Skip to main content

[Gesloten] Happy Holidays! Win een Louis kerstbal: doe mee met onze kerst winactie!

• December 16, 2025
  • 111 reacties
  • 2885 keer bekeken
Toon eerste bericht

111 reacties

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Aan alle community leden en medewerkers……..

Liviëna_
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Allereerst willen we jullie bedanken voor jullie creatieve inzendingen!
Helaas konden we jullie niet allemaal een kerstbal sturen dus hebben we 12 winnaars uit moeten kiezen.

De winnaars zijn:​

@Lisan97 ​
@Diaan1971 
@Jeanetblom ​
@Corrieke van der Kruk ​
@Alpha89 ​
@Jurrom ​
@Ammerd ​
@Roed86 ​
@Marretje23 ​
@Jordyputs 
@Liviëna_ 
@IV Vierhout 
@Mandy Ufkes ​
@cinnepin80

Willen jullie een foto delen als ie hangt?

Mocht je niet tot de winnaars behoren maar toch nog graag een kerstbal wilt bemachtigen kun je op onze site zien welke winkels er nog een paar op voorraad hebben

Oooh wat vet! 1 van de weinige keren dat ik bij een winactie heb gewonnen 🥰 Uiteraard post ik een foto van (Teddy &) Louis als ik 'm binnen heb!

• Deelnemer
  • December 19, 2025

Super leuk dat ik er 1 gewonnen heb

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 19, 2025

Yes gewonnen 🥳🎄 super blij mee, alle andere winnaars ook gefeliciteerd bedankt KPN 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 19, 2025

Oooh wat super tof ​@Thomas van KPN ! We gaan zeker een foto sturen als Louis in de boom hangt. Hartelijk dank en fijne feestdagen!! 

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Heel erg bedankt team van KPN. Mijn dochter

zal er heel erg blij mee zijn.😃

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 19, 2025

@Thomas van KPN een nieuwe kerstboomstandaard waarbij ik net de vergendeling blijkbaar niet goed had vast gezet. Ik gaf eerst de kat de schuld maar die keek me onnozel aan vanaf het aanrechtblad 🙀. 

• Deelnemer
  • December 20, 2025

Zoals ik heb gezegd maak wel een foto  Louis kerstbal die zit in de boom fijne feestdagen en gezond 2026 toe bedankt KPN

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • December 20, 2025

Kan Louis soms stiekem vliegen? Hij is al binnen! Wat leuk! Dank jullie wel! Darth vindt Louis ook leuk geloof ik haha!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 20, 2025

Kan Louis soms stiekem vliegen? Hij is al binnen! Wat leuk! Dank jullie wel! Darth vindt Louis ook leuk geloof ik haha!

Het doel van Louis is om ieder Nederlands huishouden aan te doen.

Prachtige foto’s wederom 🤩

Liviëna_
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2025

Zojuist Louis ontvangen en direct unboxed! Uiteraard gaan Teddy en ik héél goed voor Louis zorgen! Super bedankt KPN & Fijne Feestdagen iedereen 🎄🐱🎅🏻🤶🏻

Mandy Ufkes
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+1
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2025

De Louis bal is ook hier in huis aangekomen, de boom in met de bal en genieten van het plaatje voor ons ,een ieder fijne dagen 🤩😊🎄.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 20, 2025

De Louis bal is ook hier in huis aangekomen, de boom in met de bal en genieten van het plaatje voor ons ,een ieder fijne dagen 🤩😊🎄.

Prachtig 😍. Zelfs het doosje is nog mooi hè.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 20, 2025

Och wat leuk allemaal, mooi om te zien dat al onze Louis zo'n goed plekje hebben gevonden 😊

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 20, 2025

Ja hoor ook hier is Louis binnengekomen hij hangt gezellig bij de musical- en Disney ballen enz, bedankt KPN ben er blij mee fijne feestdagen gewenst groetjes Diaan1971

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat hangt hij daar mooi ​@Diaan1971! 🩷 Dank voor het delen van de foto, zit helemaal in de kerstsferen nu. 🎄 Jij ook alvast hele fijne feestdagen! 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 21, 2025

Louis hangt in de boom hoor! Dank je wel Kpn! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ook al zo'n mooi plekje. 😁 Dank voor de leuke foto en fijne feestdagen alvast! 🎄

• Nieuwkomer
  • December 21, 2025

Heel erg bedankt KPN en namens mijn dochter.Ze is er erg blij mee.😻 Feestelijke feestdagen iedereen en een fijne jaarwisseling.😃

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Die past perfect bij alle kunstwerken op de muur ​@cinnepin80. 😄😺 Jij ook hele fijne feestdagen en jaarwisseling gewenst! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 21, 2025

Die past perfect bij alle kunstwerken op de muur ​@cinnepin80. 😄😺 Jij ook hele fijne feestdagen en jaarwisseling gewenst! 

Dat zijn gruwelijk veel katten. Louis zal er zich thuis voelen. Leuke foto’s levert deze actie op 🤩

• Deelnemer
  • December 22, 2025

Louis is hier ook aangekomen, hij voelt zich al thuis met twee katten vriendjes

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik kan niet anders zeggen dat Louis er bij alle winnaars erg mooi bij hangt. 

• Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Waarom krijg je er niet gewoon eentje als jarenlange trouwe klant van KPN? Nu krijg je dus weer van die toestanden dat ze voor woekerprijzen op Marktplaats verkocht worden. Ik ben zeer teleurgesteld.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 24, 2025

Waarom krijg je er niet gewoon eentje als jarenlange trouwe klant van KPN? Nu krijg je dus weer van die toestanden dat ze voor woekerprijzen op Marktplaats verkocht worden. Ik ben zeer teleurgesteld.

De attentie was op te halen in de KPN winkels met een op=op melding. Nu is er al veel over geschreven en de wijze waarop maar het is denk ik ondoenlijk om iedere klant te voorzien van deze attentie. Vandaag was er een borrelplank als attentie. En gisteren ook een leuk pakketje. Soms is het simpelweg op en heeft een ander er wel plezier van. Marktplaats advertenties gewoon negeren, dan houd dit vanzelf op.