Skip to main content

[Gesloten] Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie!

• December 16, 2025
  • 111 reacties
  • 2885 keer bekeken
Toon eerste bericht

111 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 16, 2025

Roed86 schreef:
Deze zag ik in de attentkalender, maar vanwege werk viste ik als een late kat naast het net. 

Waar ben jij aan het vissen geweest ​@Roed86 ?
Bij de meeste KPN winkels is de Louis kerstbal nog op voorraad. Pas bij 8 winkels helaas op.
Zie → https://www.kpn.com/kalender/kerstbal

Oei ​@Marretje23 , daar is wel meer nodig dan één kerstbal. Dat kan Louis niet in z’n eentje oplossen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 16, 2025

Oei ​@Marretje23 , daar is wel meer nodig dan één kerstbal. Dat kan Louis niet in z’n eentje oplossen.

Ik heb zo een verdacht, dat Louis zijn broer de kerstboom omver geduwd had.

• Nieuwkomer
  • December 16, 2025

Louis kan tussen de andere ornamenten. Twee katten schitteren al in de boom :-)

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • December 17, 2025

Graag !! en alvast voor iedereen bij KPN en voor alle leden van het KPN Forum een geweldige Kerst en gezond en gelukkig 2026. 

• Deelnemer
  • December 17, 2025

Is nog wel ruimte over onze kat wil wel een vriendje erbij 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 17, 2025

Mijn vrouw heeft de eerste advertentie van Louis de kersthanger al gespot op Marktplaats.
Al € 7,- geboden. 

• Deelnemer
  • December 17, 2025

Past perfect in de kerstboom van de kindjes, papa en mama houden niet zo van kerst dus mogen ze er zelf  1 versieren  helaas waren ze in de winkel al op terwijl de voorraad op ja stond :(

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 17, 2025

Mijn vrouw heeft de eerste advertentie van Louis de kersthanger al gespot op Marktplaats.
Al € 7,- geboden. 

Terwijl er nog voldoende winkels zijn met voorraad. Overigens is Louis te leuk om niet in de boom te hangen (ik poog nu diplomatiek te zeggen dat de verkopers trieste figuren zijn)

• Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Ik kan wel een roodharige vriend gebruiken in deze koude tijden 😍

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Hier mag toch geen Louis in ontbreken want in mijn boom hangt echt van alles en nog wat van Disney en musicals kerstballen  t/m vlinders flessen champagne en cosmetica dus gun mij die lieve Louis kerstbal voor in deze kleurrijke boom😍

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 17, 2025

Terwijl er nog voldoende winkels zijn met voorraad. Overigens is Louis te leuk om niet in de boom te hangen (ik poog nu diplomatiek te zeggen dat de verkopers trieste figuren zijn)

Inderdaad. Triest dat iets wat gratis is of is geweest, weer voor geld wordt verhandeld.  

Liviëna_
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Ik heb thuis mijn eigen "Louis", die eigenlijk Teddy heet 🤭

Teddy (en zijn broertje Smokey) was 4 jaar geleden een boefje en klom toen het liefst elke dag in de kerstboom. Nu 4 jaar later weet Teddy zich wel te gedragen & dus vind ik dat Teddy ook een "Louis" heeft verdiend! 

Zou heel erg blij zijn met de kerstboom hanger!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 17, 2025

Wauw, wat een geweldige reacties allemaal en wat genieten we van al die prachtige foto's! Behalve die van ​@Marretje23… 😫 Wat is daar gebeurd?! We zijn zó benieuwd! 

De ene kerstboom is nog uitbundiger en feestelijker dan de andere: echt fantastisch om te zien!

Meedoen kan nog tot 19 december tot 12:00 uur. Daarna kiezen wij de winnaars en doen we natuurlijk ons uiterste best om de Louis kerstbal nog vóór de kerst bij jullie te laten schitteren! ✨

Blijf vooral delen, want hier worden wij héél vrolijk van! 

geen kerstboom dit jaar ivm een baby op komst en de plek van de kerstboom is ingenomen door de box. Maar we hebben wel een kerstballen rek dit jaar waar nog zeker een plekje is voor Louis!!!! Hopelijk blijft hij van de worst af🫣🫣

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 17, 2025

De worst is veilig, maar die tompouce daarentegen… 😉😁

Ingrid Wiericx
Nieuwkomer

Al € 7,- geboden. 

Echt niet!! Vandaag al niet meer te krijgen in mijn omgeving. Er zijn ook mensen die werken hè! Ben al 20+ jaar klant en moet via FB ontdekken dat er een aktie is. Waarom geen SMS of appje, of een tegoedbon aan alle klanten sturen als er eens iets weggegeven wordt. Tijd om eens bij de concurrentie te gaan shoppen. Ze lachten me nog net niet uit toen ik er om vroeg, bah!

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 17, 2025

Al € 7,- geboden. 

Echt niet!! Vandaag al niet meer te krijgen in mijn omgeving. Er zijn ook mensen die werken hè! Ben al 20+ jaar klant en moet via FB ontdekken dat er een aktie is. Waarom geen SMS of appje, of een tegoedbon aan alle klanten sturen als er eens iets weggegeven wordt. Tijd om eens bij de concurrentie te gaan shoppen. Ze lachten me nog net niet uit toen ik er om vroeg, bah!

@Ingrid Wiericx Je kan eventueel wat creatief bezig gaan met een goudkleurige kerstbal…………een paar oogjes, een neusje en bekje en wat snorharen er op plakken en dan nog wat finetunen met hier en daar wat verfstreepjes……..

• Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Ik gun onze Kids zo'n leuke Louis hanger, vorig jaar onze lieve kater op heel verdrietige wijze moeten laten inslapen. De  eerste kerst zonder grote witte vriend. Dit lijkt me een leuke verrassing voor ze. Uiteraard krijgt ie een heel mooi plekje bovenin. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • December 17, 2025

Al € 7,- geboden. 

Nog 43 winkels met voorraad. Vanochtend nog veel meer, toen waren er pas 6 winkels "uitverkocht".

IV Vierhout
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2025

Hij komt in de boom te hangen waar mijn kat Nozem onder ligt❤️

de assistentes van de dierenarts noemen hem altijd al de KPN kat als ze hem zien omdat ze hem erop vinden lijken

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 18, 2025

Als je toch 2 van deze knapperds hebt Lowie en Arthur dan moet je toch ook de Louis kerstbal hebben/ winnen dus ik doe graag mee voor mijn collega maar ik zeg geen nee als ik er ook 1 mag ontvangen voor mezelf in mijn boom 🥰

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 18, 2025

@Diaan1971 Wat een beauties. Kan zo een kalender op! 😻

Jasper van KPN
Moderator

Ze zijn heel erg mooi inderdaad 😍 Lowie kan stiekem bijna doorgaan voor Louis, maar je moet hem niet in de boom hangen denk ik 😉

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 18, 2025

Al € 7,- geboden. 

Je kunt iedere dag een kijkje nemen in de Attentkalender in de mijnKPN app. Via de KPN nieuwsbrief werd er ook gewezen op de Attentkalender.

Ik moet ook werken en heb wel een exemplaar kunnen scoren. Een tegoedbon is niet aan de orde want het is een op=op actie.

Mijn ervaring in de KPN winkel is juist dat ik altijd keurig te woord wordt gestaan. Ook als je alleen dit presentje komt halen. De concurrentie heeft geen acties zoals dit. Zie het nu gewoon als een leuk presentje als je een van de gelukkigen bent en anders is een ander er blij mee. Overigens is er ook een win actie via de Community en maak je kans op de laatste exemplaren.