ik 'maar’ 10 naar je vrouw wel een beetje “krenterig” 😁😎.

Je 50 GB EU bundel staat er los van.

Rick.van.D
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 9, 2023

@Rick.van.D

Je kunt bij unlimited maandelijks maximaal 50 GB delen! Daar merk je zelf helemaal niets van want ja, unlimited - 50 = unlimited.

Dan vind ik 'maar’ 10 naar je vrouw wel een beetje “krenterig” 😁😎.

Je 50 GB EU bundel staat er los van.

Ben ook best wel krenterig hoor! 🤣🤣🤣🤣

Van mij kan ze veel meer krijgen hoor maar zelfs die 10gb maakt ze nooit op.   😀😀😀

wjb
Wijsgeer
  • November 9, 2023

Rick.van.D schreef:

Van mij kan ze veel meer krijgen hoor maar zelfs die 10gb maakt ze nooit op.   😀😀😀

Dan zou je dus wel terug kunnen van een unlimited abonnement naar een 20GB abonnement.

Je deelt dan 10GB met jouw vrouw en dan houd je zelf 30GB over. Dat is dus meer dan de 20GB die je zelf gebruikt

Ik verbruik zelf ongeveer 20 gb per maand. 

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • November 9, 2023

Maar met de combi korting betaal je net zoveel voor 20 gb als unlimited. 20 gb is vijf euro korting en unlimited is 7,50 korting 

wjb
Wijsgeer
  • November 9, 2023

Maar met de combi korting betaal je net zoveel voor 20 gb als unlimited. 20 gb is vijf euro korting en unlimited is 7,50 korting 

Volgens mij is een 20GB abonnement dan per maand nog altijd €1,50 goedkoper.

• November 9, 2023

Volgens mij is een 20GB abonnement dan per maand nog altijd €1,50 goedkoper.

En met dat minimale verschil zal menigeen dan mogelijk toch voor onbeperkt kiezen.

• November 9, 2023

Meer dan wat Ziggo en Vodafone doen voor klanten met de duurste opties daar.

Het Pluspakket gratis en de vijf euro entertainment korting als je een streamdienst via de factuur van KPN betaald.

• Helper
  • November 9, 2023

Mooie actie. Denk ik..…

Kan nergens nadere details vinden. 

Wij hebben klein zakelijk internet van KPN en 6 mobiele KPN aansluitingen op 1 adres. Komt die combi ook in aanmerking voor de dubbele data?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 9, 2023

Kleinzakelijk krijgt deze voordelen ook, @Ruudsopper.

• Helper
  • November 9, 2023

Kleinzakelijk krijgt deze voordelen ook, @Ruudsopper.

Dank je. Dat is mooi, maar ik vergeet te melden dat de mobiele abonnementen zgn "consumenten" abonnementen zijn. Ik hoop dat die combi van kleinzakelijk en consumenten aansluitingen op 1 adres ook onder de voorwaarden valt?