Skip to main content

[Gesloten] Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie!

• December 16, 2025
  • 111 reacties
  • 2885 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Je hebt het vast al gezien, onze Attentkalender zit weer bomvol cadeautjes. Maar vandaag… vandaag wordt het écht feest. Want we geven een aantal extra exemplaren weg van de allerliefste verrassing: de Louis kerstbal! 

Win een Louis kerstbal😻

Heb jij ‘m al gespot? Is hij niet té schattig?! En het mooiste is: jij kunt de kerstbal in een van onze winkels ophalen (let op: op=op) óf je kunt 'm bij ons winnen!

Hoe doe je mee?

Laat ons weten waar Louis bij jou thuis zou mogen hangen als jij deze kerstbal wint! In de kerstboom? Bij de open haard? In een speciaal kattenhoekje? Of heb je een ander magisch plekje in huis?

Plaats een foto van je kerstboom of dat mooie plekje bij jou in huis en wie weet schittert Louis binnenkort bij jou thuis! 

Onze spelregels

• Je kunt meedoen van 16 december 2025 t/m 19 december 2025
  • De winactie sluit op 19 december om 12:00 uur
  • Uit alle inzendingen kiezen wij op 19 december de winnaars
  • Zorg dat je naam en adresgegevens in je profiel staan, zo kunnen wij de prijzen zo snel mogelijk naar de winnaars opsturen

Heb jij onze allereerste kerstreclame met Louis al gezien? Zo niet, dan moet je het echt even kijken… Het maakt de Louis kerstbal nog leuker! 

111 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Dat zou leuk zijn  ivm werk hem niet kunnen halen.

Natuurlijk komt hij in de boom op een prominente plek te hangen als ik de gelukkige zou zijn om hem te winnen.

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Helaas kan ik door de griep de kerstbal niet in de winkel bemachtigen. Maar als echte kattenliefhebster móét deze geweldige kerstbal shinen in mijn kerstboom ✨🥰 En natuurlijk op ooghoogte !  

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Hallo waarom mensen 2 of3 stuks en en ander niets 

sorry kpn

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 16, 2025

Louis komt dan naast dit vogeltje te hangen. Past goed bij de kerstgedachte "Vrede op aarde".

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik zie een pinguïn ​@Lisan97 😍. 

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

• Deelnemer
  • December 16, 2025

Mickey wil graag voor een kattenvriendje de kerstbal winnen, ivm ziek zijn kan ze hem niet ophalen

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Hallo waarom mensen 2 of3 stuks en en ander niets 

sorry kpn

Waar zie jij dat mensen twee stuks krijgen? In de KPN winkel moet je aantonen dat je KPN klant bent en krijg je 1 exemplaar per klant op een een adres. Daarnaast controleert men actief het ID. Je krijgt daarnaast een pakbon per mail zodat er registratie is als je al een exemplaar hebt ontvangen.

Ik vind dit echt heel keurig gedaan van KPN.

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Aan onze Kerst guirlande houden we graag een v.i.p. plekje gereserveerd voor Louis.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

@Roy74 Inderdaad wordt het in het dossier geplaatst dat je maar één exemplaar per adres krijgt, was met de puzzel ook zo. Wel zo eerlijk. 

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

“Haal hem toch even op in de KPN winkel, want ik vind hem zo leuk” zegt mijn vrouw…….bij deze dus toch maar even naar de KPN XL gegaan hier dichterbij……en daar hangt Louis in de guirlande 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

IK geef jouw vrouw groot gelijk ​@JoCoLa. Louis hangt er prachtig. 

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Ik zou graag eentje voor me moeder willen winnen. Ze is ook klant net als ik bij jullie. En ze kan het zelf niet halen helaas en ik heb de mijne vanochtend al gehaald bij de kpn winkel. Mijne hangt niet maar de mooie katje staat.

Corrieke van der Kruk
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik zou ‘m graag willen voor mijn kat Rosie. Rosie en Louis komen namelijk uit hetzelfde nestje. Geboren op 6 mei 2021 met een Noorse Boskat als moeder en een Maine Coon als vader. Ze zijn nu dus allebei 4 jaar oud.
Ik vind stiekem dat ze een beetje hetzelfde lachje hebben 😋

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • December 16, 2025

Bij mij zou Louis een plekje krijgen in onze kerstboom. Die volhangt met allerlei kerstballen. Waaronder de vuurtoren van Texel, Darth Vader Star Wars ballen en meer. Daar past een Louis 100% bij!

• Topper
  • December 16, 2025

Louis zou mooi passen in onze kerstboom

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik zou ‘m graag willen voor mijn kat Rosie. Rosie en Louis komen namelijk uit hetzelfde nestje. Geboren op 6 mei 2021 met een Noorse Boskat als moeder en een Maine Coon als vader. Ze zijn nu dus allebei 4 jaar oud.
Ik vind stiekem dat ze een beetje hetzelfde lachje hebben 😋

Wat bijzonder Carrieke, dat ze beiden uit hetzelfde nestje komen! Wat vindt Rosie nou van zo'n ster in de familie? 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 16, 2025

Bij mij zit hij ook al in de boom. Misschien dat hij binnenkort wel weg rijdt 😅

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 16, 2025

Prachtige.bomen en versieringen!

Louis is erg leuk. Kijk in de mijnKPN app naar de beschikbaarheid per winkel. Er zijn winkels waar Louis al vertrokken is naar een nieuw baasje dus rennen morgen. En anders is het te hopen dat de Community nog wat verborgen Louis heeft liggen.

• Deelnemer
  • December 16, 2025

Is nog wel ruimte over 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het lijkt erop dat de poes wacht op het perfecte moment om de boom eens te bespringen 😋

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Wat een leuke winactie! 🎄

Ik zou Louis héél graag willen adopteren voor in mijn kerstboom! 😍 

Hij krijgt er meteen twee tweelingbroers bij (ook rood en lekker ondeugend) én een zusje, dus hij voelt zich vast meteen thuis. Louis zal prachtig staan tussen de takken van mijn boom… en wie weet snoept hij zelfs wel een kipnugget mee 😜

Heb jij de kipnugget al gespot in mijn kerstboom? ✨

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Wat een leuke winactie! 🎄

Ik zou Louis héél graag willen adopteren voor in mijn kerstboom! 😍 

Hij krijgt er meteen twee tweelingbroers bij (ook rood en lekker ondeugend) én een zusje, dus hij voelt zich vast meteen thuis. Louis zal prachtig staan tussen de takken van mijn boom… en wie weet snoept hij zelfs wel een kipnugget mee 😜

Heb jij de kipnugget al gespot in mijn kerstboom? ✨

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Deze zag ik in de attentkalender, maar vanwege werk viste ik als een late kat naast het net. 

Tot ik deze winactie zag en dus nog een poging wil wagen :)

Mocht ik hier toch de hanger weten te bemachtigen, dan kan ik deze nog wel ergens tussen de andere hangers in de boom een plekje geven! 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 16, 2025

Nou kpn die Louis kerstbal kunnen wij wel gebruiken,  🙈.