Skip to main content

[Gesloten] Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie!

• December 16, 2025
  • 111 reacties
  • 2885 keer bekeken
Toon eerste bericht

111 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 18, 2025

De worst is veilig, maar die tompouce daarentegen… 😉😁

Dan wordt het een TomPoes.

Mandy Ufkes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2025

Mauwie en ik kijken tv en naast de tv staat de boom met kerstballen.  Mauwie kan eigenlijk niet met andere katten, maar in de vorm van Louis als kerstbal kan ze sowieso soort genoten in huis hebben rond de feestdagen ( in een boom) wie weet! Fijne kerst. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dan wordt het een TomPoes.

Hehehehehe 🤣

Ach, wat gezellig zo samen ​@Mandy Ufkes!! 😍

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 18, 2025

We hadden gisteren al een Louis Kertsbal bij KPN XL winkel opgehaald en zie ik dat er een pakketje van KPN onderweg is. Als dat weer zo’n leuke Louis Kerstbal is dan geven we die wel weg…We hoeven er geen twee want we zijn met die ene al erg tevreden 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 18, 2025

Even afwachten maar… ​@JoCoLa 😉☺️

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 18, 2025

We hadden gisteren al een Louis Kertsbal bij KPN XL winkel opgehaald en zie ik dat er een pakketje van KPN onderweg is. Als dat weer zo’n leuke Louis Kerstbal is dan geven we die wel weg…We hoeven er geen twee want we zijn met die ene al erg tevreden 

Ik zie ook iets uit Groningen, en hoewel ik regelmatig wat van KPN toegestuurd krijg is dat meestal niet uit Groningen. We gaan hem beleven, heb al laten zien hier dat ik een Louis heb dus gok op iets anders. Het blijft afwachten.

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Ik wil graag een Louis kerstbal voor mijn dochter. Ik vind dat zij die verdient.Ze houdt er van katten,maar ik kan zelf geen nemen,omdat ik er allergisch voor ben.Ik wil haar daarom verrassen met Louis de kat.Ik baalde er van dat ik hem niet kon ophalen,omdat mijn woonplaats te ver van de dichtsbezijnde winkel is.Als ik zou hem winnen komt hij natuurlijk bovenop haar kerstboompje, waar normaal de piek zit.Zo kun je hem van alle kanten goed bekijken.

Admin: verplaatst naar verzameltopic

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Roed86 schreef:
Deze zag ik in de attentkalender, maar vanwege werk viste ik als een late kat naast het net. 

Waar ben jij aan het vissen geweest ​@Roed86 ?
Bij de meeste KPN winkels is de Louis kerstbal nog op voorraad. Pas bij 8 winkels helaas op.
Zie → https://www.kpn.com/kalender/kerstbal

Oei ​@Marretje23 , daar is wel meer nodig dan één kerstbal. Dat kan Louis niet in z’n eentje oplossen.

Ja, in verband met werk kon ik niet eerder dan vrijdag.  Maar nu zijn ze op in de vestigingen bij mij in de buurt.  Dus hopelijk kan ik hem via deze weg bemachtigen.  

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Louis komt gezellig bij de Kerstman aan zijn arm te hangen!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

De deadline is verstreken, we gaan in conclaaf!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

Voor degene die te laat zijn: De kerstbal is nog steeds op voorraad in Haarlem, Deventer, Amstelveen, Eindhoven Centrum, Weert, Maastricht, Amsterdam Rokin, Hengelo XL, Amersfoort XL, Breda, Amsterdam Osdorp, Amsterdam Kinkerstraat, Lelystad, Amsterdam Ferdinand Bolstraat, Middelburg en Den Helder Gen Z Store.   

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Mieke12 ​@Diaan1971 ​@Gonnie Carlier- Brekelmans ​@Madelief ten Boer ​@lesleydas en ​@jogro42 
Ik zie dat jullie je gegevens niet ingevuld hebben. Hiermee lopen jullie kans om te winnen mis. Willen jullie je gegevens alsnog invullen op je profiel? En hier even een seintje geven?

• Deelnemer
  • December 19, 2025

@Mieke12 ​@Diaan1971 ​@Gonnie Carlier- Brekelmans ​@Madelief ten Boer ​@lesleydas en ​@jogro42 
Ik zie dat jullie je gegevens niet ingevuld hebben. Hiermee lopen jullie kans om te winnen mis. Willen jullie je gegevens alsnog invullen op je profiel? En hier even een seintje geven?

Oepsssss als het goed is nu wel?!   Hard duimen!!!

• Topper
  • December 19, 2025

Gegevens zijn ingevuld (niet alles want geen idee wat ik moet invullen )

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 19, 2025

Oepsssss als het goed is nu wel?!   Hard duimen!!!

Nu wel ingevuld 🤞🏻

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 19, 2025

Nu heb ik het ingevuld 🤞🏻

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Allereerst willen we jullie bedanken voor jullie creatieve inzendingen!
Helaas konden we jullie niet allemaal een kerstbal sturen dus hebben we 12 winnaars uit moeten kiezen.

De winnaars zijn:​

@Lisan97 ​
@Diaan1971 
@Jeanetblom ​
@Corrieke van der Kruk ​
@Alpha89 ​
@Jurrom ​
@Ammerd ​
@Roed86 ​
@Marretje23 ​
@Jordyputs 
@Liviëna_ 
@IV Vierhout 
@Mandy Ufkes ​
@cinnepin80 

Willen jullie een foto delen als ie hangt?

Mocht je niet tot de winnaars behoren maar toch nog graag een kerstbal wilt bemachtigen kun je op onze site zien welke winkels er nog een paar op voorraad hebben

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • December 19, 2025

Oh wow super bedankt ​@Thomas van KPN en team! 

Gefeliciteerd aan alle anderen! 

Fijne feestdagen allemaal!

IV Vierhout
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Ahhh super blij mee!!

Mandy Ufkes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Helaas konden we jullie niet allemaal een kerstbal sturen dus hebben we 12 winnaars uit moeten kiezen.

@Lisan97 ​
@Diaan1971 
@Jeanetblom ​
@Corrieke van der Kruk ​
@Alpha89 ​
@Jurrom ​
@Ammerd ​
@Roed86 ​
@Marretje23 ​
@Jordyputs 
@Liviëna_ 
@IV Vierhout 
@Mandy Ufkes ​
@cinnepin80

Mocht je niet tot de winnaars behoren maar toch nog graag een kerstbal wilt bemachtigen kun je op onze site zien welke winkels er nog een paar op voorraad hebben

Ik zal en foto maken met Mauwie mijn kat op de grond

en Louis in de boom, dankjulliewel KPN en hun medewerkers.

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Leuk!  Ik ga zeker een foto maken als hij hangt

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Iedereen van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de foto's! Fijn weekend iedereen :-) . 

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

@Lisan97 ​
@Diaan1971 
@Jeanetblom ​
@Corrieke van der Kruk ​
@Alpha89 ​
@Jurrom ​
@Ammerd ​
@Roed86 ​
@Marretje23 ​
@Jordyputs 
@Liviëna_ 
@IV Vierhout 
@Mandy Ufkes ​
@cinnepin80

Wauw geweldig !😍  tuurlijk ga ik een foto met jullie delen met deze geweldige kerstbal ! 

voor iedereen alvast fijne dagen gewenst 🎄✨🫶🏻

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top dan zien we de foto's tegemoet ​@Lisan97! Ik wens je een fijn weekend!

• Deelnemer
  • December 19, 2025

Als ie in boom zit maak gelijk een foto van ik deel gelijk met jullie als onze poezenkind probeer ik bij te zetten naast haar nieuwe vriendje 

Allemaal fijne feestdagen en gezond 2026 toe 🎉